• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga. Night.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Sure, dear. Night, Demi ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mombasa schreef:
    Ik ga. Night.

    Sweet dreams


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Back *gaat posts maken*
    Ga allemaal hoi zeggen tegen mijn verloofde!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Oh, die klootzak. Die ken ik wel, ja,' zegt Sasha. Hij probeert serieus te blijven, maar het lijkt hem niet echt te lukken.
    'Nou, hij heeft wel lieve kantjes hoor,' antwoord ik met een lach. Ik stop met de achetrkant van zijn nek te kietelen en hou hem weer beter tegen me aan.

    Cassia Sterling
    'Wat denk je er van?' Ze glimlacht weer, waardoor ik dat ook maar doe, ookal is het een beetje twijfelachtig.
    'Okay,' zeg ik langzaam. Aislyn was wel erg behulpzaam. Over die.. die kus durfde ik nu maar niet na te denken. te verwarrend.
    'Dankjewel,' zeg ik daarna zachtjes, terwijl ik met een lok van mijn haar speel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Nou, hij heeft wel lieve kantjes hoor," lacht Patje.
    Hij houdt op met kietelen en sluit zijn armen steviger om me heen.
    Ik leg mijn hoofd opnieuw tegen zijn schouder en grinnik als ik besef dat we er vast als een oud koppeltje uit zien.
    "Die heeft zijn privédokter in hem naar boven gebracht," zeg ik zacht.
    Een stiekeme glimlach kruipt op mijn lippen.
    Gelukkig dan maar dat ik steeds maar plannetjes verzonnen heb, anders was ik er vast nooit opgekomen om met hem in een lege slaapzaal te kruipen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    “Dankjewel,” Ze speelde met een lok van haar haar en haar stem was zachtjes, waardoor ik even niet wist wat ik moest antwoorden.
    Ik was een moment stil en ik begon me ongemakkelijk te voelen, dus ik opende mijn mond weer.
    “Waarvoor zeg je dank je wel?” Was het een van de dommere vragen? Verwachtte ik een sarcastisch of geïrriteerd antwoord terug? Ik wist het eigenlijk niet…
    Ik werd naar dit kamp gestuurd door mijn moeder en ik zou mijn best voor haar doen. Als ik nu gewoon mijn best had gedaan, kon ik allang gaan, maar nee hoor, in plaats daarvan moest ik weer eens met de begeleider flirten en haar leuk beginnen te vinden.
    Bij deze gedachtes begonnen mijn lippen alweer te tintelen en met een meer geïrriteerdere stem dat ik bedoeld had, zei ik: “Misschien is het toch handiger als je me betoverd met dat Alice in Wonderland klokje van je,” Met een sarcastische toon eraan verworven. “Dan loop ik ook niet telkens met de gedachtes rond dat ik je wil zoenen.”

    [Ik heb honger -,-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'Die heeft zijn privédokter in hem naar boven gebracht,' is het zachte antwoord. Ik glimlach stilletjes en druk bijna een kis op zijn voorhoofd. Ik stop mezelf nog net, geïrriteerd door het tijdslimiet dat we hebben.
    Stiekem wil ik eht hem vragen, hoe groot precies zijn gevoelens voor mij zijn. Maar tot morgen zal ik wijselijk mijn mond moeten houden.
    'Hoe hard denk je dat het opvalt als we niet in de cafetaria opdagen straks?' mompel ik. ik heb geen idee hoe laat eht precies is, maar eht lijkt me al laat in de middag.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Waarvoor zeg je dank je wel?' Ik kijk haar verbaasd aan. Het leek me logisch, na alles wat ze deed om te helpen, dat ik haar bedankte. Onzeker begon ik al met uitleggen, maar ze onderbrak me.
    'Misschien is het toch handiger als je me betoverd met dat Alice in Wonderland klokje van je. Dan loop ik ook niet telkens met de gedachtes rond dat ik je wil zoenen.'
    'W-Waarom wil je dat dan steeds?' ik snap haar niet goed op het moment. 'Ik bedankte je, omdat je.. Aanbied om te helpen... En me een plaats om te verblijen aanbood...' Ik blijf even stil en lik langzaam over mijn tintelende lippen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Hoe hard denk je dat het opvalt als we niet in de cafetaria opdagen straks?" mompelt Patje dan.
    Daar had ik ook al aan gedacht, maar omdat er steeds fijnere ideeën in me opkwamen heb ik er niet echt een punt van gemaakt.
    "Oh, gaan we niet dan?" zeg ik met een klein lachje.
    Ik zou zelf veel liever hier blijven, zo'n honger heb ik namelijk niet en ik heb het hier heel erg naar mijn zin, maar het zou misschien inderdaad opvallen. Als eerste zou Mignon doorhebben dat het niet toevallig is dat net Patje en ik er niet zijn en Cassia zou er zeker weten over zeuren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    “W-Waarom wil je dat dan steeds? Ik bedankte je, omdat je.. Aanbied om te helpen... En me een plaats om te verblijen aanbood...”
    Onbedoeld begon ik te grommen en ik liep weg om afstand te creëren, terwijl ik instinctief naar het raam liep en de gordijnen weer een beetje opendeed. Gelijk kwam er weer wat licht in de kamer die eerst donkerder was geweest.
    “Nou, misschien omdat ik je leuk begin te vinden… Zie je andere begeleiders, en vooral je ouders, je dat al respecteren? Mij maakt het niets uit wat andere mensen ervan vinden, maar ik weet toch al dat ik diegene ben die weer met een gebroken hart en pijn achter blijft…” Ik zuchtte diep en ik kijk pijnlijk naar de bomen die ik door het raam buiten zag.
    “Je mag bij me verblijven, natuurlijk, dat aanbod is er nog steeds, maar…” Ik stopte met geen idee meer van wat ik moest zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'Oh, gaan we niet dan?'
    Aan de ene kant is dit belachelijk comfortabel en ik heb echt geen honger. Aan de andere kant, ik ben al de hele dag van de aardbodem verdwenen, samen met sasha. Dat gaat vragen oproepen.
    'Ze zullen dingen gaat vermoeden,' antwoord ik, niet helemaal blij met het vooruitzicht. 'dus ik denk dat we helaas wel moeten, al is het maar voor even...'

