• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Oh, ik heb straks een klusje." Ik kijk haar glimlachend aan. "Voor deze week zitten we gebeiteld met geld." Ik klop haar op haar schouder. Ik kan het niet laten om te grijnzen. Ook al voel ik me schuldig over hoe ik aan dit geld ga komen.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik grijnsde ook, bij het zien van zijn gezicht. ''Wat voor klusje?'' vroeg ik hem nieuwsgierig, omdat ik eigenlijk niet helemaal wist hoe hij aan zijn geld kwam.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 14:27 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    Ik knik."Wat dacht je van La Noche van Juanes?" Zei ik zachtjes. Het was een van de weinige nummers die ik kende. Ik wasde de borden en de pan af en zet ze in de keukenkast.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    Ik grinnik even zenuwachtig, ik hoop dat het los klinkt. "Gewoon, je weet wel." Ik por haar even om haar aandacht af te leiden. Ik ga het echt niet zeggen.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    "Goed idee, mooi nummer. Zullen we dan maar even langs gaan?" Ik glimlach en loop alvast richting de deur.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Hij leek nerveus, en ik keek hem bedenkelijk aan. ''Nee, dat weet ik niet.'' zei ik langzaam, en lachte even om hem vervolgens terug te porren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Gewoon, hoe wij mannen aan geld komen in dit wereld." Ik glimlach zenuwachtig. Van het porren merk ik amper iets.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik knikte snel. "Give me a minute!" Zei ik lachend terwijl ik naar de badkamer rende om andere kleren aan te doen en mijn haar een beetje fatsoenlijk te maken. Ik liep weer terug. "Let's go!" Grinnikte ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem vaagjes aan. Mannen kwamen aan verschillende manieren aan geld, dus ik wist echt niet waar hij het over had. Ik zag wel dat hij er nerveus van werd, dus ik liet het rusten. ''Oké dan..'' zei ik, en grinnikte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik glimlach wat rustiger. "Heb je al geld nodig?" vraag ik zacht aan haar, zodat niemand anders het hoort.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Voorlopig niet, denk ik.'' zei ik. ''Ik heb dat tientje nog, dus als ik zo honger krijg dan koop ik wel wat.'' glimlachte ik.
    Uiteindelijk verbrak ik de stilte.
    ''Ik ga zo beginnen met werk zoeken, denk ik.'' zei ik uiteindelijk, en maakte aanstalten om mijn jas aan te trekken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Het was niet zo heel koud gelukkig. Ik liep wel snel. Als we in de stad bij het cafe aankomen houd ik de deur voor Yarella open. "Emilio! Wat doe jij hier, je zingt toch niet vanavond?" Vraagt de barman/baas lachend. "Nee maar ik wou vragen of ik met iemand kan zingen volgende keer" vraag ik. "Als in duet?" Ik knik. "Ze kan echt goed zingen. En ik kan mijn geld best met haar delen" de man lacht weer. "Als ze echt goed is betaal ik haar wel. Oke als jullie dan rond 12 uur smiddags zijn. Dat ik haar ook kan horen. Als ze goed is zingen jullie samen anders alleen goed?" Ik knik. "Oke dan. Totdan" we staan snel weer buiten. "Dat was makkelijk" zeg ik droog.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik leg mijn hand op haar schouder. "Het hoeft nog niet, weet je." antwoord ik. "Ik heb nu genoeg voor je... En ik weet niet of het een goed idee is om jou alleen naar buiten te laten gaan." geef ik toe.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik glimlach even zenuwachtig. "Nu maar hopen dat ik het niet verpest.." zeg ik zachtjes. De wind blaast wat plukjes haar voor mijn ogen die ik gelijk weer wegveeg.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    "Je verpest het niet je bent hartstikke goed!" Ik geef haar een zacht duwtje. "Als je het niet erg vind..gaan we even langs het appartement ik moet echt ff een warme douche hebben ben helemaal stijf" zucht ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]