• Ik speel nu al like 8 jaar hockey. Ik begon toen ik 6 of 7 jaar was, mijn ouders vonden teamsport belangrijk. Ik hoor van veel klasgenootjes dat hockey een ''kak-sport'' is, of althans dat zij dat vinden. Dus nou ja, wat vinden jullie ervan? Ik vind het persoonlijk meevallen, bij clubs als Pinoke en Rozendaal is het gehalte wat groter vaak, maar uiteindelijk valt het best mee. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Valentino schreef:
    (...)

    Kak betekend niet dat ze niet aardig zijn.
    En je zegt het zelf al: Ze komen uit de kakbuurt.
    Dus kakkers.


    Dat weet ik.
    Maar als je uit een kakbuurt komt hoef je niet meteen een kakker te zijn. Vind ik dan.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Eloquentia schreef:
    (...)

    Dat weet ik.
    Maar als je uit een kakbuurt komt hoef je niet meteen een kakker te zijn. Vind ik dan.


    Meestal wel, maar er zijn inderdaad altijd uitzonderingen op de regel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik denk dat het overgrote deel hockey een kak-sport vind, haha. ;3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Een beetje, voor zover zijn de mensen die ik ken en erin spelen, wel kakkers.


    To infinity and beyond •

    Valentino schreef:
    (...)

    Meestal wel, maar er zijn inderdaad altijd uitzonderingen op de regel.


    Vrij veel, in grotere steden zijn vaak meer kakbuurten. Of lten we zeggen, Utrecht, Noord Holland en Zuid Holland. In de rest veel minder.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Valentino schreef:
    (...)

    Meestal wel, maar er zijn inderdaad altijd uitzonderingen op de regel.


    Er zijn inderdaad genoeg kakkers in die buurt.
    Ik wilde alleen maar even zeggen dat niet iedereen zo is. Een vriendin van me bijvoorbeeld zit op hockey en woont in die kakbuurt maar zij komt op mij totaal niet kakkerig over.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    De meisjes uit mijn klas die op hockey zitten zijn best aardig en niet echt kakkerig heur(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Eloquentia schreef:
    (...)

    Er zijn inderdaad genoeg kakkers in die buurt.
    Ik wilde alleen maar even zeggen dat niet iedereen zo is. Een vriendin van me bijvoorbeeld zit op hockey en woont in die kakbuurt maar zij komt op mij totaal niet kakkerig over.


    Ik woon zelf niet in een kakbuurt. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het belachelijk dat mensen zoiets kunnen denken van een sport -_-
    Van de mensen kan ik het nog begrijpen maar opm het een 'kak-sport' te noemen vind ik het erover.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nope.


    Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten. <3

    Mulan schreef:
    (...)

    Vrij veel, in grotere steden zijn vaak meer kakbuurten. Of lten we zeggen, Utrecht, Noord Holland en Zuid Holland. In de rest veel minder.


    Ik kom uit Rotterdam, is die stad groot genoeg? :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik kom uit Rotterdam, is die stad groot genoeg? :')


    B1 van ons moest een paar jaar terug tegen de B1 van jullie om de landstitel, het was een kruisfinale of zo, super vet. Rotterdam won met 2-1 van de drie wedstrijden. Er zaten wel kakkers tussen ja, een meisje kreeg een gele kaart omdat ze schold op de tegenpartij. Maar er zaten genoeg meisjes tussen die niet kakkieneus waren. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik kom uit Rotterdam, is die stad groot genoeg? :')


    Lol ik had het net over Rotterdam :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Eloquentia schreef:
    (...)

    Lol ik had het net over Rotterdam :'D


    Haha, die wedstrijd van hun tegen onze B1 was geweldig. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lol, dat verklaart waarom ik hockey een kakker-sport vind.


    We'll still love each other, forever and always. <3