• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Die komt er zeker niet zomaar. Ik had zeker niet verwacht dat faunielen zulke leuke personen konden zijn."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Nou, heb jij even geluk."
    Ik druk een zacht kusje op haar neus.
    "Zullen we verderkijken? Dan heb je het einde gezien zonder in slaap te vallen," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee, niet echt. Dan doen we die toch gewoon uit?"
    Haar zachte handen glijden over mijn lichaam, ik ril nog een keer. Ik help haar een handje mijn boxer uit te krijgen door mijn kont op te heffen. Als het ding uit is, leg ik mijn hand op haar wang en druk mijn lippen op de hare. Ik herhaal mijn handeling van net nog een keer, waarbij ik haar been weer goed leg.
    Zonder de kus af te breken, glijd ik voorzichtig bij haar binnen.
    Ik haal diep adem en voel het weinige bloed dat ik nog in mijn hersenen had naar beneden zakken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Nou, heb jij even geluk. Zullen we verderkijken? Dan heb je het einde gezien zonder in slaap te vallen." Ik wrijf even over mijn neus heen als hij er een kusje op gedrukt heeft. Ik voel de plek na branden en knik dan.
    "Zet maar weer aan." zeg ik zachtjes en kijk even naar het beeldscherm waar Simba net op het punt staat de troon op te eisen aan Scar.

    [Oké, ik moest even een cracker naar binnen proppen van m'n ma, dus dan ga ik nu echt douchen, haha. (: Ben zo terug.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Liefdevol kus ik hem terug, en weer tintelt mijn lichaam wanneer hij zijn hand erlangs beweegt.
    Ik hap even naar adem wanneer hij onverwachts naar binnen glijdt, en met gesloten ogen kreun ik zachtjes. Langzaam beweeg ik mijn heupen zodat ik hem dieper voel, en breng mijn lichaam nog dichter tegen het zijne. Nog steeds houd ik mijn lippen op de zijne, om mijn gekreun wat te smoren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Zet maar weer aan."
    Ik glimlach en zet de film weer op. Ik kruip nog wat dichter tegen haar aan en leg de dekens om ons heen. Het voelt lekker warm, maar ik betwijfel of het door de dekens komt. Haar lichaam voelt heerlijk warm tegen het mijne aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik kan niet verder want zeh parents are awake en die kunnen meelezen als ze voorbijlopen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Ik glimlach dankbaar als hij de film weer opzet en de dekens om ons heen legt. Ik voel hem dichter tegen me aan kruipen en grinnik even.
    "Maak me wakker als ik in slaap val." Herinner ik Rey terwijl de film afspeelt en volg de beelden met mijn ogen. Ondertussen gaap ik even en teken ik cirkeltjes op zijn borstkas.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Ik grinnik als ze voorsteld dat ik het met de artsen moet bespreken. 'Misschien doe ik dat wel. Alles om jou hier weg te kunnen krijgen. ' ik hield niet van ziekehuizen. De geur, de mensen en de uitstraling. Ik persoonlijk had liever vreselijke pijn dan dat ik hier heen ging. Maar ik ben blij dat Cam er niet zo over denkt.

    Madeline

    Ik zucht. 'Goed goed maar dan wil ik wel al jou schattige foto's zien. ' mijn moeder gaat naast Irial zitten
    en dumpt het boek op zijn schoot. Ze opend het boek en daar begint het. Een kleine baby in een soort pyjama met eeb mutsje. Onder de foto staat: Madeline net geboren.

