• Allereerst...ik wist niet waar het topic heen moest, dus heb ik het hier wel neergezet :) sorry, als het verkeerd staat...
    Ik heb in de huisregels niets gelezen over dat dit niet mag, dus als het niet mag, sorry hiervoor...

    Okay, ik heb een kaartje over voor de Elf Fantasy Fair, omdat de vriendin waar ik eigenlijk mee naar de EFF zou gaan, ziek is geworden. Deze bied ik dus te koop aan :3

    - Het is een adult ticket, dus voor 12 jaar en ouder.
    - Ben je tussen de 12 en 17? Toestemming van je ouders.
    - De prijs voor het ticket is 19,95. Het gaat hierbij om een presale ticket voor zaterdag, morgen dus.

    - Over de betalingswijze en de manier van overhandigen moet nog overlegd worden.

    Heb je interesse? Mijn inbox staat open :3

    Leela heeft ook nog 2 tickets in de aanbieding. Ook 2 adult tickets (12+) voor zaterdag.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:37 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Volgensmij mag dit niet nee.....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    owke misschien een domme vraag maar wat is het Elf Fantasy Fair ???


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    SummerDream schreef:
    owke misschien een domme vraag maar wat is het Elf Fantasy Fair ???


    Elf Fantasy Fair


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    RainBowQuish schreef:
    Volgensmij mag dit niet nee.....


    comfort in c h a o s

    Aww, wou er niemand mee? D: Je ging toch met mensen meeten? 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Aww, wou er niemand mee? D: Je ging toch met mensen meeten? 'hmm


    Dat klopt...ik ga ook nog steeds hoor...
    Maar ik heb hier 2 tickets en gebruik er maar 1...is erg zonde als dat 2de niet gebruikt wordt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ceridwen schreef:
    (...)

    Dat klopt...ik ga ook nog steeds hoor...
    Maar ik heb hier 2 tickets en gebruik er maar 1...is erg zonde als dat 2de niet gebruikt wordt...


    Ooowh, dat is inderdaad zonde ja D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ooowh, dat is inderdaad zonde ja D:


    Daarom...er geld namelijk een regel: "geen geld terug"


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    O, ik wil misschien wel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Is 20 euro veel voor zo'n ticket?
    Twee vriendinnen van mij gaan er heen dus mij lijkt het wel leuk om te gaan, miss kan ik met 1 van hun meerijden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    Is 20 euro veel voor zo'n ticket?
    Twee vriendinnen van mij gaan er heen dus mij lijkt het wel leuk om te gaan, miss kan ik met 1 van hun meerijden


    20 euro is de originele presale prijs

    en ik vind het het geld absoluut waard :3 het is wel handig om wat extra geld mee te nemen, zakgeld...ze hebben awesome spullen daar

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik moet het even aan mijn ouders vragen, maar ik zou wel willen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    Ik moet het even aan mijn ouders vragen, maar ik zou wel willen


    Ik ben benieuwd :) je bent van harte welkom :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ook wel, ik zat er toevallig over na te denken om te gaan, maar ik dacht dat er geen kaartjes meer waren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sorry, ik kan geen vervoer regelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one