• Ik speel nu al like 8 jaar hockey. Ik begon toen ik 6 of 7 jaar was, mijn ouders vonden teamsport belangrijk. Ik hoor van veel klasgenootjes dat hockey een ''kak-sport'' is, of althans dat zij dat vinden. Dus nou ja, wat vinden jullie ervan? Ik vind het persoonlijk meevallen, bij clubs als Pinoke en Rozendaal is het gehalte wat groter vaak, maar uiteindelijk valt het best mee. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het geen kaksport. Wel een kutsport :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aurelia schreef:
    De sport zelf niet, maar veelal de mensen die erop zitten wel.


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Citizen schreef:
    (...)
    Geen enkel mens met een greintje verstand zou mij tot teamcaptain benoemen 8D


    Ik benoem mezelf, lol x'D. Als ik geen team captain ben, benoem ik mezelf tot ceam taptain. En nee, dat slaat nergens op nee :W.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Het mooiste is dat ik altijd team captain ben en dus het recht heb om naar mijn vriendinnen te schreeuwen dat ze de wedstrijd verprutsen x'D. Of ik zet iedereen uit het team en sta als enige nog op het veld, fantastisch 8D. Ik heb de grootste lol met gym.


    Bij ons Ou dat niet kunnen, we hebben te veel ego's die de leiding willen nemen of de leraar die mee doet, dan werkt het swa niet. :c
    Op de basisschool kon het wel, love it, een jongen en ik zaten als enige uit de klas op hockey. Dus wij tweeen in een team was echt numor. :-D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Een beetje, voor zover zijn de mensen die ik ken en erin spelen, wel kakkers.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Licht eraan bij sommige mensen wel en bij sommige mensen niet, licht meer aan het persoon zelf als aan de sport denk ik..


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    Licht eraan bij sommige mensen wel en bij sommige mensen niet, licht meer aan het persoon zelf als aan de sport denk ik..


    Yups, goed argument. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eloquentia schreef:
    Ik vind hockey geen kaksport. Bij mij in de klas doet zowat de halve klas aan hockey. En ja, de meesten komen wel uit de 'kakbuurt' maar de meesten van hen zijn hartstikke aardige meiden/jongens.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Nee,
    want ik zit al zo'n 8 à 9 jaar op hockey en volgens mij ben ik allesbehalve een kakker:Y)

    edit: dit is natuurlijk geen rede. dus nu serieus. Nee, ik denk dat het ligt aan wat voor soort karakter je hebt. Dat hockey nou toevallig voor de wat rijkere mensen was vroeger, maakt het nog geen kaksport

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:45 ]


    Miep

    Puroisen schreef:
    Het is wel een kakker sport. Maar dat komt ook omdat hockey een dure sport is, en in principe is bijna iedereen die op hockey zit wel 'goed onder de pannen', om het zo maar even te zeggen. Meestal zijn deze meiden vol met sieraden en met een dikke foundation laag op hun gezicht. Dat verklaart waarom de meeste hockeyers kakkers zijn.
    Ik speel zelf ook hockey, maar ik ben niet zo. Ik speel om het spel. Rammen die bal, haha :'D Maar het is wel zo, want drie kwart van ons team is zo.


    driekwart?!
    bij ons maar 3. maar die gelden dan ook voor 10 hoor, met hun grote mond


    Miep

    Porthos schreef:
    Nee,
    want ik zit al zo'n 8 à 9 jaar op hockey en volgens mij ben ik allesbehalve een kakker:Y)

    edit: dit is natuurlijk geen rede. dus nu serieus. Nee, ik denk dat het ligt aan wat voor soort karakter je hebt. Dat hockey nou toevallig voor de wat rijkere mensen was vroeger, maakt het nog geen kaksport


    Idd, in het Gooi schijnt het wel zo te zijn dat de meeste hockeyen, maar je kan ook van paardrijden een kakker-sport maken, in feite. Vroeger vond men ook dat voetbal een sport was voor de wat minder rijke, geloof ik. Stel je voor, dan waren alle goede voetballers nu op hockey of paardrijden. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aife schreef:
    Ik vind het meer 'bitches', maar dat komt, net zoals Assassin zegt, omdat ik veel mensen ken die ik bitches vind, die hockey spelen. ^^


    En die bitches zijn vaak ook kakkers. Maar er zijn een paar mensen die geen kakkers zijn. Ook al ken ik ze niet echt.


    Food.

    Jup. En toch heb ik het zelf ook gespeeld, haha.
    Nee, maar echt, het zijn meestal toch wel dokterskindjes of tandartskindjes of andere verwende kindjes van rijke ouders. Dat is nou eenmaal zo, maar de sport is er niet minder leuk om.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Jup. En toch heb ik het zelf ook gespeeld, haha.
    Nee, maar echt, het zijn meestal toch wel dokterskindjes of tandartskindjes of andere verwende kindjes van rijke ouders. Dat is nou eenmaal zo, maar de sport is er niet minder leuk om.


    Haha, mijn ouders zijn leraar. :') Maar bij mij was de reden teamsport, mijn zus zit er ook op. Maar we vinden het beide leuk, het is vooral leuk als je een gezellig team hebt. Ik heb liever een gezellig team dan een team die misschien wel wint, maar klote is. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De sport is zeker niet kakkerig. Ik bedoel, je rent over een veld, slaat tegen een bal en duwt andere mensen opzij. De mensen die erop zitten zijn vaak wel kakkerig (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."