• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik hou nog steeds mijn ogen gesloten en voel hoe hij mijn haren uit mijn gezicht strijk, en rondjes rond mijn navelt tekent. Wanneer ik zijn lippen in mijn hals voel, open ik mijn ogen en kijk hem nog steeds lichtjes hijgend aan.
    "Je bent echt een pestkop," zeg ik zacht en druk mijn lippen op de zijne.
    "Nog een reden waarom ik van je hou."
    Lachend verstrengel ik onze vingers en druk een kus op de rug van zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ach, een reden temeer om hem te zien. En trouwens, dit lijkt hetzelfde, niet? Gewoon, onder vriendinnetjes," Ik grinnik even.
    "Bijna hetzelfde," geef ik lachend toe.
    "Enehm, deed je dat ook bij je vriendinnen?" Ik kijk hem triomfantelijk aan en schud dan mijn hoofd.
    "Jij bent daarvoor een uitzondering. Voel je speciaal en vereerd." zeg ik blozend en kijk even naar het televisiescherm waar de film op begint met een prachtige opkomende zon.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Je bent echt een pestkop," zegt Fedea zachtjes, waarop ze me kust. "Nog een reden waarom ik van je hou."
    Ik kijk haar een beetje verbaasd aan terwijl ze een kus op mijn hand drukt.
    "Een pestkop? Waarom?" vraag ik zachtjes.
    Mijn vrije arm leg ik om haar middel zodat ik haar tegen me aan kan trekken.
    Heel zachtjes druk ik mijn lippen op de hare. Ik bijt even op haar onderlip en ga vervolgens gewoon door met kussen.
    Mijn vingers strelen haar rug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Jij bent daarvoor een uitzondering. Voel je speciaal en vereerd."
    Ik grinnik en klap even in mijn handen.
    "Geweldig gewoon."
    Subtiel leg ik mijn arm om haar heen en druk een kus op haar slapen. Zachtjes neurie ik mee met het liedje, behalve dan het eerste rare Afrikaanse gebrabbel. Daar ken ik namelijk niets van.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Een pestkop? Waarom?"
    "Omdat wat je net deed, echt gemeen was. Maar wel geweldig."
    Ik probeer het tussen zijn kussen door te zeggen, en ik weet niet of hij het helemaal verstaan heeft. Zachtjes zuig ik op zijn bovenlip en kijk hem glimlachend aan. Mijn handen glijden over zijn lichaam en het bandje van mijn bh glijdt af. Niet-begrijpend kijk ik Trey even aan.
    "Waarom heb ik dit nog aan?" vraag ik grinnikend, en probeer het uit te werken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik voel hoe hij zijn arm om me heen legt en een kus op mijn slapen drukt, ik sluit mijn ogen even en kijk hem dan glimlachend aan, waarna mijn ogen naar het beeldscherm glijdt. Ik hoor Rey zachtjes mee neuriën en grinnik even. Wanneer Simba op het beeldscherm verschijnt voel ik me net weer een klein kind. Kijk toe hoe er het sap van het vrucht op zijn kopje wordt uitgesmeerd, vervolgd door wat zand.
    "Dat moeten we ook bij Fedea doen wanneer ze gekroond wordt." zeg ik lachend, me eraan herinnerd dat haar schim een leeuwenwelpje is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat moeten we ook bij Fedea doen wanneer ze gekroond wordt."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Oke, aan jou de eer dan."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Dat zou echt geweldig zijn."
    Nu krijg ik het beeld van Fedea die door weet ik veel wie in de lucht wordt gehouden, niet meer uit mijn hoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Phaha, ik denk niet dat Fedea akkoord zal gaan :')]

    Atreyu

    "Omdat wat je net deed, echt gemeen was. Maar wel geweldig," brengt ze tussen het kussen door uit. Gemeen? Wat was daar gemeen aan?
    Voor ik kan antwoorden, zuigt ze op mijn lip terwijl haar handen over mijn lichaam glijden.
    "Waarom heb ik dit nog aan?" vraagt ze plots.
    Ik heb er even geen idee van waar ze het over heeft, tot ze haar bh probeert uit te trekken. Ik help haar even een handje en gooi het ding op de grond. Met een glimlachje kijk ik haar aan en ik streel zachtjes over haar wang met de toppen van mijn vingers.
    "Als het gemeen is, zal ik het dan maar niet meer doen?" vraag ik. De ondeugd die in mijn stem afwezig is, valt ik in mijn ogen duidelijk te lezen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Oke, aan jou de eer dan." Ik grinnik even en haal mijn schouders op.
    "Dat zou echt geweldig zijn," zegt hij vervolgens.
    "Ik ben ook heel goed in ideeën verzinnen." Het scherm wordt zwart, waarna er langzaam een muis op het beeldscherm verschijnt. Ik schrik even als hij plat gedrukt wordt door de poot van Scar. Elke keer trapte ik er weer in.
    "Ik doe het hoor, enkel dat tillen niet. Dat laat ik wel aan andere over. Trey of zo, misschien voel jij je aangesproken."

