• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Jij had een witte broek aan, met een donkerblauw topje met kant aan. Je haren vielen steeds voor je gezicht toen je je over de gitaar wilde buigen en je ging zo schattig blozen. En je zou al god weet wat moeten uithalen om me teleur te stellen, Fé."
    Ik bijt even op mijn lip en word weer rood.
    "Je geeft teveel complimentjes, Trey," zeg ik zacht.
    "En ik hoopte nog zo hard dat je dat van dat blozen niet doorhad."
    Ik bijt even op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik vind je leuk, Faye en daarom wil ik niet te snel gaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat je niet meteen afknapt. Nee, ik wil dat dit gaat zoals het hoort. Een paar keren uitgaan, en elkaar beter leren kennen, al voelt het alsof ik je al jaren ken." Hoor ik hem zeggen, ik knik begrijpend en voel mijn ademhaling in mijn keel.
    "Vertel eens waarom ik zou afknappen op je." zeg ik grinnikend en wrijf even over mijn warme wang heen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Je geeft teveel complimentjes, Trey. En ik hoopte nog zo hard dat je dat van dat blozen niet doorhad."
    Ik moet even lachen.
    "Ben je gek? Je zag zo rood als een vuurtoren," zeg ik zachtjes. "En ik vond het alleen maar prachtig."
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare. Op haar had ik jaren gewacht, was het nodig geweest. Al ben ik blij dat dat niet het geval is.
    "En dat je het weet, ik ga niet bij elke leerling zo dicht zitten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    ik glimlach en knik. 'dat weet ik wel maar je kunt altijd nog van gedachten veranderen. ' fluister ik. Als ze dat zou doen was dat zeker weten mijn dood. Ik wilde nee. . Kon niet merr zonder haar leven. Noem me dramatisch maar het was de waarheid.

    Madeline

    Ik glimlach verondschuldigend. 'Sorry. ' ik geef eeb kort kneepje in zijn hand en leun dan met mijn hoofd op zijn schouder. 'In de avond of vroeg op de ochtend is het hier mooier maar ik kom hier graag. ' mompel ik.

    Rey

    "Vertel eens waarom ik zou afknappen op je."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Geen idee, dat zou ik aan jou moeten vragen. Waar zou je op kúnnen afknappen?"
    Ik streel zachtjes haar wang en kijk in haar mooie ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Ben je gek? Je zag zo rood als een vuurtoren. En ik vond het alleen maar prachtig."
    Teder kus ik hem terug en ga op zoek naar zijn hand met de mijne. Ik verstrengel onze vingers weer, het voelt zo vertrouwd.
    "En dat je het weet, ik ga niet bij elke leerling zo dicht zitten."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Nee? Dit ook niet?"
    Ik kijk even onschuldig naar onze naakte lichamen.
    "Dus je wil zeggen dat ik een speciale behandeling krijg?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Geen idee, dat zou ik aan jou moeten vragen. Waar zou je op kúnnen afknappen?" hoor ik hem zeggen. Ik kijk even op en zucht.
    "Ik kan even niet op iets komen." zeg ik eerlijk, vooral omdat hij me net nog volledig van mijn stuk gebracht heeft door onze kus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik kan even niet op iets komen."
    "Geeft niet."
    Ik kijk haar even aan.
    "Heb jij al... Ik bedoel, ben je nog...?"
    Het is eruit voor ik het besef, en kijk haar verontschuldigend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Dat weet ik wel maar je kunt altijd nog van gedachten veranderen," fluistert hij.
    Denkt hij dat nou echt?
    "Nee, Liam. Dat zou ik niet kunnen. Ik besef het misschien nog niet zo lang, maar jij bent hét voor mij. Ik hoef niemand anders."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Ik hou van je. En als je wilt dat ik het bewijs dan springen we op het eerste vliegtuig naar LA zodra ik hier weg mag en stappen we de eerste beste kapel binnen om te trouwen."

    Irial

    "In de avond of vroeg op de ochtend is het hier mooier maar ik kom hier graag," zegt ze terwijl ze haar hoofd op mijn schouder laat rusten.
    Ik laat mijn blik even over de tuin glijden. Het is hier werkelijk prachtig. Ik begrijp wel dat ze hier graag zit. Ik moest haar mijn favoriete plekje in de tuin thuis ook maar eens tonen.
    "Heb ik je vandaag al verteld dat je geweldig bent?" fluister ik.

    Atreyu

    "Nee? Dit ook niet?" zegt ze terwijl ze naar ons lichamen wijst. "Dus je wil zeggen dat ik een speciale behandeling krijg?"
    Ik glimlach ondeugend.
    "Tja, je bent wel de knapste van mijn leerlingen," antwoord ik. Ik druk nog een kusje op haar lippen. "En de liefste." Nog een kusje. "De koppigste ook," grinnik ik. "Maar niemand's muziek weet me te raken als die van jou," voeg ik er fluisterend aan toe.
    Ik kijk haar verliefd in de ogen. Nee, haar laat ik niet meer gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Geeft niet. Heb jij al, ik bedoel, ben je nog...?" Ik merk dat hij moeite heeft met uit zijn woorden te komen, waarna hij me verontschuldigend aankijkt. Ik streel met mijn hand langs zijn voorhoofd en glimlach, voel mijn wangen rood kleuren.
    "Ik heb wel eens eerder vriendjes gehad, ja." zeg ik plagend en laat zijn hand even los waarna ik met mijn vingers luidop begin te tellen.
    "Twee om precies te zijn, maar ik ben nooit echt heel ver met hun gegaan." fluister ik dan zachtjes in zijn oor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Tja, je bent wel de knapste van mijn leerlingen. En de liefste. De koppigste ook. Maar niemand's muziek weet me te raken als die van jou."
    Ik giechel zachtjes en word weer rood. Ik verberg even mijn gezicht in zijn hals.
    "Slijmbal," zeg ik tegen zijn huid aan.
    Lachend kijk ik hem aan en druk liefdevol mijn lippen op de zijne.
    "Ik hou van je, en iedereen mag het weten, Trey."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Nee ik wil het goed doen aangezien we maar een keer trouwen. ' ik had altijd al geweten dat zij mijn alles was. the one and only.

    Madeline

    Wd komt een lach op mijn gezicht. 'Vandaag nog niet.' Ik druk een kus op zijn wang en zicht bekijzalig. 'Had ik al gezecht dat je me gelukkig maakt? ' vraag im op mijn beurt

    Rey

    "Ik heb wel eens eerder vriendjes gehad, ja. Twee om precies te zijn, maar ik ben nooit echt heel ver met hun gegaan."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Kijk, nog een reden om te wachten," zeg ik zacht.
    "Je wilt je eerste keer echt niet verspillen aan iemand die je net kent."

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 22:33 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik hoop dat dit hierboven bedoeld is als Rey zijnde, hahaha.]

    Faye
    "Kijk, nog een reden om te wachten. Je wilt je eerste keer echt niet verspillen aan iemand die je net kent." Hoor ik hem zacht zeggen, ik geef hem door een knik te geven antwoord.
    "Daar heb je misschien wel eens gelijk in." geef ik toe en bijt even op mijn lip, daarna kijk ik hem weer in zijn ogen aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Daar heb je misschien wel eens gelijk in."
    Ik glimlach zachtjes.
    "Wees gerust, hiermee wijs ik je niet af hoor, want ik moet eerlijk toegeven dat ik je echt geweldig vind."
    Ik kijk haar even ongemakkelijk aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.