• De titel wordt;
    Dude I dont Love you But I hatè you, Leave me Alone And get away from my Life, I Dont Care what my Father Say and Want, I dont wanna Marry with you!

    Daarom heb ik een Paar Vrijwilligers Nodig die mee willen spelen.

    De Rollen;
    Hoofdrol -> [FAKEDOLLx]
    BF van Hoofdrol -> wordt vriendin van Bill.[TikTakBOEM]
    BarMeisje -> wordt Vriendin van Georg.[TOMSDICK]
    BasGitariste uit de band van Hoofdrol-> wordt Vriendin van Gustav.[SweetWishes]
    Drumster uit de band-> vriendin van Broer van Hoofdrol Andreas.[ErrorGirl]


    Waarom Moet ik je deze rol geven;
    Foto(emo/Scene);
    Tekst;


    xoxoxoxoxoxoxo




    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Nouja mij negeert ze megahard.Ik vroeg iets in een pb aan haar maar ze reageerd gewoon niet meer enzeu dus ja >.<

    Zo en straks ga je zeker ook nog beweren dat Linda ruzie zoekt? Ofzo. Er bestaat zoiets als een druk prive leven. Huiswerk eten klusjes etc. Het is niet alleen maar: SIHAM, SIHAM , SIHAM! Jij zegt altijd dat iedereen ruzie zoekt. Maar jij sticht het altijd aan met je rare ideeen. Val Linda liever niet lastig en als je nu boos bent op me fijn voor je! [á]


    I do not hook up.

    Jah Linda ik wil weten, mag het ook een beetje scene zijn of moet het echt helemaal emo zijn?? Jah ik geef straks wel de info


    Live life limitless.

    Jah Linda ik wil weten, mag het ook een beetje scene zijn of moet het echt helemaal emo zijn?? Jah ik geef straks wel de info


    NEEE HOOOR TOTAAL NIET,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Drumster uit de band-> vriendin van Broer van Hoofdrol Andreas.

    Waarom Moet ik je deze rol geven; Omdat euhm, jij me kent, nee hoor dat is niet eerlijk tegenover de andere
    Euhm je geweldige quizzen hebt en het me nog eens leuk lijkt om mee te spelen in een quiz van jou

    Foto(emo/Scene);
    http://img.photobucket.com/albums/v704/Swimtotheend9933/Becky%20Lou%20Filip/beck42.jpg

    Tekst;

    Yo, Laura In The House.
    Jah jah ik ben dus Laura. En dat plaatje hier boven ben ik [Wijst naar boven]. En zoals elk normaal mens, ben ik verzot op muziek. Oke ik ben wel 'een beetje' erger dan de normale mens. En daarom speel ik ook drum, bas speel ik ook maar drummen dat vind ik het leukst.
    Iets waar ik aan verslaafd ben is boksen, rare verslaving he jah jah. Maar ik heb thuis een bokszak hangen en daar klop ik al tegen zonder bokshandschoenen blote handen dus, want anders bijt mijn hond Porto er in en zijn ze kappot
    Maar goed ik moet gaan
    Chiao <3


    Live life limitless.

    fijn dat je me 2 keer negeerd >.<

    Kijk dat bedoel ik nou,de mensen die mij nu gaan negeren zijn gewoon geen échte vrienden geweest.Dus weet je wat Linda?Steek die kutrol maar in je reet!


    HALLOW MIJN LEVEN BESTAAT OOK NOG UIT ANDERE MENSEN HOOR, NIET ALEEN UIT JOU, ZEIKEN OVER EEN ROL HEEFT BIJ MIJ GEEN ZIN, EN HET IS VET KINDERACHTIG WAT JE DOET, IK ANTWOORD 1 KEER NIET EN METEEN NOEM JE DAT NEGEREN, GOTT,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    HALLOW MIJN LEVEN BESTAAT OOK NOG UIT ANDERE MENSEN HOOR, NIET ALEEN UIT JOU, ZEIKEN OVER EEN ROL HEEFT BIJ MIJ GEEN ZIN, EN HET IS VET KINDERACHTIG WAT JE DOET, IK ANTWOORD 1 KEER NIET EN METEEN NOEM JE DAT NEGEREN, GOTT,

    MEE EENS. KIJK IK BEN OOK NOG IN LINDA HAAR LEVEN <3


    I do not hook up.

    Thnx Linda voor die rol he, je zegt het me toch he
    Ja zeker, dat deed je hier voor ook


    Live life limitless.

    (...)
    MEE EENS. KIJK IK BEN OOK NOG IN LINDA HAAR LEVEN <3


    JAAAA, RENEE BESTAAT OOK IN MIJN LEVEN, ZE IS VOOR MIJ HEEL BELANGRIJKxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    JAAAA, RENEE BESTAAT OOK IN MIJN LEVEN, ZE IS VOOR MIJ HEEL BELANGRIJKxD

    JAAA EN LINDA VOOR MIJ OOK xD


    I do not hook up.

    weet je wat?Bekijk het dan alle 2 maar en vooral jij Renee.Als ik een échte vriendin van je was had je het voor niemand opgenomen.Maarja zo leer je je vrienden weer kennen>.<


    Lalalalalalalala.

    weet je wat?Bekijk het dan alle 2 maar en vooral jij Renee.Als ik een échte vriendin van je was had je het voor niemand opgenomen.Maarja zo leer je je vrienden weer kennen>.<


    is goed dan bekijken we het toch lekker, ik en renee hebben elkaar nog^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    KIJK DAT BEDOEL IK! WEET JE? DIT IS ECHT DE DRUPPEL,MISSCHIEN BOEIT HET JE NIKS MAAR IK ZIT HIER DUS TE JANKEN! EN WEET JE NOG DAT WIJ ALTIJD LOL HADDEN EN WEET IK VEEL?NOU NU NEMEN JULLIE HET VOOR ELKAAR OP VANWEGE EEN OF ANDERE KUT ROL?NOU DAN BEN JE DUS ÉCHT FRIENDS FOR LIFE.EN IK WEET NIET OF JE HET WILT WETEN MAAR IK STOP MET Q.! EN DAT IS ONDERANDERE JULLIE SCHULD!


    Lalalalalalalala.

    KIJK DAT BEDOEL IK! WEET JE? DIT IS ECHT DE DRUPPEL,MISSCHIEN BOEIT HET JE NIKS MAAR IK ZIT HIER DUS TE JANKEN! EN WEET JE NOG DAT WIJ ALTIJD LOL HADDEN EN WEET IK VEEL?NOU NU NEMEN JULLIE HET VOOR ELKAAR OP VANWEGE EEN OF ANDERE KUT ROL?NOU DAN BEN JE DUS ÉCHT FRIENDS FOR LIFE.EN IK WEET NIET OF JE HET WILT WETEN MAAR IK STOP MET Q.! EN DAT IS ONDERANDERE JULLIE SCHULD!


    weet je wat het is, jij begon ermee, jij zei dat ik je negeerde wat helemaal niet waar is, ik reageerde ff niet, maar dat is niet meteen negeren GOTT, ik heb het vet druk met mijn huiswerk


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Zeg je me wanneer de eerste er is:D


    -XxX- KxG