• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Op het dek, derde klas]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Perfect, die van mij ook!]


    Your make-up is terrible

    [:'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Roxanne Lémieux

    Ik loop naar de andere kant van het schip en wring me tussen de mensen die er staan in. De meeste mensen zijn ondertussen al weg, de mensen en de kade worden steeds kleiner. Personen kan je ondertussen al niet meer onderscheiden, het is vooral een vlekkerige massa nu. Ik kijk alleen en zwaai niet mee zoals de rest uitgebreid doet, zelfs nu de massa op de kade al kleiner word.


    Your make-up is terrible

    Elisa Rutherford
    "Ik zou het graag kunnen vaststellen, dat ik zou kunnen zeggen dat ik over 2 maanden weer terug zou gaan, maar daar heb ik het geld niet voor." Ik kon me niet voorstellen dat iemand geen geld had voor een simpel tripje van Amerika naar Engeland of andersom. Toch hield ik verstandig mijn mond en knikte begrijpend.
    "Maar, je broer is op de universiteit. Wat ben jij eigenlijk van plan, voor je toekomst?" Mijn toekomst. Eigenlijk had ik daar nooit over na gedacht. Ik had immers niet veel keus. Het was al een wonder dat mijn ouders nog geen rijke, welvarende man voor me gevonden hadden om me mee te verloven. Ik durfde te wedden dat dit er snel aan zat te komen.
    "Trouwen, kinderen krijgen en een goede huisvrouw worden." geef ik zuchtend toe. Het was iets waar ik absoluut geen zin in had, tegenop zat zelfs. Het liefst werd ik juf op een basisschool, maar voor mij zat dat er helaas niet in. Ik moest maar doen wat er van me gevraagd werd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Johnathan James Dime
    Met een glimlach verliet ik mijn hut, want wie was er nou niet blij om op een onverwoestbaar schip te zitten. De geweldig mooie titanic. Een nieuw avontuur. Mijn blik viel op een bijzonder mooie vrouw die op het dek van de derde klassers stond. Ze zag er niet bepaald uit als een derde klasser. Ik betwijfelde het, maar wat had ik te verliezen. Nieuwe vrienden maken kon toch gewoon? Ik had ik het nu fout. Ik liep naar de vrouwe toe en glimlachte even. Ik was vooreen arm iemand niet verkeerd zei mijn moeder altijd. Ik had een mooie witte glimlach en groen goude ogen. Mijn kleren waren niet de slechtste ooit en als ik mijn best deed kon ik eruit zien als en tweede klasser. Maar uiterlijk boeide me niet. Ik wou er niet beter uitzien dan ik was. 'Goedemiddag vrouwe. Ik ben John.' Stel ik mezelf voor. Ze leek me toch verdacht veel niet op een derde klasser. Maar als ze dat niet was waarom was ze dan hier?


    [Sorry nogal laat.. maar kon er gister niet meer achter]

    Alexandra Violetta

    'Goedemiddag vrouwe. Ik ben Jhon' Hoorde ik iemand achter me zeggen en ik draaide me om, ik had een crew lid verwacht die vroeg wat ik hier deed en was opgelucht dat hij het niet was, en hij zag er ook niet lelijk uit. 'Goedemiddag, ik ben Alexandra, noem me maar Alex.' Stelde ik mezelf glimlachend voor terwijl ik de jongen bekeek, waarschijnlijk was het een 3de klas maar het kon me eerlijkgezecht weinig schelen.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 16:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hey, ik zit bij Lizz d'r poppetje in de kamer(krul)
    /late reactie
    Iemand Myron meeten? Anders gaat hij een beetje doelloos rondzwerven :')]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Adele die gaat nu naar het restaurant toe, dus dan kan ze hem wel tegenkomen. Welke klasse is hij? Adele is tweede, haha. x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ook tweede, is goed :')
    *gaat typen*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nicholas Naud Milton.

    Ik laat mijn handen op de reling leunen en kijk naar de kade die om de seconde kleiner word. Daar gaan we. Weg van Engeland en richting Amerika. Weg van mijn mede muzikanten en op naar een nieuw leven. Een nieuw begin. Ik kijk even opzij en zie een meisje die zich tussen de mensen door wringt die op het dek staan, zodat ze de kade beter kan zien. "Lukt het?" Vraag ik aan haar en glimlach even. "Het uitzicht is mooi hier" Zeg ik dan en kijk weer naar de kade die nu al bijna niet meer te zien is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Myron Damian Thorne

    Ik zou hier zo kunnen verdwalen, als de supergeweldige routeboordjes me de weg niet zouden wijzen. Ik bekijk de lijst met plaatsen waar ik naartoe kan. Mijn blik glijdt van boven naar beneden en blijft hangen bij het woordje restaurant. Perfect.
    Ik loop rechtdoor, terwijl ik het tapijt bewonder -want wat is dat mooi- en let daardoor niet op, zodat ik bijna tegen een vrouw (Adele) opknal.
    'Mijn excuses, het spijt me,' zeg ik vlug.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Roxanne Lémieux

    "Lukt het?" hoor ik iemand vragen. Vast aan mij, het klinkt mijn kant op, dus kijk ik op. Het is een jongeman en ik zie hem glimlachen. Ik knik snel. Ja, ik sta hier toch mooi nu. "Het uitzicht is mooi hier." zegt hij en hij kijkt weer naar de kade. "Qui." antwoord ik terwijl ik met hem meekijk. "Zwaai je mensen uit?" vraag ik aan de vreemdeling.


    Your make-up is terrible

    [Mn poppetje nog wel. (cat) Ze kunnen later wel meeten :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [Mn poppetje nog wel. (cat) Ze kunnen later wel meeten :'D]

    [Poppetje is een über woord *O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Adele Calder
    Wanneer ik mijn weg naar het restaurant baande om mijn afspraak met Anaïs na te komen bewonder ik de pracht van het schip. Nog steeds kon ik maar niet geloven dat ik me hier op mocht bevinden. Ik glimlach even naar een jongen die op me afloopt en net wanneer ik denk dat hij gaat uitwijken botst hij tegen me op. Ik grijp de jongen zijn schouders beet om niet te vallen.
    "Mijn excuses, het spijt me," Ik glimlach en hief mijn schouders op. Niets kon mijn humeur vandaag nog verpesten.
    "Kan gebeuren, overkomt iedereen wel eens toch?" zeg ik vriendelijk en steek mijn hand dan uit naar de jongen.
    "Ik ben Adele," stel ik mezelf voor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.