• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    - Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    {Ja idd.. Ik heb in het real ook faal anst ik durf dus niet eens in een winkel aan een winkelbediende te vragen waar wat is.. Zo erg.. XD}


    [Ik schaam me dood als ik moet vragen aan iemand of hij/zij iets voor me wilt pakken in de supermarkt of zo, omdat ik er niet bij kan (ben klein voor men leeftijd)... Als ik niet op de reling kan staan of zo... Daarom neem ik soms iets niet mee en zeg dat het op was, terwijl het eigenlijk te hoog stond :P)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sean Lawrence Howard.

    Met mijn pikzwarte koffer loop ik het terrein op. De poort is al achter me gesloten dus ik kan niet meer terug, maar dit is totaal niet wat ik verwacht had. Mijn brochure was perfect, een nette sportschool met allemaal vriendelijk lijkende, lachende mensen. Dit is het totaal niet. Ik vloek binnensmonds, om daarna toch naar de ingang van het gebouw te lopen. Wat fijn dat ik de mensen hier ken! Ik grom even en loop dan het gebouw binnen. Het is oud en bejaard. Ik moet walgen van de binnenkant, het ziet er echt niet uit. Oké, ik ben dan misschien wel een beetje verwend, dit is totaal niet wat ik dacht dat ik zo aantreffen. Het lijkt er niet eens op!
    "Is hier iemand die me kan uitleggen waarom ik hier ben?" Roep ik door de ruimte in de hoop dat er iemand is die er hetzelfde over denkt.

    [Even voor de duidelijkheid, hij is geen homo, hoewel hij het in de post hierboven wel lijkt.]

    Jhon

    Ik loop naar Farelea toe en ga naast haar zitten terwijl aven ook het bos uit komt, ik grijns en groet hem dan, 'wat vinden jullie van de nieuwe mensen hier?' vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    GelaarsdeKat schreef:
    (...)

    [Ik schaam me dood als ik moet vragen aan iemand of hij/zij iets voor me wilt pakken in de supermarkt of zo, omdat ik er niet bij kan (ben klein voor men leeftijd)... Als ik niet op de reling kan staan of zo... Daarom neem ik soms iets niet mee en zeg dat het op was, terwijl het eigenlijk te hoog stond :P)


    { Zoiets heb ik ook dus maar dan constand.. het valt mee als ik met mijn vriendinne ben.. Maar echt tegen vreemden durf ik echt bijna niks te zeggen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nicole Blackie Allman
    Ik ren door de stoffige straten op zoek naar Macky. 'Meeeehkie!' fluister ik. 'Macky?' ik sla weer een straat in en loop half hard, half sluipend door de straten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Danny
    "Eh... Ook hallo?", zeg ik grinnikend tegen Sean, die door de ruimte schreeuwt. "Danny", zeg ik, en ik bied hem mijn hand aan.

    (Ik wil Avan met iemand koppelen.... XD)


    help

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    { Zoiets heb ik ook dus maar dan constand.. het valt mee als ik met mijn vriendinne ben.. Maar echt tegen vreemden durf ik echt bijna niks te zeggen..}

    [Ja bij mij ook. Alleen als iemand roept. 'Waarom ben je klein? Is dat een ziekte of zo?' en diegene is onbekend dan roep ik gewoon terug: 'Ja, ik ben helemaal gestoord in mijn hoofd, net als jij.' Dus zo bang ben ik nou ook weer niet... xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    GelaarsdeKat schreef:
    (...)
    [Ja bij mij ook. Alleen als iemand roept. 'Waarom ben je klein? Is dat een ziekte of zo?' en diegene is onbekend dan roep ik gewoon terug: 'Ja, ik ben helemaal gestoord in mijn hoofd, net als jij.' Dus zo bang ben ik nou ook weer niet... xD]


    Xd Ja ik ook.. Bij oud en nieuw als iemand gelukkig nieuw jaar zecht is het enige wat ik meestal zeg 'Ja' XD..


    Don't be like the rest of them, darling

    Macky Elsey

    Ik spits mijn oren en luister naar de bekende stem.
    'Nicole? Kom me maar zoeken!' roep ik met een duister lachje.
    Ik spring op en sprint over de straten, door steegjes, over muurtjes en steeds kijk ik achterom of ze me al heeft gevonden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    TheRumIsGone schreef:
    {Ja idd.. Ik heb in het real ook faal anst ik durf dus niet eens in een winkel aan een winkelbediende te vragen waar wat is.. Zo erg.. XD}


    [Ik ken het. Ik heb een lange tijd hetzelfde gehad, maar nu heb ik dat niet meer. (:]

    Citizen schreef:
    [Durf ik ook niet hoor c;]


    [Je moet gewoon denken; Dat wijf bijt niet en is hier ook om mij te helpen. Als je gaat stotteren of niet uit je woorden komt, gaan ze echt niet lachen hoor.]

    GelaarsdeKat schreef:
    [Ik schaam me dood als ik moet vragen aan iemand of hij/zij iets voor me wilt pakken in de supermarkt of zo, omdat ik er niet bij kan (ben klein voor men leeftijd)... Als ik niet op de reling kan staan of zo... Daarom neem ik soms iets niet mee en zeg dat het op was, terwijl het eigenlijk te hoog stond)


    [Hahaha. Ik ben juist groot, maar ik heb weleens met mijn hele arm in een schap gezeten omdat het op was en het laatste helemaal achterin lag. Hadden de vakkenvullers een leuk uitzicht: Mijn kont. XD]

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:12 ]

    Nicole Allman
    Ik grijns en ren rondjes door deze straat. Mijn haar, altijd pluizig, zit onder de takjes en mijn indianenstrepen zijn een beetje doorlopen, maar dat is juist indiaanachtig. Ik pak mijn boog. Vlieg naar Macky maar raak hem niet... fluister ik naar de pijl en schiet dan. Die vliegt met een flits de bocht om. Ik ren er achter aan en zie de pijl vlakbij Macky. 'Hebbes!' ik sprint naar hem toe en grijp hem bij zijn hand. 'Gevonden!'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Heeft er iemand van jullie Pottermore?)


    help

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Xd Ja ik ook.. Bij oud en nieuw als iemand gelukkig nieuw jaar zecht is het enige wat ik meestal zeg 'Ja' XD..

    [omg ik durf ook nooit zoiets te zeggen xD gelukkig nieuwjaar, proost, vrolijk kerstfeest, ik houd van je enzovoort. Allemaal bangigheid xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tolkien schreef:
    (Heeft er iemand van jullie Pottermore?)


    [ik uf course xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Watisjenaam? Kan Sean trouwens op Danny reageren?)


    help