• Ik speel nu al like 8 jaar hockey. Ik begon toen ik 6 of 7 jaar was, mijn ouders vonden teamsport belangrijk. Ik hoor van veel klasgenootjes dat hockey een ''kak-sport'' is, of althans dat zij dat vinden. Dus nou ja, wat vinden jullie ervan? Ik vind het persoonlijk meevallen, bij clubs als Pinoke en Rozendaal is het gehalte wat groter vaak, maar uiteindelijk valt het best mee. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Niet als je hockeyt zoals Sarah :3. Ik beuk gewoon iedereen omver en ram de bal roekeloos een eind weg x'D. Maar ik zit niet op hockey, speel het alleen met gym.


    i put the fun in funeral

    Valentino schreef:
    Lol, dat verklaart waarom ik hockey een kakker-sport vind.


    Haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulan schreef:
    (...)

    Haha, die wedstrijd van hun tegen onze B1 was geweldig. :'D


    haha ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Audacity schreef:
    Niet als je hockeyt zoals Sarah :3. Ik beuk gewoon iedereen omver en ram de bal roekeloos een eind weg x'D. Maar ik zit niet op hockey, speel het alleen met gym.

    Precies zoals ik altijd hockey bij de gymles:W


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Audacity schreef:
    Niet als je hockeyt zoals Sarah :3. Ik beuk gewoon iedereen omver en ram de bal roekeloos een eind weg x'D. Maar ik zit niet op hockey, speel het alleen met gym.


    Ik krijg nooit een bal tijdens hockey. Misschien heeft dat een reden (cat)


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Audacity schreef:
    Niet als je hockeyt zoals Sarah :3. Ik beuk gewoon iedereen omver en ram de bal roekeloos een eind weg x'D. Maar ik zit niet op hockey, speel het alleen met gym.

    Zo ging het bij ons op het VMBO ook. Met knotshockey leken we net een stel neanderthalers :'D en vaker dan eens werd er eentje (onbedoeld) onderuit geslagen. Goeie oale tiet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Zo ging het bij ons op het VMBO ook. Met knotshockey leken we net een stel neanderthalers :'D en vaker dan eens werd er eentje (onbedoeld) onderuit geslagen. Goeie oale tiet.


    Goh, waar herken ik dit van? (cat)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Beckett schreef:
    Ik vind het belachelijk dat mensen zoiets kunnen denken van een sport -_-
    Van de mensen kan ik het nog begrijpen maar opm het een 'kak-sport' te noemen vind ik het erover.

    Dat zijn nou vooroordelen, elke sport heeft die. Je hebt geen idee hoe vaak mensen me vreemd aankijken als ik zeg dat ik judo, omdat het gewelddadig en alleen voor jongens is. Dat heb je altijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is wel een kakker sport. Maar dat komt ook omdat hockey een dure sport is, en in principe is bijna iedereen die op hockey zit wel 'goed onder de pannen', om het zo maar even te zeggen. Meestal zijn deze meiden vol met sieraden en met een dikke foundation laag op hun gezicht. Dat verklaart waarom de meeste hockeyers kakkers zijn.
    Ik speel zelf ook hockey, maar ik ben niet zo. Ik speel om het spel. Rammen die bal, haha :'D Maar het is wel zo, want drie kwart van ons team is zo.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Dat zijn nou vooroordelen, elke sport heeft die. Je hebt geen idee hoe vaak mensen me vreemd aankijken als ik zeg dat ik judo, omdat het gewelddadig en alleen voor jongens is. Dat heb je altijd.


    Je hebt zó gelijk! ik heb ook vaak dat als ik zeg dat ik op judo zit, dat mensen me echt heel raar aankijken. Omdat ze niet verwachten dat zo'n meisje als ik zo'n 'gewelddadige' sport doet (cat)


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Citizen schreef:
    (...)
    Precies zoals ik altijd hockey bij de gymles:W


    Het mooiste is dat ik altijd team captain ben en dus het recht heb om naar mijn vriendinnen te schreeuwen dat ze de wedstrijd verprutsen x'D. Of ik zet iedereen uit het team en sta als enige nog op het veld, fantastisch 8D. Ik heb de grootste lol met gym.


    i put the fun in funeral

    Aurelia schreef:
    (...)
    Zo ging het bij ons op het VMBO ook. Met knotshockey leken we net een stel neanderthalers :'D en vaker dan eens werd er eentje (onbedoeld) onderuit geslagen. Goeie oale tiet.


    Dat zijn toch die zachte knuppels? Dat noemen wij tamponbal x]. Kan je zo lekker mensen mee tegen hun hoofd knallen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Het mooiste is dat ik altijd team captain ben en dus het recht heb om naar mijn vriendinnen te schreeuwen dat ze de wedstrijd verprutsen x'D. Of ik zet iedereen uit het team en sta als enige nog op het veld, fantastisch 8D. Ik heb de grootste lol met gym.

    Geen enkel mens met een greintje verstand zou mij tot teamcaptain benoemen 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aurelia schreef:
    De sport zelf niet, maar veelal de mensen die erop zitten wel.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb bij hockey iemands nagel eraf geslagen omdat ik zo agressief speel. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3