• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ughh.. Mn kat is aan het bevallen XD]

    Jhon

    Ik schud mijn hooft als ze vraagt of ze kan helpen, ik zou het dit keer zelf moeten doen, veel tijd had ik ook niet om na te denken omdat ik door een volgende schok die door mijn lijf ging op de grond tegen de boom belande.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    Ik wist niet goed hoe ik moest reageren. Ik kijk een beetje toe en kijk om me heen om te kijken of er niet iemand is, we zijn allleen. Zijn lichaam schokt en ik wil helpen maar dat is gevaarlijk, dat weet ik.

    [eng maar schattig :) zeg het als dr. Kleintjes er zijn en hoe lief ze zijn :) wie is de papa? En wil je als het kan in 1posten Jhon naar weerwolf laten gaan want het is lastig om daarop te reageren]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Sure XD.. De papa.. een kat hier ergens in de straat? Onze kat is echt een vrijkat XD.. Vorig jaar ook al jongen gehad & Zal ik doen hier komt Jhon the WEREWOLF XD]

    Jhon

    Voor mij ging het erg langzaam, mijn lichaam schokte nog verschijdene keren mijn botten kraakten en op het laatst was mijn lichaam zo veranderd dat er inplaats van een mens een wolf lag, een grote met witte zwarte en bruine kleuren.


    Don't be like the rest of them, darling

    [DAT IS MIJN ACHTETGROND VAN MIJN MOBIEL!!!! Love it , ik reageer so]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Haha, Awesome (H) Reageer nu XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Zelfs nu hij een wolf was, was hij prachtig. 'Je bent prachtig.' fluister ik tegen hem en vlieg wat dichter bij, ik wist niet hoe hij ging reageren dus ik bleef zo dat ik elk moment kon wegvliegen. 'Je bent echt de mooiste wolf ter wereld, Jhon...' fluister ik zachtjes.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    Ik probeerde mezelf overeind te krijgen, iets wat moeke ijk was doorzat mijn poten trilden en ik mijn evenwicht niet kon houden waardoor ik vrijwel meteen weer viel, ik hoorde dat Masja dichterbij kwam en tilde mijn kop op, hopend dat ik niet meer zou vallen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    Ik kwam nog dichterbij en hielp hem overeind

    [sorry voor kort stukje moet eigenlijk douchen namelijk]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    Ik gromde, geen afstotende grom maar een soort bedankje en hoopte dat ze het begreep terwijl ik nogmaalt op mijn wankelende poten probeerde te blijven staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja

    Ik zorgde dat hij, toen het niet helemaal goed ging met staan, weer beter stond. Met mijn handen hield ik hem vast en met mijn vleugels zorgde ik dat zijn poten op de goede plek stonden. 'Graag gedaan.' antwoordde ik zijn bedank-grom.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    Voorzichtig probeerde ik een stukje te lopen, iets wat een stuk lukte en toen ik weer struikelde toen mijn poten zich verstrengelden, gelukkig kon ik mezelf deze keer gemakkelijker overeind krijgen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik vloog steeds kleine stukjes met hem mee om te zorgen dat hij niet heel erg zou vallen. Steeds ving ik hem weer een beetje op en vloog nu bijna bij de grond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    Toen ik nog een keer viel beloot ik te blijven liggen en liet ik mijn kop op mijn poten zakken, het voelde als mij maar ik vond het wantrouwig alsof ik elk moment anders kon zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Kug kug]

    {Ik moet mijn kamer opruimen.. Zucht.. Heb nu mijn bed helemaal opgeruimt.. (Je wilt niet weten wat er allemaal in & onder licht XD.. Van frisbie's tot plijsters en hp boeken) Zucht.. Maar ik kom wel als ik klaar ben en mischien tussen door stiekem ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik ga naast hem zitten en aai hem zacht.
    'Gaat het?' vraag ik en mijn vleugels verwijderden Zich.

    [sorry voor late en korte reactie en je wilt niet weten wat er onder mijn bed ligt :p 100 boeken denk ik minstens, kussens, foto's en posters... I don't know /:P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel