• I love you all.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 14:22 ]


    What's so bad about being different?

    YOW HOMIEEES !
    ik heb vanacht 2.5 uur geslapen en toen moest ik werken, dat was wel even hard maar nu ben ik al thuis.
    Hoe is het met jullie?


    i'm broken, do you hear me.

    EREDIVISIE TIME.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    BenSelley schreef:
    YOW HOMIEEES !
    ik heb vanacht 2.5 uur geslapen en toen moest ik werken, dat was wel even hard maar nu ben ik al thuis.
    Hoe is het met jullie?
    CHELSEA. <333333

    Met mij gaat het goed, met jou? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    tegen wie mag ik gaan schelden? Maar dan moet je het niet persoonlijk nemen.


    Remember when...

    CHELSEA<3
    met mij gaat het wel. Ben alleen nogal moe.
    Met jou?


    What's so bad about being different?

    bangniall schreef:
    (...)CHELSEA. <333333

    Met mij gaat het goed, met jou? (:


    Goed goed, enkel ben ik nu wel doodop x'D


    i'm broken, do you hear me.

    Volgens mij is iedereen hier moe, hahahahah.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    hmm laat ook maar.


    Remember when...

    sorry dat ik hier ooit was. Sorry day ik altijd zeikte, sorry voor alles. Ik zal wel gewoon weggaan. Weg van alles, naar de dood toe.
    Ik ga het gewoon weer proberen vannacht, of ik moet in een keer verandert zijn van gedachten.
    Sorry, ik zal nooit meer mensen in de weg staan.


    Remember when...

    Attracted schreef:
    sorry dat ik hier ooit was. Sorry day ik altijd zeikte, sorry voor alles. Ik zal wel gewoon weggaan. Weg van alles, naar de dood toe.
    Ik ga het gewoon weer proberen vannacht, of ik moet in een keer verandert zijn van gedachten.
    Sorry, ik zal nooit meer mensen in de weg staan.


    Hester :C don't :C


    What's so bad about being different?

    Attracted schreef:
    sorry dat ik hier ooit was. Sorry day ik altijd zeikte, sorry voor alles. Ik zal wel gewoon weggaan. Weg van alles, naar de dood toe.
    Ik ga het gewoon weer proberen vannacht, of ik moet in een keer verandert zijn van gedachten.
    Sorry, ik zal nooit meer mensen in de weg staan.
    Hester, please don't leave us, please ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ugh. sorry. idk.
    i'll try to hold on but idk.


    Remember when...

    Attracted schreef:
    sorry dat ik hier ooit was. Sorry day ik altijd zeikte, sorry voor alles. Ik zal wel gewoon weggaan. Weg van alles, naar de dood toe.
    Ik ga het gewoon weer proberen vannacht, of ik moet in een keer verandert zijn van gedachten.
    Sorry, ik zal nooit meer mensen in de weg staan.


    GAAAAAST DON'T !
    Je moet van je leven genieten, je hebt er maar één keer de kans voor. Hoe moeilijk het ook is of hoe hard het kan zijn. Na regen komt zonneschijn want het kan niet blijven regenen. Als je echt een einde maakt aan je leven moet dat met een goede reden zijn en de redenen die iedereen altijd tegen me zegt zijn niet de juiste. Het leven kan hard zijn he Hester maar je zelf wat aan doen is geen oplossing. EN KOM HIER WEL NOG WANT WIJ HOUDEN VAN JE, IK ANTWOORDE GEWOON NIET OP DAT 'OP WIE MAG IK VLOEKEN'- GEDOE OMDAT IK WAT HALF DOOD BEN DOOR MOEHEID. WEHOUDEN ALLEMAAL ONTZETTEND VEEL VAN JE, DOE NIET GEK OF JE MAAKT ONS ALLEMAAL GEK EN DAN WIL JE NIET WETEN IN WAT WE IN STAAT ZIJN ! OKE? Het komt wel goed schat! Alles komt goed, hoe onrealistisch het soms ook lijkt.


    i'm broken, do you hear me.

    Attracted schreef:
    ugh. sorry. idk.
    i'll try to hold on but idk.


    stay strong love.


    What's so bad about being different?

    BenSelley schreef:
    (...)

    GAAAAAST DON'T !
    Je moet van je leven genieten, je hebt er maar één keer de kans voor. Hoe moeilijk het ook is of hoe hard het kan zijn. Na regen komt zonneschijn want het kan niet blijven regenen. Als je echt een einde maakt aan je leven moet dat met een goede reden zijn en de redenen die iedereen altijd tegen me zegt zijn niet de juiste. Het leven kan hard zijn he Hester maar je zelf wat aan doen is geen oplossing. EN KOM HIER WEL NOG WANT WIJ HOUDEN VAN JE, IK ANTWOORDE GEWOON NIET OP DAT 'OP WIE MAG IK VLOEKEN'- GEDOE OMDAT IK WAT HALF DOOD BEN DOOR MOEHEID. WEHOUDEN ALLEMAAL ONTZETTEND VEEL VAN JE, DOE NIET GEK OF JE MAAKT ONS ALLEMAAL GEK EN DAN WIL JE NIET WETEN IN WAT WE IN STAAT ZIJN ! OKE? Het komt wel goed schat! Alles komt goed, hoe onrealistisch het soms ook lijkt.


    +34573576375637563745
    Chelsea spreekt weer c: so damn true


    What's so bad about being different?