• Tussen de wolkenkrabbers van New York leven meerdere soorten mensen. Je hebt de rijke zakenlui, mensen met een baan en de daklozen. Ver verstopt in de smerige straten leven de children of the street. Mensen laten hen met rust in de wetenschap dat niemand zo ooit naar hun om zal kijken - maar is dat wel wat ze willen? Misschien willen deze ordinaire tieners gewoon hun leven - leven zoals het is op hun manier. Als dealer, snuiver, prostituee of bendelid. Het is immers hún leven.
    __________________________________
    De meesten tieners leven in steegjes, in het bed van anderen of gewoon grofweg op straat. Ze hebben hun vrienden, vijanden en familie. Ieder heeft zo zijn eigen verhaal en sommigen zijn bekend; degene waar je voor moet uitkijken of op moet letten. Wie wil jíj zijn?
    __________________________________
    Je bent niet de mooiste, rijkste, armste, zieligste etc. Je speelt hier met elkaar. Respecteert iemands karakter en gaat niet om aandacht zeuren als iemand beter kan schrijven of meer aandacht krijgt dan jij. Je komt hier ook niet aan met een drie regel post. Het is de bedoeling dat je een volledig karakter gaat spelen, met een eigen verhaal - dus niet allemaal dealers of bendeleden. Wees creatief en speel niet alleen maar meisjes. Ik begin toch niet eerder dan er een gelijk aantal is met leuke spelers.
    ___________________________________
    Meedoen is heel eenvoudig. Je vult een lijstje in - uitgebreid en vooral niet zuinig zijn in creativiteit - die post je en uiteindelijk beginnen we.
    ___________________________________
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Verleden:
    Foto:
    ____________________________________


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam: Celeste Ave O'Lombree
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Zeventien jaar
    Karakter: Celeste is platgezegd prostituee. Het is haar manier van inkomen en echt verliefd is ze toch nooit geweest. Als ze onder vriendin is - die ze vrij snel weet te maken - staat ze bekend om haar humor en eeuwige lach. Omdat ze nogal klein en kwetsbaar is, vinden mensen het vaak leuk om haar te plagen of de grond in te drukken - maar daarvoor heeft ze dan weer 'vrienden' die het voor haar opnemen. Ze is erg bekend binnen de straten van New York. Om de jongens waar ze het bed mee deelt, en dan niet zozeer als slet maar als fijn gezelschap. Ze weet precies hoe mensen in elkaar zitten, hoe ze hen moet doorgronden terwijl het niemand nog is gelukt om háár te doorgronden.
    Verleden: Celeste is geboren binnen de rijkere delen van Amerika. Manhattan, om precies te zijn. Haar vader was hoog crimineel en haar moeder een arme tiener zonder enig besef. Zo groeide ze op tussen het straatgeweld, jongens en criminelen. Ze is onder al die druk vrij nuchter gebleven. Tot haar veertiende heeft ze zo geleefd - sindsdien verdiende ze geld, voegde ze zich tussen de grotere namen en werd ze zoals ze nu is.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:38 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam: Jade Skyler Bright
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Karakter: Jade is een lief onschuldig meisje tot de straat haar vertrappelde en de lievelijkheid uit haar geslagen. Ze is nu een hard meisje en laat niemand zomaar haar leven binnen stappen. Ze is niet snel bang en laat haar angst niet zomaar ruiken. Ze heeft een sterke wil en haar muur kan je niet zomaar breken. Ze laat je pas echt haar leven in als ze j vertrouwd. Ze is te vaak gekwetst om zomaar haar haar vertrouwen weg te geven. Ze is het zat om onderaan de voedselketen te staan op de straat, dus ze is er klaar voor om naar boven te klimmen.
    Verleden: Jade heefteen gecompliceerd verleden. Haar familie heeft haar achtergelaten toen ze erachter kwamen dat ze zwanger was. Ze hebben haar op straat gegooid omdat het een schande was. Haar ouders waren streng katholiek. Z verhuisde meteen zodat ze niet terug kon kruipen. Haar kind bleek uiteindelijk een miskraam te zijn, maar de rijke familie bright was spoorloos en Jade had geen geld. Ze hield haar waardigheid, maar werd gek dat haar kind dood was. De ongen die haar het aan had gedaan was weggerend. Wegelopen van haar. Jade woont nu in een kraakhuis en heeft nauwelijks eigen spullen. Als je een pand kraakt kan je ook snel verwachten dat de politie komt.
    Foto: [Ben ik aan het zoeken]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kan ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als dit hier gaat lopen, reserveer ik een meisje. Sery maar in zon soort rpg kan ik me niet echt inleven in jongens. :(


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volledige naam: Jay Jeremy McCean
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 18
    Karakter: Jay is het type jongen voor wie je uit moet kijken, het type jongen dat je bijna in elk gevecht tegenkomt en geen gevecht ooit verloren heeft. Hij is voor niemand bang en deinst nergens voor terug. Tevens heeft hij ook al een aantal keer in de gevangenis gezeten. Dit alles zorgt ervoor dat hij niet als één van de liefste jongens wordt gezien, maar als hij echt om iemand geeft, dan zal hij voor deze persoon vechten tot hij dood gaat.
    Verleden: Jay heeft een heel heftig verleden waar hij nog nooit iemand over verteld heeft. Dit is hij ook niet van plan te doen. Maar als je hem goed leert kennen, kom je toch vanzelf een paar dingen over hem te weten, bijvoorbeeld dat zijn ouders en zijn zusje zijn vermoord en hij vroeger een veel beter leven had, veel liever was, dan nu.
    Foto:



    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 11:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alle mensen die hebben gereserveerd; Er moeten ook jongens komen. Ik begin toch pas als er een gelijke verhouding is in jongens en meisjes. X


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam: Jasmin Chanti Rhodes
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ze is een jongensverslinder, ze weet dat geen jongen bestand is tegen de verleiding van een meisje en daar maakt ze gebruik van. Zo verdient ze geld en, ja zo zou je het kunnen zeggen, is dus een prostituee, Alleen werkt ze voor zichzelf. Snel wordt ze niet verliefd maar ze heeft met haar zelf afgesproken, als ze verliefd wordt dan stopt ze met haar ''werk''.
    Verleden: Ze is op straat gegooid en opgevoed door een arme boer. Toen die op haar 16e overleed is ze haar ''werk'' gaan doen.
    Foto:




    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    We hebben nu dus drie personen - ik tel HurtedHeart niet mee gezien ze geband is -

    Twee meisjes en één jongen. Ik stel voor dat we wachten tot er een stuk of zes zijn voor ik topic nummer #1 open.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    come on, mensen
    doe gewoon mee, dan kunnen we misschien straks beginnen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik hoop het, ik wil in ieder geval heel graag beginnen ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.