• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    - Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    {Dat is moeielijker dan het lijkt.. Zoiets durf ik in het real niet eens XD}

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Farelea

    "Zullen we zo maar langzaam teruggaan?" voeg ik zachtjes terwijl ik mijn haar uitkneep.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jhon

    Als ik opsta merk ik dat er nieuwe bewoners binnenkomen, nee niet nogmeer, ik zat hier al best lang en er was veel met mij gebeurt, mijn geheim had ik zoveel mogelijk geprobeert geheim te houden en ik was ervan overtuight dat ik de anderen kon verwonden als ik niet op mezelf lette, ik loop het bos in waar ik uitkom bij het water en Avan en Farelea zie, 'Hoi' groet ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Thamera Kenway

    'Tem,' stel ik me voor. 'Aangenaam kennis te maken.'
    Een jongen komt op ons afgelopen.
    'Het wordt nog druk,' mompel ik sarcastisch, om op iets luidere toon te vervolgen 'Hoi, ook nieuw hier?'
    Ik laat mijn hand even over een bank met een laag stof van minstens tien centimeter glijden, waarna hij er grijs vanaf komt.
    'Ze hadden het best mogen schoonmaken.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Avan
    Ik draai me geschrokken om als ik een stem hoor en sta op, loop zonder iets te zeggen het bos in en verander ergens diep in het bos in een wolf.


    help

    Danny
    "I agree", beadem ik. "Wil je m'n kamergenoot worden?", vraag ik glimlachend.


    help

    Lucas

    Ik knik als er iemand vraagt of ik ook nieuw ben, ik zie het stof op de bank zitten, 'Dat zoizo, maar alles lijkt ook pot dicht te zitten' Zeg ik.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Thamera Kenway

    Ik kijk verrast op door het aanbod.
    'Natuurlijk,' grijns ik.
    Ik kijk rond en merk dat de ramen dichtgetimmerd zijn.
    'Inderdaad. Was dat net ook al zo? Van de buitenkant was niets te zien.'

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:59 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jhon

    Ik zie hoe Avan het bos in loopt en zie hem (mede dankzij mijn scherpe zich) in een wolf veranderen, ik grijns, ja dat kon ik ook.. bij volle maan.. maar 1 probleem het was nog niet zover, ik was nu al een paar maanden net niet veranderd en het zat eraan te komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {Dat is moeielijker dan het lijkt.. Zoiets durf ik in het real niet eens XD}


    [Je kan wel met Sean praten.
    Btw, dit is internet. Hier kan je zijn wie je wilt zijn, dus iedereen kan je gewoon aanspreken en als ze geen zin in je hebben negeren ze je gewoon. XD]

    Cole Highway

    Ik schrik en merk dat we niet meer alleen zijn. Dit was voorspelt. Ik zucht en draai me om. Dan spring ik aan het dak af en zie mensen staan. Ik sluip er op af.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Password schreef:
    (...)

    [Je kan wel met Sean praten.
    Btw, dit is internet. Hier kan je zijn wie je wilt zijn, dus iedereen kan je gewoon aanspreken en als ze geen zin in je hebben negeren ze je gewoon. XD]


    {Ja idd.. Ik heb in het real ook faal anst ik durf dus niet eens in een winkel aan een winkelbediende te vragen waar wat is.. Zo erg.. XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Zou de eerste niet Lucas moeten zijn? XD)

    Avan
    Na een tijdje slenter ik terug naar Jhon om me te verontschuldigen. "Sorry", zeg ik, over mijn armen wrijvend. "Je kent me..."


    help

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    {Ja idd.. Ik heb in het real ook faal anst ik durf dus niet eens in een winkel aan een winkelbediende te vragen waar wat is.. Zo erg.. XD}

    [Durf ik ook niet hoor c;]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Farelea

    "slecht humeur." mompel ik nadat Avan in een wolf is veranderd en weg is gelopen. Ik klop op de steen naast me. "Kom zitten!" Glimlach ik. Ik gooi mijn haar over mijn rechter schouder en begin het te vlechten. Avan komt langzaam weer terug en zegt sorry tegen ons. Mijn lippen krullen zich tot een glimlach. "We kennen je maar al te goed."

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:05 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.