• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:14 ]


    El Diablo.

    Catelinn

    ''Je kent me lang genoeg om te weten dat ik snel ongeduldig ben Reyes, dus hou me niet zo op'' gromde ik, terwijl ik mijn handen langs zijn lies liet glijden en weer kusjes in zijn nek drukte. Ik bedacht me dat dat zijn gevoelige plek wel eens kon zijn, en daar ging ik gebruik van maken ook.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "-dus houd me niet zo op Reyes" Ik grijns breed. Dat was ik juist wél van plan. Haar handen gleden langs mijn lies en drukte kusjes in mijn nek. meen je dit nou? had ze zó snel één van mijn zwakke plekken gevonden? dit ging nog moeilijk worden. haar plagen.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:01 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Na een tijdje besloot ik hem niet langer te wachten, en liet mijn vingers over zijn lid glijden. Ik grijnsde even en pakte het zachtjes vast, om vervolgens mijn hand langzaam op en neer te laten gaan. De badkamer was inmiddels helemaal gevuld met stoom, wat het hier alleen maar warmer maakte. Niet dat ik het erg vond, beter dan kou.. Ik voerde het tempo op, en keek Dante grijnzend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leah Taylor Blairs
    Ik kijk hem aan terwijl hij grijnst. 'Waarom grijns je?' vraag ik nieuwsgierig terwijl ik nog steeds denk over wat zijn opdracht moest worden. Ik bestel nog een shotje en gooi die achterover. Hoewel ik aardig goed tegen alcohol kon, moest ik zeggen dat ik het nu wel begon te merken. Maar dat maakte me niks uit.

    Dante Emilio Reyes
    Ik sloot mijn ogen toen ze haar hand over mijn lid liet bewegen. Als ik mijn ogen open en zie dat ze grijnst ben ik het zat. Ik haal haar hand weg, til haar iets comfortabeler en laat mezelf langzaam en diep in haar glijden terwijl er een grom van diep uit mijn keel uit mijn mond ontsnapt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Totaal onverwachts kwam hij in me, en een kreun verliet mijn mond. Ik sloot mijn ogen even, en mijn ademhaling versnelde. God, hij was goed. Ik streelde zijn lichaam, en hijgde zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    langzaam, sneller, langzaam, sneller. Ik kreun en hijg zachtjes.Ik druk een kus in haar hals.Langzaam sneller.Ik moest en zou haar naar haar hoogtepunt brengen. En ik weet hoe.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:18 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alexander Rodriguez

    Ik lach even als ze me vraagt waarom ik grijns. 'Je ziet er leuk uit vanavond,' zeg ik dan nonchalant en bestel ook een shotje en shot die meteen achterover.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catelinn

    Ik kreunde luid toen hij zijn tempo afwisselde. Hij heeft veel ervaring, dat is duidelijk. Ik leg mijn hoofd in zijn nek, en een kusje veranderde in een zuigzoen. Ik grijnsde even, en nog een kreun ontsnapte uit mijn mond.

    [Ik ga zo even douchen ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leah Taylor Blairs
    Ik grinnik even en bloos licht. 'Jij ook,' zeg ik terug als ik hem eens wat beter bekeek. Ik kon niet ontkennen dat ik Alexander knap vond. 'Ik weet denk ik al iets dat je mag doen,' zeg ik dan. Door Alexander en een beetje door de alcohol kreeg ik een geniale gedachte.

    Dante Emilio Reyes
    Ik merk dat ze geniet en ik grijns. Dat is de bedoeling. Daarnaast zou het me niks verbazen als het hele huis haar gekreun hoort. De badkamer galmt ook zo lekker. De zuigzoen ben ik wat minder blij mee maar ik laat haar dat direct merken met mijn bewegingen. langzaam langzaam sneller sneller. Ik hoop dat ze snel haar hoogtepunt berijkt want de mijne begint ook te komen

    [is goed ^^]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Dante veranderde zijn tempo na de zuigzoen, wat me even liet grijnzen. Ik beet op mijn lip toen ik merkte dat mijn hoogtepunt steeds dichterbij kwam, en ik drukte mijn lippen op de zijne, terwijl ik onbewust kreunde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Shit, ik ga komen en snel ook. Ik kus terug. Mijn lichaam begint te trillen. nog niet nog niet nog niet.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik voelde hoe hij begon te trillen, en ook ik verloor langzaamaan de controle over mijn lichaam. Ik legde mijn hand in zijn nek, en de andere op zijn onderrug.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    ze legde haar hand in mijn nek en ik grijp haar heupen stevig vast. Ik slik ik moet het inhouden iniedergeval tot zij gekomen is maar shit dat gaat niet lang meer lukken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]