• Ik heb 14 mei openbaar examen viool en dat kan makkelijk uitlopen tot 21 uur. Wat hebben ze nu gepland op 15 mei, een fietsuitstap met school.

    Uitlopen tot 9 uur? Dat is toch niet zo laat?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Waarom laat je jouw ouders niet gewoon een brief schrijven? De school hoort zoiets te snappen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wat hebben mensen toch een fantastische timing..


    Don't be like the rest of them, darling

    Puroisen schreef:
    Uitlopen tot 9 uur? Dat is toch niet zo laat?


    Op zich niet maar, 12 mei heb ik ook meeting in Leuven. En dan zit ik ook nog is een paar uur bij stressende mensen de 14de mei.

    Bij ons is het eigenlijk bijna net hetzelfde, bijna mijn hele klas moet z'n plechtige communie op 21 mei doen, en de dag erna gaan we een week op sportbosklassen 1,5 uur fietsen (cat) gelukkig doe ik mijn communie niet (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Everyday2 schreef:
    Waarom laat je jouw ouders niet gewoon een brief schrijven? De school hoort zoiets te snappen.


    Food.

    Ik ga morgen dat vertellen aan mijn leerkracht en hopelijk begrijpt ze het. Ik zie het gewoon niet zitten.

    LikeABird schreef:
    (...)

    Op zich niet maar, 12 mei heb ik ook meeting in Leuven. En dan zit ik ook nog is een paar uur bij stressende mensen de 14de mei.

    Hè, ik snap het probleem niet :'D Maarja, dat kan aan mij liggen :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wait... Je bent 17, dan moet je wel bestand zijn om iets later op bed te gaan. En ik snap sowieso het probleem niet. Als het tot negen uur uitloopt, kun je toch nog voor tienen je nest induiken? Dan heb je alsnog genoeg slaap.
    Ik ga elke dag om elf uur slapen en dan voel ik me overdag altijd zo fris als een hoentje. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Wait... Je bent 17, dan moet je wel bestand zijn om iets later op bed te gaan. En ik snap sowieso het probleem niet. Als het tot negen uur uitloopt, kun je toch nog voor tienen je nest induiken? Dan heb je alsnog genoeg slaap.
    Ik ga elke dag om elf uur slapen en dan voel ik me overdag altijd zo fris als een hoentje. :'D


    Ik ben een nachtmens, ik ga niet voor half 12 slapen en ik kan dat ook niet.

    Je bent 17? Tja, ik vind 21.00 nou niet bepaald laat, maar dat verschilt per persoon. Ik ga doordeweeks wel eens optredens kijken die rond 23.00 af zijn en heb daar nooit problemen mee.


    i put the fun in funeral

    LikeABird schreef:
    (...)

    Ik ben een nachtmens, ik ga niet voor half 12 slapen en ik kan dat ook niet.

    Tja dan ligt het aan jezelf (krul)


    -

    LikeABird schreef:
    (...)

    Ik ben een nachtmens, ik ga niet voor half 12 slapen en ik kan dat ook niet.

    Dan moet het toch helemaal geen probleem zijn, ik heb nachten gehad waarbij ik niet of maar een uur uur heb geslapen en daarna kon ik ook gewoon alles doen, hoewel ik wel vrij moe was.
    Zolang je maar 5 uur per etmaal slaap kan je lichaam en geest gewoon alles doen wat je wilt, als je minder slaap word het moeilijker maar dat moet voor één keer geen probleem zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Barnabas schreef:
    Wait... Je bent 17, dan moet je wel bestand zijn om iets later op bed te gaan. En ik snap sowieso het probleem niet. Als het tot negen uur uitloopt, kun je toch nog voor tienen je nest induiken? Dan heb je alsnog genoeg slaap.
    Ik ga elke dag om elf uur slapen en dan voel ik me overdag altijd zo fris als een hoentje. :'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Een fietstocht is toch niet erg? wees blij dat je die dag geen overhoringen hebt..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn