• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Ik zweer je.. er is geen Huffelpuffer die mijn duelverzoeken accepteert. Ravenclaw and Slytherin wel, maar Hufflepuf declinen de hele tijd :p

    Mij dus ook!

    Ja dat is vet irritant -.-'

    Wees blij, ik kan helemaal niet duelleren;

    Sorry, there was a problem with this page
    Maybe someone has cast a spell over this page because it's not loading correctly. Please come back and try again.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Huh wat raar!!:o kun je niet een mailtje naa de "crew" sturen dat je er niet in kan? Beta feedback helpt niet, daar moet je gewoon Goed, matig of slecht invullen (ruwweg gezegd :P)

    ThornBlade4735, dat ben ik btw.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 16:25 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jessiiicaa schreef:
    Huh wat raar!!:o kun je niet een mailtje naa de "crew" sturen dat je er niet in kan? Beta feedback helpt niet, daar moet je gewoon Goed, matig of slecht invullen (ruwweg gezegd :P)

    Ja als het over een paar uur nog niet weg is, ga ik dat inderdaad doen..


    Ik heet trouwens PurpleCharm26470, voor de mensen die het interesseren :3

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 16:27 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Al mijn vrienden op Pottermore zijn van Slytherin.

    Dat is nou echt grappig om te merken/zien.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mijne zijn gryffindor and ravenclaw

    Nu heb ik er ook nog één van Gryffindor, voor de rest allemaal Slytherin.

    Méh, come, lovely Ravenclawers and kick some asses.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Bijna al mn vrienden zijn Gryffindor. Ik heb 2 Ravenclaw en 1 Slytherin vrienden, de rest Gryff.

    Ik ga potions oefenen.

    Ooit moet ik het weer proberen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Het is me gelukt. Finally.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Goedzo! Nu moet ik de magic nog in de vingers krijgen.

    Hahahaha

    Ik ben echt trots op mezelf, méh ik kan niet wachten tot het tweede boek.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.