• B O N E S

    Quartermaster the Fearless Fire | Clothing | Alone, The Winged Pig tavern


          Waar de meeste crewleden het vaste land onder hun voeten kussen zodra ze het schip verruilen voor de port van Tortuga, blijven de ogen van de quartermaster van de Fearless Fire op de horizon achter het kalme water gericht.
          Bones weet dat ze de mankracht nodig hebben—weet dat deze tussenstop een onvermijdelijke was omdat hij er bij heeft gestaan terwijl ze man na man een zeegraf gaven.
          Het werven van nieuw bloed is een weinig intensief klusje: zodra hij de havenmeester influistert dat zijn beruchte schip op zoek is naar deckhands verspreid het nieuws zich als een tropische bosbrand over het eiland.
          Bones kiest ze bij tijd echter ook nog wel eens zelf uit. Broekies die het goed doen als een extra paar ogen en oren aan boord, of hongerig op zoek zijn naar een doel in hun miezerige levens.
          En voor iemand die er nooit lang of graag is, verwelkomt het goddeloze Tortuga hem met open armen.
          De zilte zeegeur vermengt zich tussen de bijeen geraapte opzetting van de havenstad met die stank van ongedierte en ander gespuis, en herinnert hem er vrijwel instant aan waarom hij zijn hut op het schip prefereert boven een verblijf in de herberg of één van de hoerenhuizen.
          De drukte is overweldigend, zelfs op dit tijdstip, en maakt dat Bones zijn favoriete etablissement in een rechte lijn binnenstapt. Hij kent de eigenaar en diens dochter, welke hem vanachter de bar lonkend opwacht. Zonder enige twijfel geïnformeerd over hun recente aanmering.
          Zodra hij zich op een kruk voor haar heeft laten neerzakken, steekt de jongedame van wal, al schenkend tetterend over het reilen en zeilen van Tortuga sinds de laatste keer dat het eiland achter zich liet.
          Bones luistert met een half oor, nippend van de geïmporteerde rum, tot hij een blonde jongen aan een tafel verderop ziet zitten. ‘Hoe oud was Sam?’ vraagt hij haar terloops wanneer ze zijn glas halverwege opnieuw volschenkt. De interesse naar haar jongere broertje laat de diepgroene ogen van Helena wantrouwig samenknijpen.
          ‘Oh nee, niets daarvan,’ begint ze, een wijsvinger al zwaaiend naar hem opgehouden. Bones leunt achterover voor ze hem ermee kan prikken, één van zijn gehavende handen onschuldig ophoudend. ‘Sam gaat absoluut niet mee aan boord van dat rattenhol.’
          ‘Rattenhol?’ Hij dwingt zijn wenkbrauwen quasi—verrast de hoogte in, de act aangeslagen genoeg om haar met haar ogen te zien rollen. ‘De laatste keer dat je over de Fearless Fire sprak was je een stuk liever.’ Het was het proberen waard.
          ‘Geen denken aan.’ Helena beantwoord zijn grijns niet. ‘Ik waarschuw je, Bones.’
          Misschien is het de moederlijke autoriteit in haar jonge stem, maar hij geeft haar geen weerwoord als ze zich uit de voeten maakt met een vol dienblad.
          Hij had haar waarschijnlijk om iets te eten moeten vragen, beseft hij zich met het rommelen van zijn maag en een schuine blik op de rum.


    [ bericht aangepast op 28 juli 2021 - 21:42 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Rafael moet trouwens nog een experiment kiezen [: ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Even eerste post ^^]

    Cambrue Andove
    De klamme lucht die tegen mijn gezicht drukte zorgde ervoor dat ik de warboel van dekens van mijn lichaam schopte. Zoals altijd lag er een smetteloos witte jurk aan het voeteneind. De zon - ik was bijna vergeten hoe de zon op mijn blanke huid aanvoelde. De katoenenstof van de jurk zorgde voor een rilling die door mijn lichaam trok. Op het plateau bij de deur stond een dienblad, keurig bedekt met een snee brood en voorzien van een laagje jam. Het eten spoelde ik weg met water. Sinds mijn vijftiende jaar werd ik iedere avond in slaap gebracht met een bijtende vloeistof die mijn spieren lieten verdoven. En iedere ochtend werd ik opnieuw gewekt. Het besef van tijd was verdwenen naar mate de tijd onder de grond was gevorderd. "Cambrue - onderzoekskamer." Lispelde de computerstem door mijn lege cel. Ik werd vergezeld door de alom bekende bewakers en alleen achtergelaten in de smettelooswitte onderzoekskamer.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 19:40 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Ben ik nou toegelaten of.....)

