• Ik speel nu al like 8 jaar hockey. Ik begon toen ik 6 of 7 jaar was, mijn ouders vonden teamsport belangrijk. Ik hoor van veel klasgenootjes dat hockey een ''kak-sport'' is, of althans dat zij dat vinden. Dus nou ja, wat vinden jullie ervan? Ik vind het persoonlijk meevallen, bij clubs als Pinoke en Rozendaal is het gehalte wat groter vaak, maar uiteindelijk valt het best mee. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik benoem mezelf, lol x'D. Als ik geen team captain ben, benoem ik mezelf tot ceam taptain. En nee, dat slaat nergens op nee :W.

    Als dat zou kunnen bij ons... 8D
    -bij ons worden of de beste sporters of de populairste mensen uitgekozen :'D-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aife schreef:
    Ik vind het meer 'bitches', maar dat komt, net zoals Assassin zegt, omdat ik veel mensen ken die ik bitches vind, die hockey spelen. ^^

    Ik, Myrthe en Meike (en Bregje en Vita) hockeyen ook (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Citizen schreef:
    (...)
    Als dat zou kunnen bij ons... 8D
    -bij ons worden of de beste sporters of de populairste mensen uitgekozen :'D-


    De leraar deelt het meestal bij ons in, maar als we zelf teams maken gebeurt dat idd wel. ;c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Morgoth schreef:
    (...)
    Ik, Myrthe en Meike (en Bregje en Vita) hockeyen ook (cat)


    En Myke ook. (spreek je ook uit als Meike, haha)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Morgoth schreef:
    (...)
    Ik, Myrthe en Meike (en Bregje en Vita) hockeyen ook (cat)

    Als ik ooit had gevonden dat jullie bitches waren, was ik nooit bij jullie gaan zitten in de pauze, slimmie ;]
    Maar jullie heb ik ook later leren kennen, en mijn beeld is gewoon al veel eerder gevormd door al die andere mensen. Moet je hun maar de schuld geven ;]
    Maar jullie zijn hele lieve meisjes hoor! (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aurelia schreef:
    De sport zelf niet, maar veelal de mensen die erop zitten wel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aife schreef:
    (...)
    Als ik ooit had gevonden dat jullie bitches waren, was ik nooit bij jullie gaan zitten in de pauze, slimmie ;]
    Maar jullie heb ik ook later leren kennen, en mijn beeld is gewoon al veel eerder gevormd door al die andere mensen. Moet je hun maar de schuld geven ;]
    Maar jullie zijn hele lieve meisjes hoor! (A)

    Wij zijn hartstikke lief (krul)
    Ik geef die mensen wel de schuld, en alle andere bitches (want het zijn er idd nogal veel) die hockey een slechte naam hebben gegeven >.<


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik denk niet echt dat een sport 'kak' kan zijn, de spelersa kunnen dat wel zijn. Maar om een sport in een hokje te plaatsen vind ik nogal absurd x'D


    Alis volat propriis.

    Ik hockey al bijna 5 jaar, maar ga stoppen, net omdat er bijna alleen maar bitches in mijn ploeg zijn. De sport op zich is ok.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vind die rokjes cool :9~


    quidquid excusatio prandium pro

    Een vogel is geen duif, maar een duif is wel een vogel.
    Hockey is niet voor kakkers, maar een groot aantal kakkers hockeyen wel.


    Intersectional feminist

    Citizen schreef:
    (...)
    Als dat zou kunnen bij ons... 8D
    -bij ons worden of de beste sporters of de populairste mensen uitgekozen :'D-


    Wij mogen altijd zelf teams maken. Ik zit altijd in hetzelfde kut team bestaande uit mijn beste vriendinnen wie er absoluut niets van bakken :'D. Meestal lijkt de wedstrijd na een tijdje meer op honkbal dan hockey, lol.


    i put the fun in funeral

    Ik wilde vroeger hockey doen, maar mijn vader zei dat ik te lang was of zo.
    Maar ik vind paardrijden juist een sport die vele rijke kinderen doen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    My gosh, wat heeft een sport er nou mee te maken hoe de mensen zijn? Oké mischien zitten er kakkers op tennis en hockey, maar dan hoef je niet gelijk iedereen over één kam te scheren. Ikzelf zit op tennis dus dan ben ik ook een 'kakker'
    .. Nou nee ik ben zeker geen kakker


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Waarom zou dat moeten?
    Lol. Ik ken niemand die hockey doet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please