    Rey

    "Maak me wakker als ik in slaap val."
    Ik kijk glimlachend even naar haar cirkelende vinger en knik.
    "Jaja, ik zal erop letten."
    Ik druk een kusje op haar slapen en kijk verder naar de film.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Jaja, ik zal erop letten." Ik grinnik even en voel zijn lippen op mijn slapen drukken.
    "Goed zo," antwoord ik terug en begin zachtjes over zijn buik heen te kietelen.
    "Want als ik morgenochtend merk dat jij me niet wakker gemaakt hebt, dan staat je iets te wachten, jongeman." zeg ik grijnzend terug.
    "Ik weet nog niet wat, maar ik zal er over na denken en geloof me, dan ben je nog lang niet jarig." zeg ik plagend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik zucht opgewonden als ze haar heupen meebeweegt.
    Met gesloten ogen geniet ik ervan zo dicht bij haar te zijn. Terwijl onze lippen elkaar nog steeds niet willen lossen, laat ik mijn hand weer naar boven glijden. Haar huid is heerlijk zacht en plots lijken al mijn zintuigen geprikkeld te worden. De geur van haar shampoo, haar zachte huid, het geluid van haar gesmoorde kreunen, het windt me nog meer op.
    Zachtjes begin ik haar borst te masseren terwijl ik rustig iets dieper probeer te raken.
    Ik zeg het nog een keer, seks met Fé wordt elke keer beter.

    Camargue

    "Misschien doe ik dat wel. Alles om jou hier weg te kunnen krijgen," antwoordt Liam.
    Ik kijk hem verliefd aan en schud dan mijn hoofd.
    "Liefje, je moet even je mond houden, anders smelt ik helemaal en blijft er straks een hoopje Cam over," lach ik.
    Om hem een alternatief voor het praten te geven, druk ik mijn lippen zachtjes op de mijne.
    Ik hou me in omdat een vervelend stemmetje in mijn hoofd me er aan herinnert dat we niet alleen op de kamer zijn.

    Irial

    "Goed goed, maar dan wil ik wel al jou schattige foto's zien," zucht Madeline.
    "Beloofd," zeg ik zachtjes waarop ik snel nog een kusje op haar wang druk.
    Ondertussen is Ann al naast me komen zitten en krijg ik een dik boek op mijn schoot gedumpt. De eerste foto die ik zie is er eentje, logischerwijze, waar Madeline net geboren is.
    "Oh, kijk nou," grinnik ik. "Je was toen al zo schattig."
    Ik kijk haar even glimlachend en en steek plagerig mijn tong uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Want als ik morgenochtend merk dat jij me niet wakker gemaakt hebt, dan staat je iets te wachten, jongeman. Ik weet nog niet wat, maar ik zal er over na denken en geloof me, dan ben je nog lang niet jarig."
    Ik grinnik.
    "Dan heb ik slecht nieuws voor jou, want ik ben al een hele tijd niet meer jarig geweest."
    Ik kijk verder naar de film, die bijna gedaan is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dan heb ik slecht nieuws voor jou, want ik ben al een hele tijd niet meer jarig geweest." Ik rol mijn ogen even en kijk hem met fronsende wenkbrauwen aan.
    "Je verpest mijn dreiging en trouwens je bent nog wel jarig, dat je niet ouder wordt is een ander verhaal." bedenk ik me en kijk toe hoe het einde van de film nadert.
    "Dus," zeg ik nog uitdagend. "Ik zou maar oppassen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Zachtjes kras ik met mijn nagels op zijn rug wanneer hij mijn borst masseert, en ik leg mijn benen om zijn middel om hem dieper te voelen. Nog steeds kreun ik tegen zijn lippen aan, en ik bijt voorzichtig, maar plagend op zijn lip. Langzaam open ik mijn ogen even om hem opgewonden aan te kijken, en stil fluister ik zijn naam. Vrijwel meteen plaats ik mijn lippen weer op de zijne, en ik kreun zachtjes wanneer ik mijn heupen iets sneller beweeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Je verpest mijn dreiging en trouwens je bent nog wel jarig, dat je niet ouder wordt is een ander verhaal. Dus. Ik zou maar oppassen."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Ja mevrouw."
    Een tijdje kijk ik zwijgend naar de film.
    "Nu ben ik toch bang van je, hoor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.