• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

Info over de bendes

The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.

Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!

Rollentopic

El Diablo.

Annabeth December Claire

Ik keerde langzaam terug, ik had een geweer, mes en putbill bij me, maar toch voelde ik me na wat er gebeurd is niet helemaal veilig. Dankbaar aaide ik de honden die in de veranda lagen, ze waren echt een goed idee geweest.
    Ik liep langzaam naar binnen en vond Dante in de keuken, Nina liep naar de eetbakken.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Dante Emilio Reyes
    Ik zit aan de keukentafel en neem net een slok als Catelinn binnenkomt. Ik zeg niks. Ik ben boos. Ik weet niet wat ze gedaan heeft maar ik weet wel dat ik het niet leuk ga vinden

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Catelinn

Fuck. Dante. Ik glimlachte flauwtjes, en groette hem. Hij zal vast niks doorhebben, toch? Ik liep even naar de koelkast om een fles Jägermeister te voorschijn te halen, zoals elke dag.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Annabeth December Claire

Te snijden spanning, perfect, waar was ik nu weer in terecht gekomen?
    'Goede avond, heb je de handboeien?' vroeg ik aan Dante, ik kreeg er geen deftig glimlachje uit...

Dante Emilio Reyes
    Ik kijk haar alleen maar aan. "Had het even gezegt, dan had ze meegekunt" zeg ik tegen Demi, ik werp een blik op nina. Catelinn pakt een fles jagermeister en ik slaak een diepe zucht. Raap Death van de vloer en zet hem op mijn schoot voor ik hem aai

Catelinn

Ik keek Dante verbaasd aan. ''Is.. Is er iets?'' vroeg ik voorzichtig, terwijl ik een slokje nam van mijn Jägermeister. Ik keek even naar het hondje wat Dante op zijn schoot tilde om het beestje vervolgens te aaien.

Annabeth December Claire

'Ach, ik ben zelf gegaan, ik had afkoeling nodig, ik zal haar wel moeten leren om niet zoveel rondjes te lopen, ze trekt pijnlijk,' mompelde ik, ik probeerde het vestje uit te trekken, maar het deed te veel pijn, dat zou nog eens lastig kunnen worden...

dante Emilio Reyes
    "Je weet dondersgoed wat er is Jackson" zeg ik kalm. Ik knik even naar Demi en neem weer een slok Carona.

Catelinn

Ik sloeg mijn ogen even neer. Ik wist niet of hij me net gezien had, blijkbaar dus wel. ''Luister, Dante, dat was niks om je zorgen over te maken'' zei ik, en ik deed een poging tot glimlachen. Ik wou geen ruzie met hem, écht niet.

Annabeth December Claire

Ik gaf hem een waarschuwende blik, maar haalde toen mijn schouders op, het waren mijn zaken niet en mijn techniek werkte dus niet...
    Ik liep naar de woonkamer: 'Als je klaar bent, kom je maar naar me toe.'
    ik nam Nina en ging in de zetel zitten, mijn benen trok ik op.

Dante Emilio Reyes
    Ik maak een spottend geluidje. Met die jongen daar maakte ik me geen zorgen over. Waren duidelijk geldzaken en daarin kon ze heel goed haar eigen boontjes doppen. Ik kijk haar aan. "Wat deed je in dat donkere steegje?" Mijn ogen twinkelen boos.

Catelinn

''Dante, ik-'' ik zuchtte even. ''Ik had schulden, oké? Hóge schulden, die ik moest afbetalen. Ben je nu tevreden?'' riep ik boos. Ik pakte mijn fles Jägermeister en liep naar boven, om vervolgens op mijn bed te ploffen. Fijn, het ging net zo goed; niemand wist er van, maar ik moest weer eens zo onvoorzichtig zijn.

Dante Emilio Reyes
    "En dan ga je in plaats van mij te laten helpen andere neuken?!" Roep ik haar na terwijl ik opsta. Ik gooi woest het flesje carona tegen de muur. De pups beginnen te piepen van angst. "Ach joh man up" ik ruim het glas op en plof op de bank nog steeds woest.

Catelinn

Abrupt stond ik stil. Dacht hij dat echt? Ik liep weer naar beneden, en ik keek hem woest aan. ''Denk je nou écht dat ik zoiets zou doen, Dante?'' zei ik, terwijl ik de tranen achter mijn ogen voelde prikken. ''Ik bedrieg geen mensen, dat nooit'' zei ik, nu wat zachter.
    Dat flikten mensen mij vroeger vaak genoeg, ik wist hoeveel pijn het iemand gaf, dus waarom zou ik het ooit zelf doen?

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:54 ]

Annabeth December Claire

Hoe zou ik hem kalmeren? Of moest ik meteen alle woede vrijlaten?
    'Heb je eigenlijk naar haar verhaal geluisterd?' vroeg ik hem voorzichtig.