• Kennen jullie deze nog? Ik was zo'n fan van dat liedje, haha. Eigenlijk is hij nog steeds leuk. :3


    Not all those who wander are lost.

    Oh, ik vind dat filmpje van die dikke jongen die erop danst veel leuker haha. Ik had echt een hekel aan dat liedje.


    Your make-up is terrible

    I'm not going to click, it'll get stuck in my head...

    Maar inderdaad. ALL the childhood feels.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lalalala.. Ik luister het niet eens en het zit al weer in mijn hoofd..

    Ik kreeg vroeger altijd ruzie met me zus erom wat ze zongen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omg, no D: Nu zit het weer in mijn hoofd. Fuuuuuu!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha dit was echt wel zwaar mijn lievelingsliedje vroeger! *O*


    Alis volat propriis.

    Assassin schreef:
    Oh, ik vind dat filmpje van die dikke jongen die erop danst veel leuker haha. Ik had echt een hekel aan dat liedje.


    comfort in c h a o s

    Omg ik hield van dat lied.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Pas nog naar zitten luisteren... soms heb ik wel eens van die momenten. Ga er nu niet naar luisteren want er is visite en die zou me waarschijnlijk voor gek verklaren, haha!


    Believe in yourself.

    Brings back the memories of the good old times...


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Omg, ja die ken ik nog.

    Nu zit het weer in m'n hoofd. ;__;

    Eens een rotlied, altijd een rotlied :Y)
    Ik vond het als één van de weinigen een rotlied toen het net uit was... En nu hebben al die mensen er een hekel aan (cat).


    Deep inside, I've never felt alive

    Alucard schreef:
    Nu zit het weer in m'n hoofd. ;__;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Haha, die draaiden ze toen de hele tijd bij ons op de camping. Het was echt een verschrikkelijke camping, ze draaiden keiharde muziek tot 3 uur die over de gehele camping luid en duidelijk te horen was. Je mocht niet in het water zwemmen omdat er alg in zat. En de wc's kon je beter niet betreden omdat het volledig onder gekotst was. En mijn broer zo heel schattig: 'Papa en mama zijn dronken!', helemaal vrolijk. Goede tijden, goede tijden:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.