• B O N E S

    Quartermaster the Fearless Fire | Clothing | Alone, The Winged Pig tavern


          Waar de meeste crewleden het vaste land onder hun voeten kussen zodra ze het schip verruilen voor de port van Tortuga, blijven de ogen van de quartermaster van de Fearless Fire op de horizon achter het kalme water gericht.
          Bones weet dat ze de mankracht nodig hebben—weet dat deze tussenstop een onvermijdelijke was omdat hij er bij heeft gestaan terwijl ze man na man een zeegraf gaven.
          Het werven van nieuw bloed is een weinig intensief klusje: zodra hij de havenmeester influistert dat zijn beruchte schip op zoek is naar deckhands verspreid het nieuws zich als een tropische bosbrand over het eiland.
          Bones kiest ze bij tijd echter ook nog wel eens zelf uit. Broekies die het goed doen als een extra paar ogen en oren aan boord, of hongerig op zoek zijn naar een doel in hun miezerige levens.
          En voor iemand die er nooit lang of graag is, verwelkomt het goddeloze Tortuga hem met open armen.
          De zilte zeegeur vermengt zich tussen de bijeen geraapte opzetting van de havenstad met die stank van ongedierte en ander gespuis, en herinnert hem er vrijwel instant aan waarom hij zijn hut op het schip prefereert boven een verblijf in de herberg of één van de hoerenhuizen.
          De drukte is overweldigend, zelfs op dit tijdstip, en maakt dat Bones zijn favoriete etablissement in een rechte lijn binnenstapt. Hij kent de eigenaar en diens dochter, welke hem vanachter de bar lonkend opwacht. Zonder enige twijfel geïnformeerd over hun recente aanmering.
          Zodra hij zich op een kruk voor haar heeft laten neerzakken, steekt de jongedame van wal, al schenkend tetterend over het reilen en zeilen van Tortuga sinds de laatste keer dat het eiland achter zich liet.
          Bones luistert met een half oor, nippend van de geïmporteerde rum, tot hij een blonde jongen aan een tafel verderop ziet zitten. ‘Hoe oud was Sam?’ vraagt hij haar terloops wanneer ze zijn glas halverwege opnieuw volschenkt. De interesse naar haar jongere broertje laat de diepgroene ogen van Helena wantrouwig samenknijpen.
          ‘Oh nee, niets daarvan,’ begint ze, een wijsvinger al zwaaiend naar hem opgehouden. Bones leunt achterover voor ze hem ermee kan prikken, één van zijn gehavende handen onschuldig ophoudend. ‘Sam gaat absoluut niet mee aan boord van dat rattenhol.’
          ‘Rattenhol?’ Hij dwingt zijn wenkbrauwen quasi—verrast de hoogte in, de act aangeslagen genoeg om haar met haar ogen te zien rollen. ‘De laatste keer dat je over de Fearless Fire sprak was je een stuk liever.’ Het was het proberen waard.
          ‘Geen denken aan.’ Helena beantwoord zijn grijns niet. ‘Ik waarschuw je, Bones.’
          Misschien is het de moederlijke autoriteit in haar jonge stem, maar hij geeft haar geen weerwoord als ze zich uit de voeten maakt met een vol dienblad.
          Hij had haar waarschijnlijk om iets te eten moeten vragen, beseft hij zich met het rommelen van zijn maag en een schuine blik op de rum.


    [ bericht aangepast op 28 juli 2021 - 21:42 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Samantha Lauren Billington

    Voorzichtig opende ik mijn ogen, en rolde om wat pijnscheuten in mijn rug opleverde, aangezien ik op de harde grond lag. Blijkbaar was ik in slaap gevallen.. Ik stond even op, en liep heen en weer om me een beetje uit te rekken. Uiteindelijk leunde ik tegen de betonnen muur aan, en staarde voor me uit. Ik besloot geen voedsel meer te eten wat ze ons gaven, ik vertrouwde het absoluut niet. Mijn maag knorde en ik had een ontzettende droge keel, en het glas water was ook érg aantrekkelijk. Maar ik moest het zien te negeren, met hoeveel tegenzin dan ook. Ik wou geen raar spul meer binnenkrijgen, en de beste manier voor hun was het om in ons voedsel te stoppen. Nee, ik ging het niet eten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kan ik nog meedoen? En dan als vrouwelijke onderzoeker? (:]

    Demi Aimee Cox.

