• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    - Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    {Iemand met Lucas of Jhon praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tolkien schreef:
    (Pratende pinda, genious.. XD)

    [*O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thamera Kenway

    Ik hoor zachte voetstappen echoën in de koepel en besef dan dat ik niet meer alleen ben. Ik draai me met een ruk om en zie het meisje van net. Mijn schouders ontspannen een beetje en ik tover een glimlach op mijn gezicht.
    'Hoi,' zeg ik glimlachend. 'Ook nieuw hier?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Farelea

    Ik schrik als ik iets op mijn schouder voel en draai mijn hoofd een stukje. Ik moet lachen als ik een volgel zie, het is Avan. "Hee." mompel ik zachtjes. Mijn lange haar valt tot mijn navel en ik draai een plukje haar rond mijn vinger.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Danny
    "Yep. Ik ben Danny, aangenaam om je te ontmoeten", zeg ik glimlachend tegen het meisje. Ik loop wat verder en kom op een gigantische binnenplaats terecht. Vreemd, alles is gesloten. Ik kijk achterom en zie een gesloten poort. Ik trek mijn ene wenkbrauw op en laat mijn koffers even staan. Ik zie een gebouw met twee verdiepingen en een zolder. Het is niet dichtgetimmerd zo als de rest. Een naargeestig gevoel bekruipt me, maar ik loop naar binnen. Ik neem aan dat dat ons studentenhuis is. Het stof ligt metershoog en ik schud mijn hoofd. Wat is er aan de hand?

    Avan
    Ik spring van haar schouder af en verander in de landing weer in mezelf. "Hoi. Nieuwe mensen. Gewoon geweldig", mompel ik. "Tja, het is toch al te laat." Ik glimlach even triestig. Ik haat het gewoon als er nieuwe mensen bijkomen. Dan isoleer ik mezelf helemaal van de rest en verander maandenlang in een wolf ofzo om in het bos rond te zwerven.


    help

    Lucas Jhonson

    Als ik het gebouw binnen loop zie ik dat er nog twee andere meisjes zijn, natuurlijk zitten ze direct al te kletsen, ik zete mijn koffer in een hoek en liep naar ze toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Heerlijk als er een topic wordt geopend en ik heb net bakken met huiswerk D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    [Heerlijk als er een topic wordt geopend en ik heb net bakken met huiswerk D:]


    (Ik heb medelijden met je, echt waar... Kan ik je niet helpen ofzo? ^^)


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    (Ik heb medelijden met je, echt waar... Kan ik je niet helpen ofzo? ^^)

    [Wiskunde. Inhoud berekenen met kubus, piramides en alle andere ruimtelijke figuren die er op lijken -.- Moet nog 4 opdr en die zijn verschrikkelijk lang]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    (UGH. WISKUNDE... Ik ben een Pottermore aan het aanmaken ^^)


    help

    [Wie staat waar en wie praat met wie? Dan kan ik ergens inspringen.]

    Farelea

    Hij springt van mijn schouder af en land op de rotsen. Ik knik even kort. "We jagen ze wel weg.." mompel ik. Ik trek mijn benen op en verander weer in een mens. Het korte broekje en het topje dat ik aanhad verschijnen weer. Ik schud mijn haar naar achter. "We maken ze gewoon bang.."

    { Mijn theorie voor zeemeerminnen is niet dat ze als ze op grond komen/geen water meer hebben ofzo, dat ze dan niet naakt worden als ze transformeren.. Maar dat de kleding die ze aan hadden toen ze het water ingingen weer droog om hun lichaam terugkrijgen.. Anders wordt het best akward xd }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (XDD Is goed. Niet dat Avan echt zou zitten staren ofzo, maar anyways.)

    Avan
    "Yep", mompel ik. Ik staar naar de zee. Ik zit hier al zo lang ik me kan herinneren, al mijn herinneringen van daarvoor zijn verdwenen. Ik heb alleen mijn naam, waaruit ik kan afleiden dat ik de zoon van de oprichters ben. Best wel vreemd, eigenlijk.

    (Avan met Farelea, Danny met Tem)


    help

    {Iemand die met Jhon of Lucas wil praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Spreek iemand aan? XD)


    help