• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Let's go all the way tonight, no regrets, just love."
    Ik kijk haar lachend aan wanneer ze meezingt. Dan ga ik verder met het zingen van Just The Way You Are. zie filmpje.
    "There's not a thing that I would change, 'cause you're amazing. Just the way you are."
    Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk teder een kusje op haar lippen. Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Dan gaat hij uit het niets over in Just The Way You Are, ik glimlach even en schrik als hij plots een kus op mijn lippen drukt en mijn gezicht in zijn handen neemt. Voorzichtig laat hij me weer los en kijkt me glimlachend aan.
    "Just The Way You Are," zeg ik wat later dan hem, waardoor ik merk dat ik achterloop op het nummer. Ik ga even op mijn tenen staan en kus hem vurig terug, sla mijn armen om zijn nek en vergeet het liedje even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Just The Way You Are."
    Ik lach even wanneer ze achterloopt met zingen, en mijn hart blijft even stilstaan wanneer ze vurig haar lippen op de mijne plaatst. Ik leg mijn armen om haar middel en trek haar natte lichaam tegen het mijne aan. Tijdens de kus houd ik mijn ogen gesloten, en ik kan me geen mooier moment voorstellen dan dit. Na de kus kijk ik haar glimlachend aan.
    "Dat was... wauw," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik kijk hem glimlachend aan wanneer hij zich terugtrekt en merk dan pas dat ik recht tegen hem aan sta, zijn handen om mijn middel.
    "Dat was... wauw," Ik knik en hap even naar adem.
    "Daar kan ik je zeker geen ongelijk ik geven." Weet ik er uit te brengen en grinnik even. Het moment was te kort. Het leek enkel een seconde te duren. Ik druk vlug nog een kus op zijn lippen en houd mijn hoofd dan slecht een aantal centimeter van de zijne verwijderd. Ik bijt even op mijn onderlip en kijk hem uitdagend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Daar kan ik je zeker geen ongelijk ik geven."
    Ze drukt weer vluchtig een kus op mijn lippen, en kijkt me uitdagend aan. Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Wat is er?" vraag ik onschuldig.
    Ik schrik even wanneer ik het water ijskoud voel worden.
    "Volgens mij staan we er lang genoeg onder," zeg ik lachend, en draai de kraan uit. Ik neem de twee handdoeken en geef er een aan haar. Ik hou de handdoek voor mijn gezicht, maar kom er net bovenuit kijken om haar lachend aan te kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat is er?" Ik slaak een gilletje wanneer het douchewater koud word en doe vlug een stap naar achteren.
    "Volgens mij staan we er lang genoeg onder," zegt Rey lachend. Ik ril even en neem een handdoek van hem aan, wrijf mijn armen en buik droog en grinnik dan even als ik zie dat hij naar me zit te kijken.
    "Nog nooit een halfnaakte dame gezien?" vraag ik plagend en bedenk me dan dat mijn rugzak in de woonkamer ligt. Ik wikkel de handdoek even rondom me en kijk hem grijnzend aan. Hierna probeer ik het water uit mijn haar te wringen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nog nooit een halfnaakte dame gezien?"
    Ik grinnik.
    "Tuurlijk wel. Maar nog nooit zo'n mooie."
    Ik druk een kus op haar neus en sla de handdoek om mijn middel. Ik haal een hand door mijn natte haren en loop nonchalant naar de slaapkamer, om een propere boxer te halen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk wel. Maar nog nooit zo'n mooie." Ik voel me even blozen als hij dit zegt en grinnik wanneer hij zijn lippen op mijn neus drukt en uit de badkamer loopt. Ik volg hem en zoek in mijn tas naar wat schoon ondergoed, tel de setjes kleding die ik heb meegenomen en doe de rits dan weer dicht, ondertussen neurie ik de melodie van Teenage Dream die in mijn hoofd is blijven zitten en kleed me om en wissel het natte ondergoed voor een droog exemplaar. De handdoek sleep ik met me mee de slaapkamer in en gris het shirt van de grond af. Ik laat me dan op Rey zijn bed vallen en trek zijn shirt weer aan, haal het stiekje van mijn pols af en doe een losse knot in.
    "Ik ben klaar." zeg ik tevreden en glimlach even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik ben klaar."
    Ik grinnik en druk een kus op haar neus.
    "Ik nog niet," zeg ik lachend.
    Nog even kijk ik haar aan en loop dan ook de badkamer in om me om te kleden. Ik neurie een liedje, en leg de handdoek op de grond. Die ruim ik morgen wel op. Dan loop ik mijn slaapkamer weer in en laat me naast haar neerploffen.
    "Nu ben ik ook klaar."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik wacht geduldig tot Rey terug is en kijk in de tussentijd even de kamer rond. Ik gaap wanneer hij binnenkomt en glimlach daarna vlug.
    "Nu ben ik ook klaar." Hoor ik hem zeggen terwijl hij naast me neer ploft. Ik laat me achterover vallen en verstop mezelf onder de dekens.
    "Vertel nu maar eens een echt verhaal, goed?" zeg ik grijnzend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Vertel nu maar eens een echt verhaal, goed?"
    Ik grinnik en kruip mee onder de lakens. Voorzichtig ga ik tegen haar aan liggen.
    "Waarohoom?" zeg ik zagerig.
    "Ik weet helemaal geen verhaaltjes."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Waarohoom? Ik weet helemaal geen verhaaltjes." Ik grinnik en wrijf in mijn ogen.
    "Daar slaap ik goed van. Verzin maar iets." zeg ik en kijk hem geamuseerd aan.