    Een week. Nog maar 1 week zit ik hier en wat krijg ik ervan ? Pijn. Ik denk dat ze een nieuw medicijn moeten testen, maar dat medicijn zou niet nog meer pijn mogen leveren, of wel soms ? Ik zucht en keek mijn cel rond. Saai. Ik ken al elk detail, écht elk detail. Links in de hoek van het plafond zit in scheur die doorloopt tot aan de deur. Dat is de grootste scheur van heel deze ruimte. Mijn voeten raken de koude grond aan waarna mijn blik naar het smetteloze witte kleedje glijdt dat ik aan moet. Vlug trek ik het aan en haal mijn hand door mijn zwarte haren. Ik neem het rekkertje dat ik onder mijn kussen heb en maak er een hoge staart mee. Ik kijk uit mijn cel en hoor andere zuchten. Ik ben niet alleen, zeker niet. Ik heb niet eens een onderzoeker. Ik ga weer op mijn bed zitten en begin zachtjes te zingen. Iets wat me altijd kalmeerde als mijn Mama het deed. Nu maar hopen dat de bewakers, andere mensen of onderzoekers er zich niet aan geen irriteren.

    Tyler Jeremy Jerome Lovely

    Ik kijk in mijn mijn mapje. Wie heb ik dit jaar Samantha Lauren Billington. Ondertussen nadat ik de naam heb gelezen zie ik weer iemand binnenkomen. Schreeuwend van de pijn. Ik snap zelf niet eens, Waarom je je voor een experiment opgeeft waar je van weet dat het mis kan gaan, het staat duidelijk uitgelegd in het contract. Nou in kleine lettertjes.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 22:58 ]

    [Mag Jayden Orlando White de onderzoeker van Demi Aimee Cox worden? Heb ik weer wat te doen :)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Mij goed hoor (:
    -Ziet zijn foto-
    Ik heb er geen problemen mee !]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:10 ]

    Steven Lenn Dros
    Zenuwachtig liep ik het gebouw binnen, vandaag zou ik mijn eerste onderzoek leiden. Ik liep naar mijn kantoortje en zag de papieren van mijn onderzoek al op het bureau liggen. Ik zag dat ze hier al vier jaar zat en als enigste de eerste selectie had doorstaan. Met de papieren in mijn hand liep ik het kantootje uit richting de onderzoekskamers. Ik keek rond en zocht de kamer waar ik moest zijn. Er stond een man voor de deur en ik knikte hem toe en deed toen de deur open. Ik zag een mager meisje met donnker haar zitten. Ik moest dit werk van mijn ouders doen, omdat ze vonden dat ik te lang werkloos was. Ze zeiden dat ik blij moest zijn dat ik in deze moeilijke tijden een baan had. Ik zuchtte, waarom vonden mijn ouders dit onderzoek nou zo geweldig. Dit was alles behalve geweldig! Maar ik hield mijn mond.


    Always look on the bright side of life.

    [Jeej]
    Jayden Orlando White
    Een man stormde mijn kamer in terwijl ik nog is mijn blik over de formules liet glijden. Ik keek gelijk op toen ik de dringende blik zag. 'Het gaat niet goed met haar.' Zegt hij terwijl hij op zijn lip bijt. 'Carmen?' Vraag ik nieuwschierig en meteen knikthij. Ik open haar bestanden. I39 had ze gehad. Ik zette er gelijk een kruis voor. 'Leeft ze' - 'Nee. Ze is dood.' Onderbrak de man me. Hij was ook duidelijk ouder. Ik knikte even bedroefd. Het waren toch mensenlevens die kapot gemaakt werden. Ik liet mijn muis gaan over vrije Expirimenten en mijn ogen blijven haken bij een meisje dat Demi heet. Demi Aimee Cox. Haar Onderzoeker had een hart aanval gehad wat vrij logisch was omdat hij met chemicaliën werkte en al bijna 60 was. Het werd dus Demi. Ik liet haar ophalen en naar een onderzoekskamer brengen. Dan ging ik snel mijn jas aandoen en alles klaar maken om haar te leren kennen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    LEADERLOUIS schreef:
    [Mij goed hoor (:
    -Ziet zijn foto-
    Ik heb er geen problemen mee !]