    [Ik ga helpen met eten maken en eten, tot zoo x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Als het gemeen is, zal ik het dan maar niet meer doen?"
    Ik schud mijn hoofd en kijk hem haast smekend aan.
    "Alsjeblief niet. Ik vind het best wel leuk als je me zo plaagt."
    Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen even. Ik leg mijn arm om zijn middel, en kriebel zacht met mijn vingers in zijn zij.
    "Was dat alles dat je van plan was?" fluister ik na een tijdje.


    Rey

    "Ik ben ook heel goed in ideeën verzinnen. Ik doe het hoor, enkel dat tillen niet. Dat laat ik wel aan andere over. Trey of zo, misschien voel jij je aangesproken."
    "Oh ja tuurlijk. Trey gooit me zo van die rots af wanneer ik dat zou doen. Die denkt dan meteen dat ik haar van die rots wil gooien, of zoiets. Hij is een tikkeltje overbezorgd."
    Grinnikend kijk ik naar het scherm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Alsjeblief niet. Ik vind het best wel leuk als je me zo plaagt. Was dat alles dat je van plan was?" fluistert ze.
    Ik doe even alsof ik nadenk en schud dan grijnzend mijn hoofd.
    "Maar we hebben tijd," fluister ik rustig.
    Ik druk mijn lippen op de hare en probeer er alle gevoelens die ik voor haar heb in de kus te stoppen. Plagerig lik ik even over haar lippen. Tja, ze gaf net zelf toe dat het leuk vond, ik zou dom moeten zijn om dat te negeren, niet?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Maar we hebben tijd."
    Ik knik zachtjes en kijk hem verliefd aan. Wanneer ik zijn lippen op de mijne voel, lijkt het alsof dit weer onze eerste kus is, maar dan zoveel keren beter. Ik sluit mijn ogen weer en verlies me in de kus. Ik ga zelfs dichter tegen hem aan liggen, om de kus nog langer te laten duren. Hij likt zachtjes over mijn lippen, en ik open mijn mond een stukje om de liefdevolle kus te veranderen in een passionele. Zachtjes druk ik mijn lichaam tegen het zijne aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ze komt wat dichter tegen me aanliggen en, alsof ik bang ben dat ze weer weg zal gaan, hou ik haar stevig in mijn armen. Ze opent haar mond een stukje en ik laat langzaam mijn tong in haar mond glijden, daag haar tong uit om een spelletje te spelen. Ik draai een lok van haar haren om mijn wijsvinger terwijl ik haar verder kus.
    Als ze haar lichaam tegen het mijne drukt, voel ik mijn eigen opwinding weer toenemen.
    "Je bent zo mooi," fluister ik, zonder erbij na te denken.
    Uiterlijk is ze zeer knap, daar kan ik niet om liegen, maar in combinatie met haar innerlijk maakt het haar prachtig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik zou niet weten wat ik zonder jou moet," Haar lippen drukken teder op die van mij. Ik glimlach en kus haar terug. 'En ik niet zonder jou.' Ik begraaf mijn gezicht in haar nek en rode lokken om er een kus in te drukken. Haar haren roken zo lekker.

    Madeline

    Vrolijk begint mijn moeder een heel verhaal over appeltaart aan Irial te vertellen terwijl ze beide van de taart eten. Ik neem mijn thee in mijn handen en neem een slok. Dan pak ook ik mijn taart om er een klein beetje van te eten.

    Fedea

    Ik verdwijn helemaal in zijn kus, en het duurt even tot zijn woorden volledig tot me doordringen.
    "Je bent zo mooi," fluistert hij.
    Ik heb geen spiegel nodig om te weten hoe rood ik er nu uitzie.
    "En jij bent geweldig," antwoord ik zachtjes terug.
    Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne en trek de lakens wat om ons heen wanneer ik even ril. Zijn lichaam voelt lekker warm tegen het mijne aan, maar mijn rug is nogal koud.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.