• Allereerst...ik wist niet waar het topic heen moest, dus heb ik het hier wel neergezet :) sorry, als het verkeerd staat...
    Ik heb in de huisregels niets gelezen over dat dit niet mag, dus als het niet mag, sorry hiervoor...

    Okay, ik heb een kaartje over voor de Elf Fantasy Fair, omdat de vriendin waar ik eigenlijk mee naar de EFF zou gaan, ziek is geworden. Deze bied ik dus te koop aan :3

    - Het is een adult ticket, dus voor 12 jaar en ouder.
    - Ben je tussen de 12 en 17? Toestemming van je ouders.
    - De prijs voor het ticket is 19,95. Het gaat hierbij om een presale ticket voor zaterdag, morgen dus.

    - Over de betalingswijze en de manier van overhandigen moet nog overlegd worden.

    Heb je interesse? Mijn inbox staat open :3

    Leela heeft ook nog 2 tickets in de aanbieding. Ook 2 adult tickets (12+) voor zaterdag.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:37 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Spotvogel schreef:
    Ik ook wel, ik zat er toevallig over na te denken om te gaan, maar ik dacht dat er geen kaartjes meer waren


    Je kunt ze nog op de site bestellen hoor :)

    Spotvogel schreef:
    Sorry, ik kan geen vervoer regelen


    Maakt niet uit hoor


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zou eerst miss mee kunnen rijden, maar de auto zit vol en ik denk niet mdat mijn ouders me met het openbaar vervoer laten gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    Ik zou eerst miss mee kunnen rijden, maar de auto zit vol en ik denk niet mdat mijn ouders me met het openbaar vervoer laten gaan


    Omdat je nog maar 14 bent...ik snap het...en je ouders kunnen je ook niet brengen.....? ik weet niet waar je woont, dus een beetje moeilijk in te schatten...
    dat probleem heb ik gelukkig niet...ik wordt dit jaar alweer 20...

    Ik kom nu waarschijnlijk een beetje desperate over...sorry, ben ik niet...zou het alleen erg leuk vinden voor die vriendin van mij...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ceridwen schreef:
    (...)

    Omdat je nog maar 14 bent...ik snap het...en je ouders kunnen je ook niet brengen.....? ik weet niet waar je woont, dus een beetje moeilijk in te schatten...
    dat probleem heb ik gelukkig niet...ik wordt dit jaar alweer 20...

    Ik kom nu waarschijnlijk een beetje desperate over...sorry, ben ik niet...zou het alleen erg leuk vinden voor die vriendin van mij...

    Ik kom uit Goes, ik ben laats toevallig wel die richting ingereist om een vriendin op te zoeken, maar dit is ook nog met bus denk ik enzo

    En mijn ouders zouden mij never nooit brengen

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:27 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    (...)
    Ik kom uit Goes, ik ben laats toevallig wel die richting ingereist om een vriendin op te zoeken, maar dit is ook nog met bus denk ik enzo

    En mijn ouders zouden mij never nooit brengen


    Ik ga met trein (ik woon in groningen) naar station vleuten en daar pak ik dan het pendelbusje...maar ik denk niet dat je ouders je met de trein laten gaan...dan zou je minimaal 2 keer moeten overstappen...
    van de bus kan ik trouwens niet vinden....9292ov geeft namelijk de treinen aan...

    wat stom...mijn vader haalt mij zelfs op om 3 uur 's nachts als ik moest werken...soms zelfs als ik ga stappen...

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:34 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb ook nog twee kaartjes in de aanbieding. Ik ben namelijk al de hele week thuis met voorhoofdsholteontsteking én bronchitis en ik kan morgen niet... Ik heb hiervoor wel kunnen cosplayen in de kostuums, maar meer heb ik er niet mee kunnen doen. Ik baal hier ontzettend van. Maar ik kan wél naar de Animecon als het even meezit :3
    Dus, kun je er misschien onder zetten dat er nog twee bij zijn? Twee volwassenen tickets?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Ik heb ook nog twee kaartjes in de aanbieding. Ik ben namelijk al de hele week thuis met voorhoofdsholteontsteking én bronchitis en ik kan morgen niet... Ik heb hiervoor wel kunnen cosplayen in de kostuums, maar meer heb ik er niet mee kunnen doen. Ik baal hier ontzettend van. Maar ik kan wél naar de Animecon als het even meezit :3
    Dus, kun je er misschien onder zetten dat er nog twee bij zijn? Twee volwassenen tickets?


    Alstu :)
    Beterschap :3

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:37 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ceridwen schreef:
    (...)

    Alstu :)
    Beterschap :3


    Danku ^_^
    Ik zit er best wel mee, ik had namelijk best een mooi kostuum eerst, dat ging kapot, dus wilde ik in het kostuum waarin ik ook naar de Animecon ga (als het meezit), als Princess Zelda, mijn vriendje als Link. Dus ik ging snel doorwerken aan die jurk - hij is echt prachtig geworden, trouwens - word ik ziek. I hate my life -_-"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha, ik heb dara geen tijd voor. :/
    Hoe lang duurt de Elf Fantasy Fair nog? :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leela schreef:
    (...)

    Danku ^_^
    Ik zit er best wel mee, ik had namelijk best een mooi kostuum eerst, dat ging kapot, dus wilde ik in het kostuum waarin ik ook naar de Animecon ga (als het meezit), als Princess Zelda, mijn vriendje als Link. Dus ik ging snel doorwerken aan die jurk - hij is echt prachtig geworden, trouwens - word ik ziek. I hate my life -_-"


    Ik ken het...die vriendin van mij baalt ook echt heel erg...ze zou als nazgul gaan...had zich er zoooo erg op verheugd...krijgt ze buikgriep....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mulan schreef:
    Haha, ik heb dara geen tijd voor. :/
    Hoe lang duurt de Elf Fantasy Fair nog? :'D


    morgen en overmorgen...
    en dan in september (volgens mij) in arcen...

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ceridwen schreef:
    (...)

    Ik ga met trein (ik woon in groningen) naar station vleuten en daar pak ik dan het pendelbusje...maar ik denk niet dat je ouders je met de trein laten gaan...dan zou je minimaal 2 keer moeten overstappen...
    van de bus kan ik trouwens niet vinden....9292ov geeft namelijk de treinen aan...

    wat stom...mijn vader haalt mij zelfs op om 3 uur 's nachts als ik moest werken...soms zelfs als ik ga stappen...

    Tja, mijn ouders hebben ook nog een zoontje en een zwaargehandicapte zoon, dus die kunnen niet zo makkelijk weg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    (...)
    Tja, mijn ouders hebben ook nog een zoontje en een zwaargehandicapte zoon, dus die kunnen niet zo makkelijk weg


    Ikke snappen :) ik ben ook iets anders gewend...ik heb alleen 1 broertje...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    kheb gehoord dat de politie op utrecht gaat controleren op :"terroristen" ofzo, een maat van mij gaat er heen als larper en die durft nu niet meer in larp kleren te lopen op utrecht centraal! XD

    ik zou het wel leuk vinden, maar ik heb morgen geen auto beschikbaar.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see