• Ik speel nu al like 8 jaar hockey. Ik begon toen ik 6 of 7 jaar was, mijn ouders vonden teamsport belangrijk. Ik hoor van veel klasgenootjes dat hockey een ''kak-sport'' is, of althans dat zij dat vinden. Dus nou ja, wat vinden jullie ervan? Ik vind het persoonlijk meevallen, bij clubs als Pinoke en Rozendaal is het gehalte wat groter vaak, maar uiteindelijk valt het best mee. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Porthos schreef:
    (...)

    driekwart?!
    bij ons maar 3. maar die gelden dan ook voor 10 hoor, met hun grote mond

    Nou, oke, niet drie kwart. Maar 8 van de 15. Dat is nog best wel wat, vind ik.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aife schreef:
    (...)
    Als ik ooit had gevonden dat jullie bitches waren, was ik nooit bij jullie gaan zitten in de pauze, slimmie ;]
    Maar jullie heb ik ook later leren kennen, en mijn beeld is gewoon al veel eerder gevormd door al die andere mensen. Moet je hun maar de schuld geven ;]
    Maar jullie zijn hele lieve meisjes hoor! (A)

    Ja, wij zijn lieve mensjes, inderdaad (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Neh, niet zo. Al wordt het wel veel gespeeld in het Gooi en dergelijke en wordt het daarom onbedoeld gelinkt met kakkers.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind het juist een stoere sport. Een meisje uit mijn vorige klas kan ontzettend goed hockeyen en ik zelf vind het ook heel erg leuk om te doen.


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    CherryXMoon schreef:
    Ik vind het juist een stoere sport. Een meisje uit mijn vorige klas kan ontzettend goed hockeyen en ik zelf vind het ook heel erg leuk om te doen.


    :-D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik hockey zelf ookal 8 jaar ben bezig met het 9de jaar, maar ik vind hockey totaal geen kak-sport ookal kunnen er wel bitches op zitten. ken ik er ook wel een paar van op mijn club.


    Be happy and Be free, that's the only thing you need to be...

    Aurelia schreef:
    De sport zelf niet, maar veelal de mensen die erop zitten wel.


    Remember when...

    het zijn de mensen die erop zitten
    die praten ook allemaal met een hete aardappel in de keel

    Jakhals schreef:
    het zijn de mensen die erop zitten
    die praten ook allemaal met een hete aardappel in de keel

    Nee, dat is slechts de minderheid. Er zijn veel mensen die aan hockey doen en er zijn er toevallig een paar bij die zo praten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    het zijn bepaalde verenigingen, bij sommige zijn er wat meer kakkers dan bij de andere. (:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alleen de mensen die erop zitten zijn het vaak, ik heb zelf ook overwogen om te gaan hockyen. Maar uiteindelijk kom ik toch terug bij de badminton.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Assassin schreef:
    Een beetje, voor zover zijn de mensen die ik ken en erin spelen, wel kakkers.

    Missouri schreef:
    Een vogel is geen duif, maar een duif is wel een vogel.
    Hockey is niet voor kakkers, maar een groot aantal kakkers hockeyen wel.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Aero schreef:
    Alleen de mensen die erop zitten zijn het vaak, ik heb zelf ook overwogen om te gaan hockyen. Maar uiteindelijk kom ik toch terug bij de badminton.


    Ik ga ook stoppen met hockey na de zomer, badminton leek mij ook wel wat, of een keer extra paardrijden of zo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ligt eraan welke club :')


    SLOAN.