    [Ik ging bij wat je erbij schreef best wel slap xD]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    (Zal ik twee nemen want je hebt niet meer onderzoekers en je hebt nog 2 over.

    Demi Aimee Cox

    De deur gaat open wat me direct doet stoppen. Ik pers mijn lippen op elkaar en kijk ze ietwat bang aan. Mijn donkere chocoladebruine ogen volgen elke beweging de bewakers maken. Ze nemen me bij mijn polsen vast wat me laat schreeuwen. "Ja hallo, ik ben 16, geen klein kind, ik moet je handje niet vasthouden" zeg ik boos. Nou ik kom zo over, ik wil gewoon niet dat ze me aanraken. Ik loop door naar een kamer en ga in een stoel zitten. Ik bijt zachtjes op mijn lip en trek mijn knieën op. Veilig sla ik mijn armen eromheen en begin weer zachtjes te zingen, héél zachtjes.

    Jayden Orlando White
    Ik was zelf klaar, maar ik zat bewonderend naar de monitor te kijken. De zuivere klanken die uitbaat keelgat kwamen waren betoverend mooi. Ik opende voorzichtig de deur en sloot hem direct achter me dicht. Ik ging op een stoel zitten. Ik zou vast anders zijn dan die oude man van 60. Ik was namelijk 40 jaar jonger. Ik glinlahte even en stak mijn hand uit. 'Heey. Ik ben Jayden je nieuwe onderzoeker.' Zeg ik terwijl ik mijn witte tanden bloot lach. Haar armen zaten beschermend rond haar knieën die ze had opgetrokken. Ik zou haar nu nog niets aandoen. Eigelijk vond ik het zelfs erg wat ik deed, maar ik kreeg er veel geld voor waardoor ik mijn ouders kon helpen om geld te verzamelen voor eten zodat mijn zusje niet hier zou moeten komen. Ze keek van mijn kant schuw naar me wat ongemakkelijk voelde voor me, maar ik ging haar niet dwingen me te mogen al zou het wel fijner zijn.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Demi Aimee Cox

    Ik hield abrupt mijn mond toen de deur openging. Ik verwachtte weer een persoon die me deed denken aan mijn Opaatje wat een beleding was voor hem maar in plaats daarvan kwam een jonge man de kamer binnen. "Heey, Ik ben Jayden, je nieuwe onderzoeker". Oh dus nu denken ze als ze hem jonger maken dat ik beter mee ga werken misschien ? Tss. Ik keek schuchter naar zijn hand maar liet mijn donkere chocoladebruine ogen toch maar weer naar zijn gezicht gaan. "Ik veronderstel dat je al elk detail van mij kent, maar voor de zekerheid: Demi" zei ik toen. Ik bleef nog maar eventjes zo zitten denk ik.

    Jayden Orlando White
    "Ik veronderstel dat je al elk detail van mij kent, maar voor de zekerheid: Demi" Zei ze toen. Haar chocolade bruine ogen gleden over me heen. Ze was erg schuchter. Ze dacht vast dat ik expres ingezet werd, maar eerlijk gezegt ging ik vrijwillig. 'Ik weet eerlijk gezegt alleen je naam. Ik zal nooit in privé zaken kijken. Tenzij het om bloedgroep, allergieën of andere belangrijke lichamelijke informatie gaat.' Zeg ik een beetje beledigd. Ik zou zoiets nooit doen. Omdat ik onderzoeker was betekende het niet meteen dat ik harteloos was. Ik zou nooit iemand pijn doen zonder gedwongen te worden zo was ik gewoon niet.

    [Ben eventjes weg. Ok 00:03 weer terug ;)]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Demi Aimee Cox

    Bij het eerste ding dat ik zei, was hij meteen al beledigd. Grappig. Ik kliet mijn benen naar beneden zakken maar bleef wat schuchter om me heen kijken. De kamer was anders, héél anders. Groter, enger. "Ik weet heus wel dat ze medicijnen in het eten steken" begon ik uit het niets, "Het is nogal raar als brood met boter naar plastiek smaakt" zei ik daarna. Ik voelde mezelf slap worden en verlangde naar het bed in de cel, dat al bij al nog goed lag.