• I love you all.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 14:22 ]


    What's so bad about being different?

    Alcohol kots stinkt.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)LIVERPOOOOOL. <3

    CHELSEAAAAA <3


    Some things are changing too much.

    Arsenal FTW.


    What's so bad about being different?

    LETSMALIK schreef:
    hahaha nee niet echt.
    maar even serieus, CHELSEA MOET ECHT WINNEN VANAVOND.
    Zeker omdat het Chelsea-Tottenham is (:
    en omdat ik vind dat Chelsea de FA cup gewoon mag winnen. BAM

    Ik hou me niet zo bezig met buitenlands voetbal, maar ManU mag van mij winnen, EN BARCA NATUURLIJK OOK, als staat Madrid voor D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Als ik volgend jaar slaag ga ik naar een wedstrijd van Liverpool, whoooo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NOPE CHELSEA IS THA BEST. EN LIVERPOOL.


    Some things are changing too much.

    bangniall schreef:
    Alcohol kots stinkt.


    Bananen likeur ook. Bah mijn haar stinkt daarna en rook.
    En er zit bananen likeur vlek op mijn broek en er ging een glas passoa over mijn vest. niet leuk


    What's so bad about being different?

    bangniall schreef:
    Als ik volgend jaar slaag ga ik naar een wedstrijd van Liverpool, whoooo.

    Ik ben facking jaloers op de mensen van mijn school die dit jaar engeland reis gingen. ik heb niet echt leuke dingen gedaan vorig jaar, zijn ze dit jaar naar Arsenal stadion geweest ):


    Some things are changing too much.

    forevertommo schreef:
    (...)

    Bananen likeur ook. Bah mijn haar stinkt daarna en rook.
    En er zit bananen likeur vlek op mijn broek en er ging een glas passoa over mijn vest. niet leuk
    Mijn hele gezicht zat eronder en terwijl ik sliep heeft iemand het van mijn gezicht afgehaald. Ik heb geen fuck gemerkt.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LETSMALIK schreef:
    (...)
    Ik ben facking jaloers op de mensen van mijn school die dit jaar engeland reis gingen. ik heb niet echt leuke dingen gedaan vorig jaar, zijn ze dit jaar naar Arsenal stadion geweest ):
    Die mensen van onze reis zijn naar 2 stadions geweest. Ik kon er ook heen, maar wij gingen shoppen c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik wil dan wel naar een leuke Liverpool wedstrijd, maar waarschijnlijk zijn kaartjes kapot duur voor zo een grote wedstrijd, meh.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik vind het ook nog steeds genaaid, dat ik dit jaar met Comenius naar Barcalona zou gaan, maar omdat het geld 'op was' mochten we ineens niet meer.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik voel me echt schuldig tegenover mensen.. ):


    Some things are changing too much.

    Oh fijn dit;/ buhh waarom denken mensen altijd dat je wat met iemand heb als je op diegenes schoot het merendeel van de avond heb gezeten?


    What's so bad about being different?

    forevertommo schreef:
    Oh fijn dit;/ buhh waarom denken mensen altijd dat je wat met iemand heb als je op diegenes schoot het merendeel van de avond heb gezeten?

    Omdat het opvalt.


    Some things are changing too much.