• De titel wordt;
    Dude I dont Love you But I hatè you, Leave me Alone And get away from my Life, I Dont Care what my Father Say and Want, I dont wanna Marry with you!

    Daarom heb ik een Paar Vrijwilligers Nodig die mee willen spelen.

    De Rollen;
    Hoofdrol -> [FAKEDOLLx]
    BF van Hoofdrol -> wordt vriendin van Bill.[TikTakBOEM]
    BarMeisje -> wordt Vriendin van Georg.[TOMSDICK]
    BasGitariste uit de band van Hoofdrol-> wordt Vriendin van Gustav.[SweetWishes]
    Drumster uit de band-> vriendin van Broer van Hoofdrol Andreas.[ErrorGirl]


    Waarom Moet ik je deze rol geven;
    Foto(emo/Scene);
    Tekst;


    xoxoxoxoxoxoxo




    Ice-cream Rockt more than you x3

    bf hoofdrol wordt vriendin Bill

    Waarom Moet ik je deze rol geven; Ik ben nooit de vriendin van bill dus daarom:)

    Foto(emo/Scene);http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekst;
    Alowaha ^^.

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Ik heb een BF.Mensen als je aan haar komt dan weet ik je te vinden.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    DANKJE!!!

    Wahaa mijn zusje hoopt eigenlijk op die rol ^^ Ze is LOLLIPOPx [/Moest dit van d'r zeggen xD]

    Na één '>' teken snappen we het ook wel.


    Bored.

    IK WIL BILL LIEVERD


    Lalalalalalalala.

    IK WIL BIHIILL


    Lalalalalalalala.

    rol later bill zijn vriedin

    Waarom Moet ik je deze rol geven; om dat het me leuk leukt en omdat bill supper sexy is en supper kan zingen en dan ben je heel lief*met groote ogen*

    Foto(emo/Scene); http://nl.tinypic.com/view.php?pic=zl2594&s=4

    Tekst; hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders
    zijn overleden op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en
    tokio hotel en dan vooral bill ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing ook een beetje
    en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik gaweer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    fijn dat je me 2 keer negeerd >.<

    Kijk dat bedoel ik nou,de mensen die mij nu gaan negeren zijn gewoon geen échte vrienden geweest.Dus weet je wat Linda?Steek die kutrol maar in je reet!


    Lalalalalalalala.

    Heb je al gekozen ?


    The soul needs autumn.

    nee ze kiest niet,ze negeerd mensen alleen maar^^


    Lalalalalalalala.

    nee ze kiest niet,ze negeerd mensen alleen maar^^

    Echt ?ö
    Waarom opent ze dat dan...
    Nja Of Je Maakt een grapje (:


    The soul needs autumn.

    (...)
    Echt ?ö
    Waarom opent ze dat dan...
    Nja Of Je Maakt een grapje (:


    Nouja mij negeert ze megahard.Ik vroeg iets in een pb aan haar maar ze reageerd gewoon niet meer enzeu dus ja >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Nouja mij negeert ze megahard.Ik vroeg iets in een pb aan haar maar ze reageerd gewoon niet meer enzeu dus ja >.<


    Ik Negeer niet, Ik vindt het aleen iritant als mensen zeiken over die rol,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    En ten eerste heb ik het vet druk, moest ook huiswerk op de pc maken en dan kan ik niet overal snel op antwoorden


    Ice-cream Rockt more than you x3

    BF HOOFDROL
    Waarom Moet ik je deze rol geven;
    Omdat ik lief bent en jij lief bent and ik jou likete en gewoon daarom [á]
    Foto(emo/Scene);
    Pluk maar wat uit me fb.
    Tekst;
    Hi poepz!<3
    Ik ben Renee en loop al 16 jaartjes op deze aarde rond. Ik ben nogal een hyper actief kind en samen met Linda zijn wij daar verzot op XD Vooral op gek doen en nouja alles wat daarmee heeft te maken :33 Verder ben ik redelijk normaal en lief enzo. Ik zing soms wel en gitaar spelen kan ik ook wat :33. Verder hou ik van Gloomy Bears, Cup Cakes, Music, Dancing, Hello Kitty & Ice Cream. Ik ben soms een tikkeltje egoistisch maar daar wen je wel aan. Nu moet ik gaan! Bubaay!<33


    I do not hook up.