• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Damen Night

    Ik schiet in de lach als Masja een raar dansje doet en als ze vraagt wat ze moet dansen zeg ik het eerst wat in me opkomt 'Hiphop' Grijns ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeffrey Rojas
    Ik kijk op naar de twee meisjes. "Ehm, wel oké denk ik" zeg ik. "Maar je mag het overnemen van me hoor" grap ik. Ik grijns en de kuiltjes komen in mijn wangen. "Ziet er raar uit he mannen koken en vrouwen kijken toe, moeten we de volgende keer echt iets aan doen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elizabeth

    'Laat mij maar niet koken' Zeg ik grijnzen 'Tenzij je iets wilt dat niet op eten lijkt' Voeg ik er aantoe terwijl ik de oordopjes in mijn oren laat zitten en de muziek nogsteeds aandstaad, niet vanplan uit te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dave
    'Dus jij waardeert onze kookkunst niet? Doe het dan maar zelf.' grijns ik.


    Masja

    Ik lag en ga hiphop dansen. Als ik klaar ben kijk ik hem, licht uitgeput aan. 'Was alles naar wens, meneer? Of was het niet goed genoeg?' ik kijk hem uitdagend aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen

    'Nee niet goed genoeg' Zeg ik lachend en ik sta op 'Zullen we gaan?' 'Ik heb honger en ben niet vanplan om een kangaroe te eten' Voeg ik eraantoe.


    Elizabeth

    'Ik laat het aan jullie over' Zeg ik grijnzend 'Als je het mij laat doen word het niet eetbaar'

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:09 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik pak zijn kraag beet. 'Niet goed genoeg? Wat wilde je dan?' vraag ik nep-kwaad. 'ik heb ook honger en ik eet graag mens, het liefst weerwolf. Wat was er niet goed?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik denk dat ik stop hier, ik heb namelijk niks te doen in dit RPG en er wordt niet op mijn personage gereageerd

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:10 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Noorjte
    'Laat mij maar niet koken, dat komt niet goed' zeg ik grijnzend. 'Ik hielp mijn moeder vroeger wel eens met koken, maar ik werd altijd weggestuurd' zeg ik blosend.


    Always look on the bright side of life.

    Damen Night

    'Oke sorry, het was perfect' Grijns ik, als ik zou willen had ik haar greep gemakkelijk los, ik was veel sterker dan een gemiddelde gespierde man.


    Don't be like the rest of them, darling

    ThoseWords schreef:
    Ik denk dat ik stop hier, ik heb namelijk niks te doen in dit RPG en er wordt niet op mijn personage gereageerd


    Nee niet doen :( Als ik je reactie had gezien had ik vast wel gereageert


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    Ik grijns en laat los. 'Dankje.' ik kijk hem grijnsend aan. 'Oké ik ga mee.' Ik trek even aan zijn haar. 'Voor straf.' lach ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeffrey Rojas
    Ik grinnik even. "waarom is het zo dat vrouwen dat altijd zeggen?" vraag ik, "Ik ben Jeffrey Rojas trouwens maar zeg maar Jeff" zeg ik tegen het meisje en glimlach breed waardoor de kuiltjes weer zichtbaar worden. Vrouwen vinden dat schijnbaar schattig.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ThoseWords schreef:
    Ik denk dat ik stop hier, ik heb namelijk niks te doen in dit RPG en er wordt niet op mijn personage gereageerd



    [niet gaan :o Nina must stay :o ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    >[ik was zuper druk met andere rpgs und soow dus ik post nu snel Dave die naar Nien gaat]


    Dave
    'eey Nina!' grijns ik en loop naar haar toe. 'Hoe gaat het met mermaid?' fluister ik zachtjes zodat anderen het niet horen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:15 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [was dave niet koken?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]