• De titel wordt;
    Dude I dont Love you But I hatè you, Leave me Alone And get away from my Life, I Dont Care what my Father Say and Want, I dont wanna Marry with you!

    Daarom heb ik een Paar Vrijwilligers Nodig die mee willen spelen.

    De Rollen;
    Hoofdrol -> [FAKEDOLLx]
    BF van Hoofdrol -> wordt vriendin van Bill.[TikTakBOEM]
    BarMeisje -> wordt Vriendin van Georg.[TOMSDICK]
    BasGitariste uit de band van Hoofdrol-> wordt Vriendin van Gustav.[SweetWishes]
    Drumster uit de band-> vriendin van Broer van Hoofdrol Andreas.[ErrorGirl]


    Waarom Moet ik je deze rol geven;
    Foto(emo/Scene);
    Tekst;


    xoxoxoxoxoxoxo




    Ice-cream Rockt more than you x3



    mag ik die zijn:Drumster uit de band-> vriendin van Broer van Hoofdrol Andreas.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Waarom Moet ik je deze rol geven;
    omdat het me een gave rol lijkt en als ik de rol NIET heb ik hem tóch wel ga lezen!;)

    Foto(emo/Scene); mag deze ook? als hij niet goed is dan hoor ik het:

    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=previous&id=76243

    Tekst;
    heey!!
    Ik ben Karin!
    Ik ben 17 jaar oud
    en heb donkerblond haar en groen/blauwe ogen.
    ik drum graag!:D
    daarom zit ik ook in een band namelijk [ wat is de naam van de band?]
    echt een gave band!!:D
    Ik lief: drummen,lol hebben en mijn vrienden en vriendinnen!! Kom daar dan ook niet aan want dan ben je morsdood![AA]
    over het algemeen ben ik wel aardig hoor!:P
    maar kmoet gaan!
    We gaan spelen met de band!;)

    See Ya!«33

    xX.my


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BF van hoofdrol word vriendin Bill!!

    Omdat ik cool ben (cool)

    http://farm3.static.flickr.com/2034/2478857350_e2bd150d26.jpg?v=0

    Haai!

    Ik ben Lizze en ben 17 jaar.Ik ben Scene,en vind het super!Ik hou van mijn haren!Ik heb zowat alle kleurtjes gehad.Maar genoeg over m'n haar.Ik hou van muziek en Hello kitty,ik heb er ook vele dingetjes van.En ik doe ze bijna altijd aan!

    xx

    BF van Hoofdrol -> wordt vriendin van Bill

    Waarom Moet ik je deze rol geven; hmm omdat jij dan lief bent

    Foto(emo/Scene); [url]http://media.photobucket.com/group/image/jenn%20curbstomp/8IMMBWURNC/031.jpg?o=2
    [/url]

    Tekst

    Hiiii poepies

    ik ben annoeska en 17 jaar,

    jaaah fuck nog 1jaar schoolplichtig en ben er dan vanaf ik luistr gwn 24/24 naar muziek, jaah zonder dat hebk geen leven losers, mijn vrienden zijn mijn alles zonder hun kan ik gewoon niet ik kan altijd terecht bij hun.

    ik doe aan streetdance en skaten.
    streetdance doe ik al van mijn 6de en skaten ook van mijn 6de ik moet zeggen dat ik die 2 dingen toch wel goed kan *stoef stoef*
    ik ben shopverslaafd, ga iedere zaterdag toch wel weer andere dingen kopen, : is verslaafd aan skinnys, lollypops, hello kitty, cupcakes,... and a lot more (ofs), jaah ik heb Scene/emo style maar kan me geen bom sgelen wat jullie denken, so byee byee


    Gilles (ll)

    BF van Hoofdrol -> wordt vriendin van Bill.
    Alles komt onmiddelijk even pic. zoeken


    The soul needs autumn.

    BarMeisje -> wordt Vriendin van Georg.

    Waarom Moet ik je deze rol geven; Omdat ik héél graag in een van ej series wil meespelen voor 1 keer.

    Foto(emo/Scene);[url]http://s61.flogao.com.br/2007/12/13/148/119231192.jpg
    [/url]

    tekst: I'm Just A Pretty girl Named April. Ik ben 16 en ik doe wat ik wil ik ben ongeloofelijk eigenwijs staat het je niet aan nauw dan heb je pech want ik verander me niet. Ik ben vrij koppig en ik heb een ego, maar meestal ben ik wel lief en Té hyperactief. Ik hou van dansen en fun maken met mijn vrienden. OMG ik ben soms veel te dronken besef ik me plots Like You care and I. God ik had geen redbull moeten drinken zie je nu heb ik mezelf niet meer in de hand ik blijf maar praten en praten en praten^^Zie je nu doe ik het weer ach ik zal het nooit af leren. Ik ben gek I know maar hey anders zou het leven maar saai zijn .x3

    Tekst;


    *He's the one.

    Bf van Hoofdrol -> wordt vriendin Bill.

