• Allereerst...ik wist niet waar het topic heen moest, dus heb ik het hier wel neergezet :) sorry, als het verkeerd staat...
    Ik heb in de huisregels niets gelezen over dat dit niet mag, dus als het niet mag, sorry hiervoor...

    Okay, ik heb een kaartje over voor de Elf Fantasy Fair, omdat de vriendin waar ik eigenlijk mee naar de EFF zou gaan, ziek is geworden. Deze bied ik dus te koop aan :3

    - Het is een adult ticket, dus voor 12 jaar en ouder.
    - Ben je tussen de 12 en 17? Toestemming van je ouders.
    - De prijs voor het ticket is 19,95. Het gaat hierbij om een presale ticket voor zaterdag, morgen dus.

    - Over de betalingswijze en de manier van overhandigen moet nog overlegd worden.

    Heb je interesse? Mijn inbox staat open :3

    Leela heeft ook nog 2 tickets in de aanbieding. Ook 2 adult tickets (12+) voor zaterdag.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:37 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sorry, ik had t wel leuk gevonden maareja,
    Ik zit aan de andere kant van de wereld, haha
    Have fun (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    pl0xthef0x schreef:
    kheb gehoord dat de politie op utrecht gaat controleren op :"terroristen" ofzo, een maat van mij gaat er heen als larper en die durft nu niet meer in larp kleren te lopen op utrecht centraal! XD


    LOL XD
    hoezo utrecht centraal? pendelbusjes rijden van vleuten naar het terrein...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Peetniss schreef:
    ik zou het wel leuk vinden, maar ik heb morgen geen auto beschikbaar.


    He, jammer...

    Locomotor schreef:
    Sorry, ik had t wel leuk gevonden maareja,
    Ik zit aan de andere kant van de wereld, haha
    Have fun (:


    waar zit je dan?

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:55 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Niemand? Want anders ga ik morgen proberen hem daar te verkopen :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.