    [Ja, ik zal de post nog even aanpassen =)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:12 ]

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kan ik al posten ookal heb ik geen onderzoeker ?]

    [Ja. Kan gewoon. Je kan doen dat je persoon samen met een ander experiment in een onderzoekkamer zit?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Mijn topics. @xHeavenlyx Kan rafael misschien de onderspzoeker zijn van May? :)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Eh, is goed hoor @FingerNiall]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Aangepast. Ondanks het feit dat onderzoekers één 'hoofdexperiment' hebben - verwacht ik wel dat iedereen een beetje met iedereen speelt [: ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    May Violet Grey
    Alles deed pijn, maar dan bedoelde ik ook alles. Mijn spieren mijn botten zelfs mijn bloedvaten. Nou zo voelde het. Kreunend ging ik rechtop zitten en ik hoorde dingen binnenin me kraken. Het voelde niet bepaald fijn laat ik het zo zeggen. Mijn blote voeten raakte de koude grond n ik pakte het karafje water en schonk het water in een random glas. Nou eerlijk gezegt het enige glas dat er stond. Ik liet de doorzichtige vloeistof mijn keelgat in glijden en veegde daarna het overige wat aan mijn bovenlip geplakt zat met de rug van mijn hand. Het broodje liet ik net zo snel naar binnen glijden. Mijn lichaam leek net een skelet. Het middel dat ik vaal genoeg toegedient kreeg hongerde me uit ook vooral het aantal eten wat we kregen wat onwijs weinig was. Ik durfde te wedden dat ik een heel erg onder gewicht was. Ik zou zo kunnen sterven door uit gehongerd te zijn. Ze konden me een anorexia pacient noemen die alles opat. Ik was nog wel een rebel hierbinnen. Ik wou hier ontzettend graag weg, want ik had er genoeg van. Ik was braaf tot ik de kans kreeg en dat kreeg ik onwijs weinig.

    [Eerste post. En kan Rafael May misschien roepen of ophalen ofzo dat ze testjes gaan doen ofzo?]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:55 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Rafael Tyler Young
    Ik zucht even en kijk de verslagen van de onderzoeken en test nog eens door. Hier en daar verbeter ik wat dingen of pas ik wat aan. Zonder op te kijken zoek ik naar mijn kop koffie. Dat had ik beter niet kunnen doen. Het kopje valt om en de hete vloeistof komt op de papieren terecht. 'Verdomme!' vloek ik geïrriteerd. Snel pak ik de papieren maar het is al te laat. Het meeste recente onderzoek is niet meer te lezen, dat zal dus over nieuw moeten. Ik loop naar de computers toe en tik wat in zodat de bewakers weten dat ze May naar een van de onderzoekkamers moeten brengen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry dat ik nu pas reageer. Was aan het leren voor maandag :)]
    May Violet Grey
    de deur word opengezwaaid wat mijn dienblad aanstoot zodat al het eten en drinken op de grond valt. Ik gron geirriteerd en bal mijn vuisten. 'Datcwas mijn eten.' Zeg ik boos. Mijn polsen worden vast gegrepen en ik word meegevoerd. Ik voelde me net een crimineel. Ik trok me los. 'In deze godverdomme 4 jaar weet ik heus wel waar ik heen moet.' Zeg ik bits. Ze openen de deur voor me en ik loop met opgeheven hoofd naar binnen. Het was broeierig. Aardig warm zelfs. Ik ging zitten op het soort van bed en keek naar het jurkje dat tot over mijn knieen viel. Mijn licht groene tot licht bruine ogen tuurde door de kamer het was zo afschuwelijk wit dat me het luet verafschuwen. Mijn blik liet ik daarom maar gewoon op de deur richten waar mijn onderzoeker rafael uit zou komen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan