• hey mensen,
    Mijn internet en tv is afgesloten thuis..
    mijn moeder moest gedwongen bij sociaal.nl aanmelden anders zouden we het huis niet op onze naam krijgen, dan zou alles beter moeten gaan.
    Nou niet dus. Daarvoor kreeg mijn moeder alles op der rekening, alle rekeningen werden betaald en we hadden geld om te eten.
    Nu betalen die mensen onze rekeningen niet én storten ze geen geld om te eten.
    Gevolg: onze internet en tv is afgesloten en mijn moeder moest huilen.

    Ik ben daarom best wel pissig. Maargoed, ik kan op school op internet en af en toe op mijn bb, daarom kan ik niet altijd even snel reageren op de rpg. heb hier aub een beetje begrip voor..

    xx


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ooo
    dat klinkt niet echt goed
    veel sterkte meid
    en je moeder ook


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jezuuuus, wat een bullshit weer. Het kan ook nooit normaal gaan hé. Bah Nederland, met je stomme regeltjes en shit. Sterkte Jol, als je iets nodig heb zeg je het maar hé. Jij en Bart -ook je moeder- zijn altijd welkom bij ons. <3


    Your make-up is terrible

    Ooh.. Dat is echt kut voor je. Geen idee wat ik hier op moet zeggen, maar ik wens je heel veel sterkte en je moeder al helemaal!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Jezuuuus, wat een bullshit weer. Het kan ook nooit normaal gaan hé. Bah Nederland, met je stomme regeltjes en shit. Sterkte Jol, als je iets nodig heb zeg je het maar hé. Jij en Bart -ook je moeder- zijn altijd welkom bij ons. <3


    Ja echt he. Ik heb de boel in mijn kamer bijna kort en klein geslagen toen mijn moeder ging huilen. ze vond het zo erg dat alles weer veel slechter ging in plaats van beter. Als ze het niet snel regelen ga ik daar even heen en even zorgen dat ze het regelen haha.

    Jaa weet ik <3 dankjewel ik zeg het <3 misschien zal ik wat vaker langskomen omdat ik internet nodig heb voor me huiswerk haha :P


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    DarkSavior schreef:
    Ooh.. Dat is echt kut voor je. Geen idee wat ik hier op moet zeggen, maar ik wens je heel veel sterkte en je moeder al helemaal!

    dankje <3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snap niet dat er van die instellingen/bedrijven zijn die zo'n slecht leven hebben dat ze andere mensen maar gaan pesten met hun gezeur en regeltjes e.d.
    conclusie: die mensen van dat bedrijf hebben echt geen leven

    Wens je heel veel sterkte toe iig!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Wat lullig! ):
    Mèh. Heel veel sterkte meid en ik hoop dat alles snel weer goed komt (:


    26 - 02 - '16