    Cassia Sterling
    Ik luister stilletjes naar aislyn, die naar buiten kijkt. ikzelf leun tegen de dichtsbijzinde muur aan.
    'Maar geen herhalingen van net?' maak ik haar zin gokkend af. Mijn vingertippen leg ik tegen mijn lippen.
    onzeker loop ik naar eht andere meisje, en leg mijn hand op haar schouder.
    'Het spijt me...' Ik haal mijn schouders even op.
    'ik weet niet goed hoe ik hier mee om kan gaan..'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ze zullen dingen gaat vermoeden. Dus ik denk dat we helaas wel moeten, al is het maar voor even..."
    Ik knik rustig. Dat lijkt me namelijk ook het beste.
    "Je manier van denken bevalt me wel," grinnik ik.
    Nu het nog kan, vlei ik mezelf zo mogelijk nog dichter tegen hem aan. Je weet wel, een dosis Patje op doen zodat ik straks in de eetzaal niet naar hem zit te staren want dat heeft namelijk net hetzelfde effect als gewoon niet opdagen.
    "Nog ideetjes die je wilt delen?" plaag ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    Toen ik haar hand op mijn schouder voelde, wilde ik deze gelijk eraf halen, want ik voelde de warmte overstromen in mijn huid. Het brandde zelfs.
    “Het spijt mij… Ik weet niet goed hoe ik hier mee om kan gaan…”
    Zuchtend en ongemakkelijk beet ik daarna even op mijn onderlip, waar ik zo hard op beet dat ik bloed proefde.
    “Geen herhalingen,” Ik draaide me naar haar om en merkte dat we best dicht bij elkaar stonden. Hoe erg ik wilde dat… –
    Mijn tanden deed ik strak op elkaar, en ik probeerde niet te laten merken dat ik haar alweer wilde zoenen. Ik deed een stap naar achter, maar merkte de muur die tegen mijn rug aankwam, dus ik schudde haar hand van mijn schouder af.
    “Het is denk ik handig als ik even een moment voor mezelf heb, anders komt het niet goed…” Met de lust, wilde ik mijn zin afmaken, maar wat ik niet deed.
    “Geen aanrakingen meer, zelfs geen lichte aanraking of een knuffel. Niets.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    'Nog ideetjes die je wilt delen?'
    'Nou... We kunnen na het avondeten weer gewoon naar hier komen,' antwoord ik met een lach. Zodra ik Cassia heb afgeleid tenminste.
    'En daarna heb jij volgens mij nog een kleine stunt om uit te halen,' ga ik verder met een grijns. zijn grapje met de condooms die hij wilde verspreiden over het kamp. Cassia zou gek worden, dat wist ik nu al.

    Cassia Sterling
    Ik stap meteen een paar stappen achteruit en knik. Je afsluiten, afstand houden, dat zijn dingen die ik begrijp.
    'Okay. Dat kan ik.'
    Maar het voelt raar u. Na die kus, na de gesprekken die we hadden... ik haal meteen een hand door mijn haar.
    'Het is straks tijd om te gaan eten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.