• Nou, ik heb het persoontje waar ik mee bezig ben twee zuigzoentjes in z'n nek gegeven, na 4 dagen zie je die dus nog steeds supergoed, Hij heeft mij ook een paar zuigzoentjes gegeven, maar daar zie je werkelijk niets van. En nu heb ik dus heel erg lol, maar hij zit nu zo van 'niet mijn schuld maar die van je huid hoowr!' EN ik dan zo van: 'Euh, nee.:Y)'

    Dus, kan het aan mijn huid liggen of is hij gewoon een hele slechte goudvis? :Y)


    Let it come and let it be

    This is amusing.


    Til hug og blod.

    Negligible schreef:
    (...)

    No it does not.. Bij mij toch niet D: Ik heb het de hele avond door mogen horen, en dat van familie

    Ik heb een goed merk, misschien dat het daar aan ligt. I dunno.
    HAHA lolol ja dan vraag je er ook haast om :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap niet wat iedereen nou zeurt, het was toch niet haar vraag wie het leuk vind en wie niet xd Ik snap niet wat er mis mee is. Tenzij mensen er mee gaan lopen opscheppen ofzo, maar als je er eentje hebt is toch niks mis mee?
    Anyways, ik heb geen flauw idee eigenlijk x'D


    Alis volat propriis.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ik heb een goed merk, misschien dat het daar aan ligt. I dunno.
    HAHA lolol ja dan vraag je er ook haast om :Y).


    Helaas ja. Ik had hem net twee dagen voor mijn nichtjes communie, dus hij was echt nog heel erg zichtbaar. GROOT en paars/blauw.. en dan nog eens schuin op de voorkant van mijn hals D: Drama drama. Mijn haar was niet voldoende om het te verbergen :') En er was zelfs foundation op, hmm


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind zuigzoenen een beetje gevaarlijk, so I'll pass.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind zuigzoenen goedkoop staan .. maar goed (cat)

    Zou best kunnen aan de manier waar je eh .. zuigt xd.


    To infinity and beyond •

    Oh Sevda, zaterdag geef ik jou wel een zuigzoen die minstens een week blijft staan en daar ben ik verassend goed in

    404NOTFOUND schreef:
    Oh Sevda, zaterdag geef ik jou wel een zuigzoen die minstens een week blijft staan en daar ben ik verassend goed in

    Als dat je lukt, ga ik zondag triomfantelijk naar 'm toe en zeg: 'Kijk, dìt is een zuigzoen en mijn huid heeft daar niets mee te maken!' :'D


    Let it come and let it be

    Goede zuigzoenen zijn niet zo heel moeilijk.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb mijn vriend er per ongeluk een keer 1 gegeven. En die bleef ook wel aardig zitten. (cat) Ligt aan je techniek misschien? :'D


    -

    Complexity schreef:
    (...)
    Als dat je lukt, ga ik zondag triomfantelijk naar 'm toe en zeg: 'Kijk, dìt is een zuigzoen en mijn huid heeft daar niets mee te maken!' :'D


    Ghehehe.

    Mijn vriendje mag dat niet bij mij doen, dat vind ik echt zo lelijk :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zuigzoenen vind ik dus helemaal niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vroeg niet om mensen hun meningen over zuigzoenen, dankuwel. (cat)


    Let it come and let it be

    Complexity schreef:
    Ik vroeg niet om mensen hun meningen over zuigzoenen, dankuwel. (cat)


    Wat jij wil. Maar het blijft gevaarlijk.
    Weet je dat je je aderen kapot kan zuigen? Dan ben je fucked up, you know.


    We'll still love each other, forever and always. <3