• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Myron Thorne

    'Ook tweede klasse, en je hoeft je nergens voor te schamen hoor,' grinnik ik terwijl we langzaam de richting van het restaurant op lopen. 'Mijn ouders vonden het altijd nodig dat we netjes aangekleed waren, we altijd met twee woorden moesten spreken, en al die andere dingen. Maar nu ben ik vrij, en van ze af,' glimlach ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gabriël Moody
    Ik glimlach naar Elisa, "Ik zou twee kinderen willen hebben. Een jongen en een meisje. Ik zou ze gewoon willen opvoeden, niet met alle prullen en dienstmeiden waarmee ik ben opgegroeid. Hoe zit dat met jou?" 'Daar ben ik het helemaal mee eens, als je er de kans voor hebt hoor je je kind zelf op te voeden." zeg ik. 'Ik wil later graag een groot gezin, maar nog wel zo dat ze goed zijn te onderhouden." Ik draai mijn schouders wat, omdat ze wat gespannen aanvoelden. 'Kom je eigenlijk hier uit Engeland?"


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Adele Calder
    "Mijn ouders vonden het altijd nodig dat we netjes aangekleed waren, we altijd met twee woorden moesten spreken, en al die andere dingen. Maar nu ben ik vrij, en van ze af." Ik grinnik even om zijn woorden, maar knik dan.
    "Ik ging nauwelijks om met mensen van hogere klasse. Ik mag al van geluk spreken dat ik dit kan betalen." geef ik toe. "Ben je blij dat je van je ouders af bent? Wat ga je doen in New York als ik vragen mag?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Brutus schreef:
    [@Thosewords, Maria is bij Joseph in de crewledenkamer, ik had nog een stukje geschreven. ]


    [kan je een quote van dat stukje maken? Ik kan dat namelijk niet vinden tussen alle andere berichten]

    Nina McCean
    Nadat ik een drankje besteld had en deze vervolgens ook had opgedronken besloot ik op te staan, mijn glas weer naar de bar te brengen en wat te eten te bestellen om mee te nemen. Toen ik dit niet veel later ontving bedankte ik de restaurantman en besloot ik het restaurant weer uit te lopen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Myron Thorne

    'In zekere zin wel, die zal ik niet zo gauw missen, maar mijn zusjes werden al helemaal hysterisch toen ik uit hun zicht verdween,' zucht ik. 'Met hen zal het misschien wat lastiger worden, maar het komt wel goed. En ik ben van plan om gewoon rond te kijken, een nieuw leven op te starten, een leven waarin ik niet aan regels gebonden ben. Voor de rest zie ik het allemaal nog wel op me afkomen. En jij, wat ben jij van plan?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Elisa Rutherford
    "Kom je eigenlijk hier uit Engeland?" Verbaasd kijk ik hem aan. Ik had toch wel verwacht dat aan mijn sterk Britse accent waarvan iedereen zei dat ik die had dat wel te horen was.
    Ik knik dan ook uitbundig, "Ik ben geboren in Canterbury, maar woon nu in Londen vanwege het werk van mijn vader." Ik kijk even naar de glazen met champagne achter ons. Aarzelend leg ik mijn lege terug en pak een nieuwe.
    "Wil jij ook nog, Gabriël?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Brutus schreef:
    Joseph Hamilton
    Papa's kindje noemde ze me. Arrogant trok ik een wenkbrouw op. Ach, wat kon het mij ook schelen wat anderen over mij dachten. Zolang ik maar een goede reputatie had. Ik nam een slok van mijn champagne en legde mijn voeten op de tafel. Ik kreeg zojuist te horen dat door de natte vloer een 1e klas vrouw was uitgegleden. Ik hoopte maar dat de schade beperkt was. "Whatever," antwoordde ik tegen Maria,"Ik heb tenminste het geld en daar draait het hier allemaal om, meis."
    Ik voelde hoe het schip bewoog, het ging vast eindelijk vertrekken. Ik bleef zitten, geen zin om te gaan zwaaien naar een paar armoedzaaiers.


    Me so good.

