• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Leela schreef:
    (...)

    Die komt pas ergens in december open te staan....


    Blegh...


    living la dolce vita

    Ik ben MoonFlight16121, voor als iemand me wil toevoegen :']


    Caution first, always.

    Ja ik ben NightBronze12021 & een Slytherin. Is al een x gezegt in het vorige topic maaaarja..

    Okay, ik ben DragonRiver4779, zit in Slytherin en heb vandaag - eerste dag - 49 house points verdiend :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    (inmiddels 54)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    {en ik zit op 61! whew!)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hahah, ga zo door! Zolang het maar voor de Slytherins is ghehe :Y)

    Kom ik aan met mijn 40 :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Op dit moment heb ik er, 546. :9~ in 2 dagen

    Yay, well done! - hoe kan het dat ik er nu ineens minder heb? Ik heb nergens verloren namelijk ._. ... -


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    NeverEnough schreef:
    Hahah, ga zo door! Zolang het maar voor de Slytherins is ghehe :Y)


    idd! Ik ben btw IceDream3878


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Leela schreef:
    Yay, well done! - hoe kan het dat ik er nu ineens minder heb? Ik heb nergens verloren namelijk ._. ... -


    Hmm, dat is vreemd?! Geen potion verkeerd gedaan ofzo?

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Hmm, dat is vreemd?! Geen potion verkeerd gedaan ofzo?


    My potions are perfect (joehoe), hahaha. Ik heb wel twee Gryffindors toegevoegd als vrienden... Krijg je daar minpunten voor?!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    NeverEnough schreef:
    Op dit moment heb ik er, 546. :9~ in 2 dagen


    Wauw, hoe doe je dat? :'DD.
    Ik heb écht geen tijd om zoveel te duelleren en toverdranken te brouwen :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    (...)

    Wauw, hoe doe je dat? :'DD.
    Ik heb écht geen tijd om zoveel te duelleren en toverdranken te brouwen :'D.


    Een stuk of 15x achter elkaar dueleren en zoveel mogelijk winnen.. Ghehe
    Er zijn wel wat manieren om je kansen met dueleren te vergroten, daar kwam ik ook pas gisteravond achter.. Dus als een nieuwe slytherin die nodig heeft :Y)