• Naam: Corina
    Leeftijd: 23 jaar (22-05-1992)
    Woonplaats: Friesland
    Kort iets over mezelf: Ik ben Corina. Ik woon in Friesland. Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, voetbal & paardrijden. Inmiddels ben ik in het bezit van vier diploma's (VMBO, MBO niveau 3 en tweemaal MBO niveau 4) en ben ik op dit moment bezig met HBO Rechten aan de NHL Hogeschool in Leeuwarden. Naast school werk ik als serveerster in een Italiaans restaurant, en sta ik soms in de kroeg achter de bar. Verder heb ik een eigen paard waar ik officiële dressuur wedstrijden mee rijd.
    Waar schrijf ik over: Op dit moment schrijf ik niet


    Lopende verhalen (0):

    ~


    Afgeronde verhalen (0):

    ~


    Tijdelijk gepauzeerd (5):

    All you need is love ~ Cesc Fàbregas
    Nina Julin Santiana is 20 jaar als ze op een feest Cesc Fabregas ontmoet. Ze weet niks van voetbal en weet dus ook niet dat hij een beroemde voetballer is. Zonder na te denken gaat ze me hem naar bed. Nina komt er na een paar maanden achter dat ze zwanger is. Ze weet zijn naam niet en kan hem dus ook niks vertellen. Als Nina op een avond met haar beste vriendin naar een feest van het Spaanse elftal gaat komt ze hem weer tegen. Maar wat als hij haar niet herkent laat staan gelooft dat hij een kind met haar heeft....

    Behind these castle walls ~ Nicklas Bendtner
    Amelia Sofia Moreno de Fuentes is de prinses van Denemarken. Amelia heeft alles wat haar hartje begeert en staat op het punt te trouwen met haar jeugdliefde Cristiaan. Als het huwelijk in een drama eindigt stort Amelia haar wereld in.. Ze laat een brief achter voor haar ouders en vertrekt naar Londen waar ze een totale make-over neemt.

    Op een stormachtige avond als Amelia onderweg is naar huis word ze overvallen door twee jongens. Op het zelfde moment komt Nicklas Bendtner terug van een voetbalwedstrijd. Hij ziet Amelia op straat liggen en besluit haar mee te nemen naar zijn huis. Inmiddels is het Deense koningshuis druk bezig Amelia terug te vinden. Als ze haar uiteindelijk na een half jaar terug vinden komt ze voor een moeilijke keus te staan. Of haar leven als prinses van Denemarken of een leven als voetbalvrouw aan de zijde van Nicklas Bendtner.


    Diary of love ~ Bojan Krkic
    Audrey Jelina Rodriguez is normaal doorsnee meisje. Het enige wat haar afzonderlijk maakt van de rest is de liefde van een voetballer. Bojan Krkic is zijn naam. Ze houden beide zielsveel van elkaar, maar weten dat hun samen zijn niet eeuwig zal duren. Audrey zal binnenkort twintig worden, en vanaf die dag zal alles voor hun veranderen. Ze zullen afscheid moeten nemen en niet weten wanneer ze elkaar weer zullen zien. Audrey zal namelijk op haar twintigste verjaardag uitgehuwelijkt worden aan een belangrijk persoon in de voetbalwereld. De zoon van een vriend van haar vader.

    Bojan en Audrey besluit op hun geheime plek een dagboek bij te houden voor elkaar. Om op die manier toch nog een beetje samen te zijn. Als ze per ongeluk samen gezien worden stort Audrey haar leven in. Bojan zal een straf onder gaan moeten en zal nooit weer voetbal spelen. Audrey zelf zal voor de rest van haar leven opgesloten zitten niet wetend hoe het met de liefde van haar leven gaat. Of zal ze toch wel vrij komen en gelukkig worden…


    The real you ~ Cesc Fàbregas
    Cataluna Rivéres is de vriendin van Cesc Fabregas. Ze gaan al een tijdje met elkaar, maar toch blijkt de liefde niet van beide te komen. Cataluna word veel geslagen en mishandelt door Cesc en dan vooral als het tegen zit met voetbal. Iedereen zegt dat ze weg moet gaan bij hem. Maar Cataluna gelooft dat hij niet echt zo is en blijft bij hem. Als Cesc en blessure krijgt is het voor haar helemaal verschrikkelijk. Een paar dagen later krijgt Cataluna een ongeluk en beland in coma. Cesc beseft eindelijk wat hij altijd heeft gedaan en probeert het allemaal weer goed te maken.

    Soccer One Shots
    One shots over verschillende voetballers. Eventuele verzoekjes kunnen via PB aangevraagd worden.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 16:32 ]


    ~

    Hihi ik ga kijken bij je verhalen. Voetbal ftw. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking