• Rollentopic!

    Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    - Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL.

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    (XDDD Niet zo erg hoor, ik ga heel mijn naam opschrijven, in het vervolg.)

    Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Studente
    "Mjah... Als je naar mijn eigen huis kijkt is het helemaal anders, maar ik hou gewoon van geschiedenis. Anyways, ik ga mijn kamer installeren, denk ik", zeg ik. Ik loop mijn kamer weer in en begin de kasten af te stoffen en er mijn kleren in te leggen.


    help

    Sean Lawrence Howard || Student.

    "Mjah..." Antwoord ze. Ik kijk haar aan en trek mijn wenkbrauw op, daar heb ik lekker veel aan. "Als je naar mijn eigen huis kijkt is het helemaal anders, maar ik hou gewoon van geschiedenis," Vertelt ze. "Anyways, ik ga mijn kamer installeren, denk ik," Zeg ze en loopt weg.
    "Doei!" Roep ik haar nog na, maar ze is al verdwenen. Een kleine zucht verlaat mijn mond. Misschien moet ik haar voorbeeld maar volgen. Ik til mijn koffer op en loop door, via de gang naar de trap. Wacht eens, ik heb nog geen sleutel. Ik trek een korte sprint naar de balie en pak een sleutel. Kamer nummer; 56. Daarna loop ik met mijn zwarte koffer de trap op. Bij mijn kamer aangekomen steek ik de sleutel in het slot en open de deur - Die behoorlijk kraakt -.
    De kamer is ouderwets ingericht en het ruikt er muf, maar ik zal hier mijn draai moeten vinden. Ik zet het raam open om de lucht te verdrijven en begin dan mijn spullen op te ruimen. Kleding in de kast, toiletspullen in de badkamer en overige troep op mijn bureau.

    Jhon

    Ik knik, als er een kans was dat we ze hier weg konden krijgen zou ik dat zoizo doen, vooral omdat ik ze anders ook in gevaar zou kunnen brengen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Farelea

    "Zullen we zo maar terug gaan, of willen jullie hier bij de waterval blijven?" Mompel ik terwijl ik op sta en met een soepele duik het water in spring. Ik transformeer gelijk. Ik blijf op het water drijven. Mijn turquoise staart glinstert in het zonlicht.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Avan Alistair Freehope - Campusinwoner
    "Wat gaan we nu doen?", mompel ik tegen Jhon. "Ze bang maken ofzo?"

    Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Studente
    Ik huppel door het studentenhuis en zet alle ramen open die ik tegenkom. Ze zijn enorm vuil en ik vraag me af wanneer er een mentor zich aan ons voor komt stellen. Ik kijk naar buiten en laat die hoop meteen vervliegen. Er hangt een donkere sfeer over de campus en de poort is gesloten. Pas dan dringt het tot me door dat we opgesloten zitten en ik staar ontzet naar buiten.


    help

    Cole Highway
    Ik zie een meisje uit een raam kijken. Het oude huis, daar kwamen ze dus voor. Ik zie haar ontzet staren. Z e kan mijn niet zien. Ik sluit mijn ogen. Waarom zijn jullie hier en wie ben je? stuur ik naar haar hoofd


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jhon

    'Ik weet het niet' zeg ik schouderophalend, ik hed niet veel zin om een paar nietsvermoedende mensen de stuipen op het lijf te jagen, maar anders kon ik ook niks doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sean Lawrence Howard || Student.

    Ik hoest een paar keer door de stofwolken die uit alle hoeken van de kamer komen. Opnieuw vloek ik, waarom ben ik hier in hemelsnaam heen gegaan? Waarom ben ik niet gewoon met mijn vrienden meegegaan? Waarom? Ik zucht. Op die vragen krijg ik toch geen antwoord, daar is het te laat voor.
    Ik loop mijn stoffige kamer uit, draai de deur op slot en merk dat er een aantal ramen open staan. Zijn er hier dan toch meer mensen dan alleen wij, de studenten.
    Ik besluit om eerst maar eens het hele gebouw te verkennen, dan ken ik tenminste alle plekken. Onderweg kom ik Danny tegen. Ze staart naar buiten.
    "Wat is er?" Vraag ik verbaasd. Haar blik staat alsof ze met een spook heeft gezien.

    Cole Highway
    Nog iemand verschijnt. Aan haar zend ik ook in haar gedachten: Waarom zijn jullie hier en wie ben jij? ze hoort het, dat weet ik zeker, maar ze zien me niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Farelea

    Ik duik onder en kom recht voor de rotsen weer omhoog. Ik trek mezelf op de rotsen en ga op de steen zitten, met mijn staart weer in het water. "Nah, laten we zo maar gaan kijken.." Zeg ik zachtjes.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jhon

    'Is goed' Zeg ik terwijl ik naar Farelea haar staard keek, het zag er best grappig uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    { Moet nu gaan, tot 8 uur vanavond!!}


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Doei (H)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Danny
    "WHAT DA FUCK?!", schreeuw ik plots. Ik begin zwaar te ademen en kijk nog geschokter. Ik kan zweren dat ik een stem in mijn hoofd hoorde. Ik probeer mijn ademhaling een beetje onder controle te krijgen en schud mijn hoofd.


    help

    Sean Lawrence Howard || Student.

    "What da fuck?!" Schreeuwt ze plotseling. Ze begint zwaar te ademen en kijk geschokt. Daarna begint ze haar hoofd te schudden. Rustig loop ik weg, terwijl ik een stem in mijn hoofd hoor.
    'Waarom zijn jullie hier en wie ben jij?' Ik kijk om me heen er is niemand te zien. Ben ik aan het gek worden of.. Nee, geesten of spoken bestaan niet. Doe niet zo debiel Sean. Toch voel ik de drang om te antwoorden. "Ik ben Sean en we zijn hier omdat ik een paar weken terug een brief heb gekregen over een sport universiteit. Dit had de universiteit moeten zijn, maar het is hier verlaten," Ik voel me gek omdat ik antwoord, dit kan gewoon niet!