• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nina McCean
    'Misschien moet je dan eens proberen om op het derde dijk te blijven?' stelde ik voor 'Ik denk dat ze dan een stuk liever tegen jue zullen doen' Natuurlijk vond ik het wel leuk dat hij hier zo af en toe kwam, anders zou ik hem namelijk ook helemaal nooit tegen komen. Misschien dat ik zelfs wel een keer, ooit, met hem mee zou gaan. Mij leek het namelijk ook wel leuk om te zien hoe het eerste dek eruit zag.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Hmm.. Mischien.. maar daar is ook geen lol aan' Zeg ik grijnzend, iemand moest de crew een beetje in beweging brengen, iets wat ik met plezier deed, anders zouden ze toch de heletijd op hun luie kont blijven zitten, het crew lid van net had in ieder geval een goede conditie opgebouwt, het vergt best veel energie om een heel schip door te rennen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina McCean
    'Toch zou ik het maar een keer proberen als ik jou was' verzekerde ik hem. 'We willen natuurlijk niet dat je straks van de boot af gegooid gaat worden. Hoewel ik er natuurlijk het volste vertrouwen in heb dat je naar Amerika zult kunnen zwemmen.'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Roxanne Lémieux

    "Nee, geen vrienden en familie voor mij." zeg ik met een zwakke glimlach. Ik leun een beetje weg van de reling. "Wie zwaaide je dan uit?" vraag ik nieuwschierig. Ik ben wel benieuwd naar wie iedereen hier achter laat. Er zullen er maar weinig te vinden zijn als ik, die echt niemand achter te laten hebben.


    Your make-up is terrible

    Anaïs Degrez

    Als ik mijn kamergenote in de verte al zie aankomen, merk ik dat ze niet alleen is. De jongeman bij haar komt me niet bekend voor maar hij is tenminste niet lager in stand. Ik kon het niet laten me af te vragen of hij hoger zou zijn en dus ook direct een doelwit zou gaan vormen. Hij glimlachte op zo'n vriendelijke manier dat ik wel moest terug glimlachen.
    'Myron, ook tweede klasse.' Mijn glimlach verdwijnt niet ondanks de teleurstelling. "Anaïs Degrez." Antwoordt ik lieflijk.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:48 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Ik zal mijn best doen, maar ik kan je niks beloven' Zeg ik glimlachend, het crew lid van net zou me zeker niet meer met rust laten en verder zouden er nog wel een hand vol volgen, en het enige waar ik dan goed in was is me snel uit de voeten maken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina McCean
    Hoe erg ik mijn best ook deed, een kleine lach kon ik niet onderdrukken. 'Kijk je wel uit?' vroeg ik vervolgens serieus. 'Er loopt hier namelijk ook een arrogante eersteklas die voor straf als crewlid moet werken. Hij zal waarschijnlijk niets liever doen dan jou het leven zwaar maken als hij er eenmaal achter komt dat jij hier en bij de eerste klas rond loopt'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Adele Calder
    Wanneer de twee zich aan elkaar voorstellen kijk ik eventjes naar de tafels achter Anaïs.
    "Zullen we gaan eten?" vraag ik dan. Het ruikt er overheerlijk, dus meteen begint de honger op te komen. "Het ruikt echt overheerlijk namelijk." geef ik toe en wrijf in mijn handen om ze op te warmen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Hij lijkt me nu al aardig' Zeg ik met een flauwe glimlach, 'En als ik het niet meer red ren ik gewoon regelrecht naar jouw toe' Zeg ik grijnzend, terwijl ik om me heen keek, gelukkig was er geen crew lid aanwezig hier.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nicholas Naud Milton.

    "Nee, geen vrienden en familie voor mij." zegt ze met een zwakke glimlach. "Wie zwaaide je dan uit?" vraagt ze nieuwsgierig. "Een paar vrienden van me die net zoals mij spelen als straatmuzikant" Zeg ik en glimlach even. Mij maakt het niet uit dat mensen weten dat ik een straatmuzikant ben. Ik heb er plezier in en kan het nog goed ook.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joseph Hamilton
    Ik schudde glimlachend mijn hoofd.
    "Maar pappie blijft ook niet eeuwig leven. Dus waar zal zijn geld heen gaan? Juist, naar míj."


    Me so good.

    Roxanne Lémieux

    "Een paar vrienden van me die net zoals mij spelen als straatmuzikant." verteld hij. Wauw, dat klinkt spannend. "Straatmuzikant hm..." zeg ik terwijl ik er eventjes over na denk. "Lijkt me best moeilijk." zeg ik dan. Geld verdienen uit muziek maken, dan is niets ooit zeker. Voor mijn leven ook niet, maar ik weet uit ervaring dat mensen graag zekerheid hebben.


    Your make-up is terrible

    Nina McCean
    'Ik ben ook maar een tweedeklasser Jhonathan, dus die jongen trekt zich echt niks aan van wat ik zal zeggen' Hij dacht blijkbaar dat ik hem altijd zou kunnen helpen, maar dat was echt niet zo. Ook ik mocht niet overal komen en hoewel mijn familie zowat de hoogste rang had in amerika, was mijn rang hier in engeland helemaal niet zo hoog.

    Maria McArthur
    Geïrriteerd rolde ik met mijn ogen. Hij was dus echt het type jongen dat niet van plan was iets te gaan doen. Het type jongen dat zolang zijn vader leefde van zijn vader afhankelijk zou zijn en zodra zijn vader zou overleiden op zou scheppen over hoeveel geld hij wel niet had. 'Je denkt dat dat geld nooit opraakt?' vraag ik vervolgens


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Hmm.. Moet ik me toch maar proberen te gedragen' Zeg ik 'Waar wouw je heen gaan trouwen?' Vroeg ik, ze wouw net het restaurand uitlopen en was waarschijnlijk vanplan om ergens heen te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joseph Hamilton
    Ik grinnikte.
    "Natuurlijk zal het ooit opraken. Maar net als mijn vader ben ik een zakenman. Ik weet mijn geld goed te beleggen."
    Dacht ze nu serieus dat ik zo dom was om alles uit te geven? Ik nam weer een slokje van mijn champagne en wachtte haar reactie af.


    Me so good.