• I love you all.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 14:22 ]


    What's so bad about being different?


    HAHHAHAHAHAHHAHHAAHAHAH. OKE IK VIND ALLES EVEN GRAPPIG OP HET MOMENT ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    das ook slim xd
    ik wil wel leren want ik heb verder toch niks te doen ofzo. Ik ben echt nutteloos bezig. Ik weet niet wat ik moet doen op mn laptop. Maar het leren lukt gewoon niet. En ik moet eigenlijk wel een voldoende halen. Al weet ik wel zeker dat ik naar havo wil eigenlijk. Ik haal het toch niet meer om over te gaan. Dan is het echt heeel erg net.


    Ik heb gewoon geen motivatie om te leren eigenlijk.
    Maarga je dan naar HAVO 4?


    What's so bad about being different?

    bangniall schreef:


    HAHHAHAHAHAHHAHHAAHAHAH. OKE IK VIND ALLES EVEN GRAPPIG OP HET MOMENT ;$


    Sanne ben je nog dronken ofzo xd


    What's so bad about being different?

    forevertommo schreef:
    (...)

    Sanne ben je nog dronken ofzo xd
    NEEEEE. IK VIND GEWOON ALLES GRAPPIG ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    forevertommo schreef:
    (...)

    Ik heb gewoon geen motivatie om te leren eigenlijk.
    Maarga je dan naar HAVO 4?


    jaa, het is niet zoveel verschil. Ik ben gewoon over 2 jaar klaar. Maar het is als het goed is wat makkelijker, en ik heb voorsprong omdat ik dingen al heb gehad. En ik heb een vak minder. Ik wil kijken of ik m&o kan laten vallen.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    jaa, het is niet zoveel verschil. Ik ben gewoon over 2 jaar klaar. Maar het is als het goed is wat makkelijker, en ik heb voorsprong omdat ik dingen al heb gehad. En ik heb een vak minder. Ik wil kijken of ik m&o kan laten vallen.
    havo 4 is kut, meh.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ben er weer <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Bam, ik heb lopen rekenen, en volgens mij als Ajax (na deze wedstijd die ze toch al gewonnen hebben) van de 4 die er nog moeten komen 2 winnen, ze zo'n beetje gegarandeerd kampioen worden omdat ze anders nog gelijk zouden kunnen komen de staan maar dan hebben ze nog een beter doelsaldo. (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HALLOOOO. <33


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bangniall schreef:
    (...)havo 4 is kut, meh.


    misschien voor mij niet. Ik zeg al heb een stukje voorsprong. Ik heb eer zekerheid dat ik voor havo slaag dan voor vwo.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    OhMyJay schreef:
    Bam, ik heb lopen rekenen, en volgens mij als Ajax (na deze wedstijd die ze toch al gewonnen hebben) van de 4 die er nog moeten komen 2 winnen, ze zo'n beetje gegarandeerd kampioen worden omdat ze anders nog gelijk zouden kunnen komen de staan maar dan hebben ze nog een beter doelsaldo. (:

    BAAAAAAM <3


    Some things are changing too much.

    OhMyJay schreef:
    Bam, ik heb lopen rekenen, en volgens mij als Ajax (na deze wedstijd die ze toch al gewonnen hebben) van de 4 die er nog moeten komen 2 winnen, ze zo'n beetje gegarandeerd kampioen worden omdat ze anders nog gelijk zouden kunnen komen de staan maar dan hebben ze nog een beter doelsaldo. (:
    WHOEESH. <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LETSMALIK schreef:
    (...)
    BAAAAAAM <3

    En ze moeten nog tegen Vitesse, Groningen, Twente en vvv, dus dat moet lukken. Owyeah <3


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    EN HEUJ WIE SPEELT ER BIJNA ZEKER CHAMPIONS LEAUGUUE. JAJA FEYENOORD.


    What's so bad about being different?