    Jhonathan Eduward Jhonson

    Op een bijna rennend loopje liep ik ongeveer het hele schip door, waarom hielden die Crew leden nou niet op met achtervolgen? moesten ze zo graag hun zin hebben? Ik kwam in de buurt van het Restaurand waar ik Nina zag staan en zag ook dat het Crew lid nog niet de bocht om was, snel ging ik achter Nina staan en zag ik hoe de man nogal geiriteerd het restaurand voorbij liep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adele Calder
    "Met hen zal het misschien wat lastiger worden, maar het komt wel goed. En ik ben van plan om gewoon rond te kijken, een nieuw leven op te starten, een leven waarin ik niet aan regels gebonden ben. Voor de rest zie ik het allemaal nog wel op me afkomen. En jij, wat ben jij van plan?" Mijn plan. Ik had het al helemaal uit gestempeld. Ik zou actrice gaan worden, en niet zomaar één. Ik zou heel wat gaan verdienen en dat aan mijn moeder geven, zodat ze niet meer in armoede hoefde te leven.
    "Het zelfde als jou. Ik zou graag actrice willen worden, maar ik ben ook al blij als ik een baantje als serveerster weet te bemachtigen." Ik glimlach en merk dat we in het restaurant zijn aangekomen. Ik zoek even naar Anaïs, vrijwel direct zie ik haar staan.
    "Dat is mijn kamergenoot, Anaïs. Zou je het erg vinden als ze met ons mee eet?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nina McCean
    Toen de man van de crew weer verdwenen was keek ik lachend naar Jhonathan. 'Wat heb je nu weer gedaan?' vroeg ik. Waarschijnlijk was hij weer naar het tweede of eerste dek gegaan, iets wat hij natuurlijk niet mocht maar ik volkomen onzin was. Hij was ook een mens en voorzover ik wist nog een heel aardig mens ook.

    Maria McArthur
    Langzaam schudde ik mijn hoofd. 'Nee, Joseph' zei ik langzaam 'Je vader heeft geld. Dat is iets heel anders dan dat jíj geld hebt.' Als hij zo door zou gaan zou hij voor altijd het arrogante jongetje blijven dat afhankelijk was van zijn ouders en er geen idee van had hoe hij zelf zijn geld zou moeten verdienen...


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik moet zo even weg, maar héél even. Ik zal nog even snel een post typen ;')]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Myron Thorne

    'Klinkt goed,' glimlach ik. 'En natuurlijk vind ik dat niet erg.'
    Ik schenk ook even een glimlach naar Anaïs.
    'Myron,' zeg ik weer. 'Ook tweede klasse.'
    Ik had mijn kamergenoot nog nergens gezien, ik vraag me af waar hij uithangt.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik moet weg.. maar kom binnen een half uurtje ofzo weer terug ^^ ]
    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Ik? Ik doe nooit wat' Zij ik op een verontwaardige toon, 'Alleen hebben die crew leden nogal een belaberde timing' Voegde ik er grijnzend aantoe, kon ik het helpen dat ik honger had en zin had in een broodje terwijl ik op het 1ste klas dek was, en er toen plotseling een crew lid voor mijn neus stond, oke tip 1 proberen die crew leden te vermeiden.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Bethany Davis.

    "Inderdaad. Origineel is het niet,. maar er zitten een stuk meer uitdagingen aan vast dan jouw huisje-boompje-beestje droom..."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Hij heeft echt geen idee waar hij het over heeft. Ik volg zijn ogen naar de mensen op het dek. Het is daar behoorlijk druk terwijl de moter ronkt.
    "Ik ben Bethany Davis," stel ik mezelf voor nadat ik een slok water heb genomen.
    "En U?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicholas Naud Milton.

    Ze kijkt op en knikt even snel. "Qui." antwoord ze, terwijl ze mijn blik naar de bijna weggevaagde kade volgt. "Zwaai je mensen uit?" Vraagt ze dan aan me. "Ik zwaaide" Zeg ik en kijk haar dan weer even aan. "En jij? Had jij familie of vrienden op de kade staan?" Vraag ik dan aan haar. Ik ben iemand die snel met een praatje begint. Ik vind het gewoon leuk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'