• I love you all.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 14:22 ]


    What's so bad about being different?

    Nee nog niet, ik doe dat wel als ik deeltje heb geactiveerd.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Okay (:


    What's so bad about being different?

    HazzCurls schreef:
    help ik ben hier zo slecht in
    135 cm is toch 13,5 mm ?


    lol ik zei het verkeerd
    het is 135 mm is 13,5 cm (:
    dat moest ik hebben xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Okay babes ik ga nu
    Ik ben morgen pas weer onlne want ik weet niet hoe laat ik thuis ben,
    BYE LOVES<3
    XXXXXXX


    What's so bad about being different?

    VEEEEEEEEEL PLEZIER BABE. <333333333333333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Pssht, Robin. (a)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xStonem schreef:
    Pssht, Robin. (a)



    ik vind hem echt zo schattig hea haha.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Waaah, ik was zo blij eh, ik zat net zo in de tuin en ik had m'n vader gesms't over m'n relatie en hij feliciteerde me, maar ging me helemaal aanpraten dat ik aan de pil moest beginnen en hij hintte naar condooms, HAHAHAH, heel awkward x'D En dat ging echt heel lang door.
    Ik moet het wel nog aan m'n moeder vertellen, maar toen ik alleen maar vertelde dat ik 4 Juni naar hem toe ging zei ze: ''Ja, maar niet te lang want ik vind het eng, snap je?'' Dus dan denk ik zo van: Oh... Je vertrouwt hem nu al niet.. Maar ik ga dan gewoon als ik er heen ga gewoon haar gerust stellen via whatsaap dat ik veilig aan ben gekomen en dat hij heel lief voor me is en het gezellig is. En een paar uur later zeg ik dan gewoon dat ik wat langer blijf omdat het gezellig is. (A)
    Want dan heeft ze het idee van: Ze heeft het naar haar zin, dus het zal wel goed zijn.
    En hij ging het ook aan z'n moeder vertellen en dat was zo ksdhfjdkghkbfv toen ik het hoorde hea. ;x
    Want ze vond het echt helemaal leuk en wilde dat hij terug ging naar NL. x'D
    En toen zei hij tegen haar: ''Ja weetje, dit meisje is gewoon heel speciaal voor mij, maar als ik terug ga naar nederland, heb ik heel wat problemen op te lossen.''
    Zij: ''Dat heb ik je al eerder gezegd en als dit dat ene meisje is dan moet je dat gewoon doen en wat van je leven maken, or jezelf en voor haar.''
    En toen zei hij: ''Ja weetje ma je weet hoe ik in mekaar zit, ik ben niet akkelijk in vertrouwen en vindhet eerlijk gezegd maar eng. Maar dit is echt dat ene meisje, te trekt me gewoon aan.''
    Antwoord ''Ja maar relaties zijn nou eenmaal eng, het is nooit makkelijk en als zij die ene is moet je er niet over twijfelen.


    DUS IK BEN ZO OSDFIDKGJKFD BLIJ. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    AAAAAAAAH, DAT IS ZO LIEFFFFF.
    Waar woonde hij ook alweer, of stond dat niet in je hele lange verhaal van toen? ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga mijn kamer opruimen en alles en dan naar mijn ma toe.
    TOT STRAKS. <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    wieh ik heb brownie met mijn zusje gebakken, nadat ik alles had opgeruimd C:

    En ik heb het recept uitgebereid haha.


    Remember when...

    Attracted schreef:
    wieh ik heb brownie met mijn zusje gebakken, nadat ik alles had opgeruimd C:

    En ik heb het recept uitgebereid haha.
    GIVE ME SOME


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Is het normaal dat ik hem nu zeg maar al trip doordat we volgend jaar en die jaren daarna telkens met bijvoorbeeld Engels nog meer moeten praten en debatteren en presentatie's geven? :x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    bangniall schreef:
    AAAAAAAAH, DAT IS ZO LIEFFFFF.
    Waar woonde hij ook alweer, of stond dat niet in je hele lange verhaal van toen? ;$


    Clervaux, dat ligt in Luxemburg. Maar hij is op z'n verjaardag bij z'n vader in Nederland, dus ik ga naar een boerengat in Noord-Holland. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nutellaria schreef:
    Is het normaal dat ik hem nu zeg maar al trip doordat we volgend jaar en die jaren daarna telkens met bijvoorbeeld Engels nog meer moeten praten en debatteren en presentatie's geven? :x


    Heel normaal.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''