• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 1:45 ]


    El Diablo.

    Annabeth Demi Claire

    'Je hebt Demi-arrest, als het niet je vrije keuze is, dan dwing ik je gewoon, omdat ik dat kan, kom op!'

    [Ik moet naar de winkel. Ik ben over een uurtje ofzo terug....]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Tyler

    'Oké dan' grinnik ik.


    El Diablo.

    Catelinn

    Ik schudde mijn hoofd. ''Hoeft niet, het is zo gedaan'' glimlachte ik, terwijl ik zijn hand vastpakte en met mijn duim over zijn handpalm wreef. ''Ik ga vanavond wel even naar de club ofzo, daar is vast wel iemand te vinden'' zei ik, en ik keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "ik heb een beter idee" zeg ik. "je neemt het geld van mij aan en gaat vanavond met mij eenn veel leuker tijdsverdrijf doen" ik wiebel met mijn wenkbrouw en grijns speels.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik schoot in de lach. ''Goed dan, maar ik betaal het je terug'' zei ik, terwijl een glimlach mijn gezicht sierde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "dacht et effe niet" zeg ik koppig. "Mijn mama whooped mijn ass als ik geld aanneem van vrouwen" het was niet zo maar dat weet zij niet. Ik grijns breed en sla mijn armen over elkaar. Ha daar had ze niet van terug.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Ze hoeft er ook niet achter te komen'' grijnsde ik bijdehand, en trok hem wat dichter tegen me aan. ''Iedereen moet wat doen voor zijn of haar geld, en ik ook'' zei ik vastbesloten, en drukte een paar kusjes in zijn nek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Al zeg ik et niet, komt mijn moeder op de een of andere manier er altijd achter....Dus jij geeft mij geen geld" Zeg ik koppig. Tot ze wat kusjes in mijn hals drukte en voelde gelijk dat ik zin kreeg, Waarom doet ze dat nou? "pas op ik verkracht je hoor" grom ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Dat zullen we nog wel zien'' prevelde ik tegen zijn nek, terwijl ik verderging met kusjes geven. ''Pas op ik verkracht je hoor'' gromde Dante, en ik giechelde. ''Zou ik dat erg vinden dan?'' zei ik. ''Ik denk het niet'' ging ik verder, en haalde mijn lippen van zijn nek om hem aan te kijken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik grijns. "oh stoute meid, Ik had je ass gewhooped als ik je papa was geweest" ik grinnik. "Nee dat vind je erg" ik kijk haar nep-ernstig aan, "het zou er wat anders aan toe gaan dan gister"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Oh?'' zei ik grijnzend, terwijl ik een wenkbrauw optrok. ''Ik ben wel toe aan wat nieuws'' grinnikte ik, terwijl ik hem zachtjes tegen de muur duwde en even mijn lippen op de zijne drukte.
    Na een tijdje haalde ik mijn lippen van de zijne, en keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Ik ben wel toe aan iets nieuws" Ze duwde me tegen de muur en kust me. Ik grinnik zachtjes. "Misschien een andere keer" zeg ik. "Vorige keer was al een tikkeltje ruig, ik laat je de zachtere kant voele geloof je je wilt de hele dag door sex hebben na dat" ik grijns. Tuurlijk had ik verschillende manieren om een vrouw te laten genieten. Iedere échte latino moest dat gewoon hebben. "Tenzij je van plan bent mij wat te laten zien/voelen/merken" ik haal mijn wenkbrouw op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik hield mijn hoofd wat schuiner. ''Oh, dat wil ik best, maar of dat zo slim is met de kleintjes die nog wakker zijn, is een ander verhaal'' zei ik, en ik grijnsde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Mijn kamerdeur kan op slot?" Ik grijns breed. "een biologie lesje is niet verkeerd?" Ik trek Catelinn tegen me aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik haalde mijn schouders op, maakte me los uit zijn greep en deed zijn deur op slot. Ik liep weer naar hem toe, en duwde hem zachtjes op zijn bed. Ik leunde over hem heen, en drukte mijn lippen op de zijne.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''