    Waarom ?
    Omdat ik het gewoon leuk vind om in serie's mee te spelen en odmat ik dan heel veel van je houd en omdat de serie super gaat worden (denk ik.)
    plaatje:http://nl.netlog.com/clan/Perfectxstars/photo/photoID=5352435#photos
    tekst:
    Hii,
    Ik ben Lynn en 17 jaar.Ja 17! Ik zit vanaf dit jaar op de universiteit en wordt 29/10 18.Ik hou echt veel van muziek en speel natuurlijk ook 1 instrument:piano.Maar door mijn studie's heb ik er niet veel tijd voor.De muziek die ik luister is iets heviger.Ik zit al van mijn 5de op ballet en dat blijf ik voor heel mijn leven doen.Ik heb niet echt de stijl die je verwacht van iemand die ballet doet maar daar moet je maar mee leren leven.Ik ben niet echt een geboren leider.Ik hou me liever op de achtergrond en ben dan ook vrij verlegen.Maar voor mijn vrienden doe ik alles.Ik heb een hekel aan spinnen en ruzie.
    x.Ly


    The soul needs autumn.

    BarMeisje -> wordt Vriendin van Georg.

    Waarom Moet ik je deze rol geven; Omdat ik héél graag in een van ej series wil meespelen voor 1 keer.

    Foto(emo/Scene);[url]http://s61.flogao.com.br/2007/12/13/148/119231192.jpg
    [/url]

    tekst: I'm Just A Pretty girl Named April. Ik ben 16 en ik doe wat ik wil ik ben ongeloofelijk eigenwijs staat het je niet aan nauw dan heb je pech want ik verander me niet. Ik ben vrij koppig en ik heb een ego, maar meestal ben ik wel lief en Té hyperactief. Ik hou van dansen en fun maken met mijn vrienden. OMG ik ben soms veel te dronken besef ik me plots Like You care and I. God ik had geen redbull moeten drinken zie je nu heb ik mezelf niet meer in de hand ik blijf maar praten en praten en praten^^Zie je nu doe ik het weer ach ik zal het nooit af leren. Ik ben gek I know maar hey anders zou het leven maar saai zijn .x3

    Tekst;


    je krijgt de rol, maar mag ik dan gewoon je eigen naam gebruiken inplaats van april, vindt ik leuker namelijkxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Okay lieford dankje dnakje dnakje ....<333333

    I LOVE YOU


    *He's the one.

    Bf hoofdrol word vriendin Bill of Vriendin Gustv maar liefst dat eerste (A)

    Waarom Moet ik je deze rol geven; Omdat Linda lif is en ik die rol erg graag wil (A)

    Foto(emo/Scene); http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525

    Tekst;

    Hello wohoordl, this is me. Heey kidz^^

    Jaah ik houd dus vanzingen zoals je hierboven ziet maar soit ff mezelf voorstellen. Mijn naam isdus Annelies en al zo'n kleine 17 jaar leef ik op deze coole aardbol. Als ik vrije tijd heb doe ik veel aan sporten zoals hiphop&streetdance. Yes, dansen&zingen is zowat m'n leven samen met m'n vrienden&familie maar ook chocolade&shoppen. Nou, die lieve kleine schattige witte hond hierop dat is de mijne ^^ Zijn naam is Spike, die ik helemal zelf gekozen heb en hij is dé liefste hond van het heelal! Jaah ik wil hem never nooit meer kwijt! Maar jaah tuurlijk! Ik heb ook een BF en zij is hét liefste meisje van de hele wereld! Haar naam is Linda en ik wil ook haar never noiot meer kwijt! Maar ach, ik moet gaan.

    SeeYah<3

    JIPPIE!!!!


    *He's the one.

    Gefeli Char <333

    wil je het zeggen als hij der is??(A)

    Danke!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BF van Hoofdrol -> wordt vriendin van Bill.


    Waarom Moet ik je deze rol geven; Omdat Bill superheet is (A)

    Foto(emo/Scene); http://i219.photobucket.com/albums/cc181/letsburnthishousedown/Brookelle%20Bones/BrookelleBones2.png

    Tekst;
    haai guys n__n'
    Ik ben Julie en ik ben 16 jaar bejaard. Ik heb geen broers of zussen, maar WEL een beste vriendin. Net zo goed, toch? Ik hou heel veel van mijn lieve vriendin. We doen alles samen. Shoppen, huiswerk, echt alles. Niet dat ik huiswerk zo lekker vind om te doen, maar met haar is het geweldig.
    Maar nu moet ik gaan.
    Ze staat aan de deur.
    baai n__n


    rules don't stop me

    BasGitariste uit de band van Hoofdrol-> wordt Vriendin van Gustav. Me likes^^
    Info komt zo <3


    Waarom Moet ik je deze rol geven; Omdatr ik in byna geen Quizen een rol heb en omdat ik die wil (A)

    Foto(emo/Scene);
    http://media.photobucket.com/image/emo%20girl/james_luver17/EMO_PUNK_ROCK_GIRL_by_ani123-1.jpg?o=159

    Tekst;

    Heeyy chicka'z<3
    Ik ben dus Stéfani en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Ik ben zo'n beetje heel ergverslaafd aan lolly's zoals je misschien hier op deze foto al ziet en ook aan chocolade. Álles wat met chocola is dat verdwijnt in mijn mond:P Wahaa nee zo'n eter ben ik niet hoaa^^ Maar uhmm voor de rest doe ik al hobby hiphop en basgitar. Jaah, ik speel in een soort van bandje you know? Ook heb ik vele lieve vrienden en 1 daarvan is Linda, een ander lid van de band. Ze is superlief en ik zou me geen leven meer zonder haar&de adere kunen voorstellen^^ Maar ach, ik moet mar eens gaan^^

    Bye<3