• Nou, ik heb het persoontje waar ik mee bezig ben twee zuigzoentjes in z'n nek gegeven, na 4 dagen zie je die dus nog steeds supergoed, Hij heeft mij ook een paar zuigzoentjes gegeven, maar daar zie je werkelijk niets van. En nu heb ik dus heel erg lol, maar hij zit nu zo van 'niet mijn schuld maar die van je huid hoowr!' EN ik dan zo van: 'Euh, nee.:Y)'

    Dus, kan het aan mijn huid liggen of is hij gewoon een hele slechte goudvis? :Y)


    Let it come and let it be

    Valentino schreef:
    (...)

    Wat jij wil. Maar het blijft gevaarlijk.
    Weet je dat je je aderen kapot kan zuigen? Dan ben je fucked up, you know.

    Er zijn zó veel mensen die zuigzoenen geven, als de kans op schade zo groot zou zijn, zou dat wel algemener bekend zijn. Maar dat valt vies tegen, daarbij is alles deze tijd gevaarlijk, van je mobieltje in je broekzak kun je zelfs al ernstige botkanker krijgen, amar daar hoor ik je verder ook niet over :Y)


    Let it come and let it be

    Argh, ik heb ooit één zuigzoen gekregen en ik heb die jongen een oplawaai verkocht dat het niet normaal was.
    De klootzak. Als ik hem tegen kom, ga ik hem nogmaals vermoorden.

    Anyway, ga harder zuigen? (Wrong... Terribly wrong)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Argh, ik heb ooit één zuigzoen gekregen en ik heb die jongen een oplawaai verkocht dat het niet normaal was.
    De klootzak. Als ik hem tegen kom, ga ik hem nogmaals vermoorden.

    Anyway, ga harder zuigen? (Wrong... Terribly wrong)


    YEAH! SUCK IT BIAAATCH!

    :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk dat hij een slechte goudvis is.


    Me so good.

    Complexity schreef:
    (...)
    Er zijn zó veel mensen die zuigzoenen geven, als de kans op schade zo groot zou zijn, zou dat wel algemener bekend zijn. Maar dat valt vies tegen, daarbij is alles deze tijd gevaarlijk, van je mobieltje in je broekzak kun je zelfs al ernstige botkanker krijgen, amar daar hoor ik je verder ook niet over :Y)


    Ik heb mijn mobiel ook nooit in mijn broekzak. -.-
    Maar goed, ik gaf je alleen wat advies. Want als je het vaker doet gaan de wanden van je aderen verzwakken en dan springen ze makkelijker. En ik zeg het trouwens tegen iedereen hoor. Maar goed, do whatever the fuck you want, I was just being nice.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vind 't weird, beetje iemands nek zuigen :l


    I live for the applause, you will die for it.

    -

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 15:53 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dan moet hij harder zuigen xD. Ik krijg ze nooit weg :c


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zuigzoenen vind ik echt dom.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Toen ik 13/14 was vond ik zuigzoenen ook supertof. Nu,5/6 jaar later, heb ik zoiets van why the fuck did i do that? Het is alleen maar slecht voor je huid/bloedvaten:Y)

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 20:43 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Toen ik een keer 's nachts ging zwemmen op vakantie met vrienden en vriendinnen, kreeg ik er ook opeens van iemand één.
    What the actual fuck. Ik vond het echt ranzig & ordinair staan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?