    [Heel kort, omygod, hahaha. Ben echt vreselijk inspiratieloos en ga nu even eten denk ik. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Daar slaap ik goed van. Verzin maar iets."
    Ik grinnik.
    "Vooruit dan. Maar ik ken alleen maar de hele cliche sprookjes. Zoals Sneeuwwitje, en blablabla."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Die ben je vast beu gehoord."
    Dan komt er iets in me op.
    "We kunnen Disneyfilms kijken!"

    [Het ene rare idee na het andere komt in me op, dus sorry :') Voor de rest zijn mijn hersenen ook dood :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Toen jij daarstraks al aan het klimmen was op de regenpijp, greep iemand van de floraten me vast. En ik dacht dat dat het was, dat ze mij eerst gingen vermoorden, en dan jullie. En toen heb ik die kerel beschoten. In zijn been, Faye had gevraagd voorzichtig te zijn."
    Ik zou de tranen van haar wang willen vegen, omdat ik het vreselijk vind haar te zien huilen, maar ik laat haar even. Mijn vingertoppen laat ik zachtjes op en neer gaan over haar arm.
    "Je hoeft je niet schuldig te voelen, Fé," zeg ik rustig. "Je probeerde jezelf en ons te beschermen, dat neemt niemand je kwalijk. En het is maar een been, hij overleeft het wel. Je had ieder recht voor jezelf op te komen, ik ben blij dat je het gedaan hebt," voeg ik er even rustig als net aan toe.
    Ik druk een kusje op haar haren. Ik zou altijd haar boven een ander kiezen.

    Camargue

    "Nee, nu ben je niet meer zo braaf," grijnst Liam.
    Ik kijk vertederd toe hoe hij geeuwt en in zijn ogen wrijft. Ik kan wel begrijpen dat hij moe is, we hebben allemaal een paar stressvolle dagen achter de rug. En de laatste tijd voel ik me ook sneller uitgeput dan anders, ik kan wel raden waardoor.
    Teder druk ik mijn lippen op die van hem.
    "Ik zou niet weten wat ik zonder jou moet," fluister ik terwijl ik mijn ogen sluit.

    Irial

    Naast me voel ik Madeline een beetje verkrampen als Ann de taart op tafel zet.
    "Ik hoop dat je van zelfgemaakte appeltaart houdt," zegt de vrouw tegen me.
    Ik knik enthousiast terwijl ik een bordje met een punt aanneem.
    "Ik ben er dol op," zeg ik met een glimlach. Snel breek ik een stukje af met mijn vork en stop het in mijn mond. Die van Gerta komt nog steeds op de eerste plaats, maar deze is ook heerlijk. "Zit hier honing in? En kaneel?" vraag ik als mijn mond leeg is. Ik heb namelijk wel een aantal prettige nasmaken in mijn mond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je hoeft je niet schuldig te voelen, Fé. Je probeerde jezelf en ons te beschermen, dat neemt niemand je kwalijk. En het is maar een been, hij overleeft het wel. Je had ieder recht voor jezelf op te komen, ik ben blij dat je het gedaan hebt."
    Ik knik zachtjes en sluit mijn ogen wanneer hij een kusje op mijn haren drukt.
    "Weet je, dat is een van de dingen waarom ik zo van je hou. Wat voor doms ik ook doe, hoe belachelijk ik me ook maak, hoe erg ik je ook op je zenuwen werk, jij blijft altijd zo rustig."
    Met een flauw glimlachje kijk ik hem aan.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht en druk een kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.