• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    - Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    TheRumIsGone schreef:
    {IK WIL EEN WEERWOLFEN ACTIE IK GA JHON VANDAAG LATEN VERANDEREN XD}


    [Cuwl. ^^]

    [geen zin in xd kan ik niet naar Josephine gaan of zij naar mij?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    { Ik heb namen die teveel op elkaar lijken, maar ik bedoel de twilight ding van weerwolf en ander ding, twee mensen blahblah.. Peeta en Gale shit dan? Die vinden Katniss ook allebei leuk :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Spammen jullie niet het hele topic vol? XD! Dat kunnen jullie niet beloven, dat weet ik.
    Ben ff vaatwasser leeghalen & volproppen.]

    (Was Yarella niet oorspronkelijk Farelea? XD Just askin')


    help

    GelaarsdeKat schreef:
    [geen zin in xd kan ik niet naar Josephine gaan of zij naar mij?]


    [Ook goed. Ze staat aan de andere kant van het plein.]

    Jhon || Campusbewoner

    Hmm.. Ik had me eigelijk niet echt voor iets ingeschreven, ik zou niet weten wat ik deed voordat ik hier kwam, 'Vanalles' Zeg ik 'Soms, hangt er vanaf' Andwoord ik kort, ik praate ook niet heel veel, zeker niet tegen vreemden.

    {Ik wil iets doen.. Ik ga Jhon zometeen voor het eerst ofzo Voledig laten veranderen XD Wie wil er bij een weerwolf zijn terwijl hij veranderd? of ernaa?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Tolkien schreef:
    (Was Yarella niet oorspronkelijk Farelea? XD Just askin')


    { I know, Yarella is bij ander RPG. Ik haal ze door elkaar :x }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    { Ik heb namen die teveel op elkaar lijken, maar ik bedoel de twilight ding van weerwolf en ander ding, twee mensen blahblah.. Peeta en Gale shit dan? Die vinden Katniss ook allebei leuk :3 }


    [Is het geen beter idee als je alles gewoon laat lopen en geen dingen gaan afspreken? Improviseren is leuker dan afspreken. Tenminste, dat is mijn mening.. (:]

    Password schreef:
    (...)

    [Is het geen beter idee als je alles gewoon laat lopen en geen dingen gaan afspreken? Improviseren is leuker dan afspreken. Tenminste, dat is mijn mening.. :)]


    { Muh, is ook wel zo maar ik had gewoon een goed idee xd }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    TheRumIsGone schreef:
    Jhon || Campusbewoner

    Hmm.. Ik had me eigelijk niet echt voor iets ingeschreven, ik zou niet weten wat ik deed voordat ik hier kwam, 'Vanalles' Zeg ik 'Soms, hangt er vanaf' Andwoord ik kort, ik praate ook niet heel veel, zeker niet tegen vreemden.

    {Ik wil iets doen.. Ik ga Jhon zometeen voor het eerst ofzo Voledig laten veranderen XD Wie wil er bij een weerwolf zijn terwijl hij veranderd? of ernaa?}

    [ik ik ik iK!!]]

    Cole Highway
    Ik slenter wat rond en zie dan iemand staan. 'Hey.' zeg ik. 'Sorry als ik je liet schrikken hoor.'


    [ben op mobie reageer sloom]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (NIALLS EYES ARE KILLING MEEEEH)


    help

    Sean Lawrence Howard || Student.

    "Van alles," Mompelt hij. "Soms, hangt er vanaf," Ik knik even. Een beetje raar, maar het kan natuurlijk zo zijn dat hij nog niet weet wat hij wil gaan doen.
    "Ook sport? Daarom ben ik hier," Zeg ik tegen hem.

    GelaarsdeKat schreef:
    (...)
    [ik ik ik iK!!]]

    Cole Highway
    Ik slenter wat rond en zie dan iemand staan. 'Hey.' zeg ik. 'Sorry als ik je liet schrikken hoor.'


    [ben op mobie reageer sloom]


    {Oke ^^ ik laat hem zo het bos ingaan.. dus als je zometeen het bos inloopt ofzo.. XD.. Ik waarschuw je wel alvast.. het is geen fijn gezich, zijn botten kraken en verformen en zijn hele lichaam trilt en schokt XD}

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 20:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tolkien schreef:
    (NIALLS EYES ARE KILLING MEEEEH)


    [LAAT HEM MET RUST. HIJ IS DE MIJNE !]