• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ( ben ff weg )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Okee totzo]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Zenuwachtig tik ik tegen mijn knie aan met mijn vinger, terwijl ik allerlei dingen bedenk die fout zouden kunnen gaan. Ik vis de envelop met geld uit mijn binnenzak, de foto valt er bijna uit maar ik kan hem nog net op zijn plek duwen. "Hier." Ik geef de envelop aan Aurelie. Ze moet het hebben voor als ik niet terug kom. "Wil je die voor me bewaren, tot ik terug ben?"


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Wil je die voor me bewaren, tot ik terug ben?'' vroeg Riley, terwijl hij een envelop aan me gaf. Ik knipperde even verbaasd met mijn ogen, maar knikte toen. Ik stopte de envelop diep in de zak van mijn vest.
    ''Wat is het?'' vroeg ik hem nieuwsgierig.
    Ik opende de envelop niet, en dat zal ik ook niet doen als hij het niet wou. Ik had zo mijn manieren..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Iets wat je mag houden als ik straks niet terugben." glimlach ik naar haar. "Hoelaat is het nu?" vraag ik nog maar eens.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Is het zo gevaarlijk dan?'' vroeg ik bezorgd. Ik viste de horloge uit mijn zak. ''Half 3.'' mompelde ik. ''Hoelaat moet je weg?'' voegde ik er aan toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Nee." zeg ik. "Maar ik moet nodig weg." Ik spring op en loop naar de deur. "Tot vanavond." zeg ik glimlachend. Gelijk ga ik op pad, ik weet het adres te vinden. Het is wel even lopen, na twintig minuten kom ik eraan en begin ik mijn inspectie. Ik zoek de beste plaatsen, waar ik het meest bescut ben. Onderzoek de vluchtwegen. Dan ga ik op mijn plek liggen en wacht in, mijn Winchester in de aanslag.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Riley was er snel vandoor gegaan, en ik zuchtte eventjes. Dit zag ik als mijn kans om wat geld te gaan halen.. Ik trok snel mijn jas aan, pakte een mes die ik goed opborg, en liep naar buiten. Het was koud, maar dat weerhield me niet. Ik ging richting de steeg naast de club, daar waren de rijkste en de domste jongens, die meestal niet eens doorhadden dat je bewapend was..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Al snel is het zover. Ik heb er misschien wel iets te lang over gedaan om de omgeving te verkennen. Het is nog geen vier uur en er stopt een auto, waar iemand uitstapt. Als hij zich omdraait om de deur dicht te doen, herken ik hem van de foto. Binnen enkele secondes is het schot gelost en komt de kogel aan, precies tussen zijn ogen. Ik wacht even, het blijft stil. Ik loop erop af en doorzoek zijn zakken. Een portomonnee. Ik open hem, twintig dollar. Ik stop het in mijn broekzak en neem de portomonnee ook mee. Plotseling voel ik een lemmet tegen mijn keel, ik ben van achter vastgepakt. "Verroer je niet." sist een mannenstem in mijn oor.


    Your make-up is terrible

    [Noooh.]

    Aurelie Cherine Roux

    Terwijl ik mijn jas strakker om me heen trok tegen de kou, liep ik richting het steegje. Er stond een jongen te roken, en zover ik kon zien zag hij er redelijk rijk uit. Ik liep naar hem toe, terwijl het getik van mijn hakken door het steegje galmde. Hij merkte me op, en zijn ogen scanden mijn lichaam. ''Hey beautiful.'' grijnsde hij, en ik werd misselijk. Ik grijnsde enkel, en ging voor hem staan. Hij zag dit als een aanmoediging en trok me tegen hem aan. Ik liet mijn lippen langs zijn nek gaan, en ondertussen tastte ik naar mijn mes. Ik pakte het vast, en de jongen leek niks door te hebben. Mooizo. Ik bracht mijn mes naar zijn linkerborst, en net toen hij een hand onder mijn shirtje liet glijden drukte ik de mes met al mijn kracht in zijn lichaam. De jongen verstijfde, en viel uiteindelijk met een doffe klap op de grond. Ik voelde in zijn zakken, en vond waar ik naar zocht; zijn portomonnee. Ik keek er in; €75,-, genoeg om Riley een tijdje mee terug te betalen. En hij hoefde het niet eens door te hebben..

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Mijn adem stokt in mijn keel en mijn hersens beginnen op topsnelheid te werken. Gelukkig heb ik mijn wapen nog in mijn hand, maar ik hou hem zo onopvallend mogelijk vast. Er gaan maar een paar secondes voorbij en ik loop een enorm risico met wat ik nu ga doen. Maar ja, overleven zou ik het toch niet als ik niets deed. Ik stoot mijn elleboog naar achter, de arm van zijn mes. Hij buigt voorover en laat me los, het mes schampt mijn wang zonder dat ik het door heb. Ik draai me om en schiet hem van dichtbij in zijn gezicht, de spetters vliegen in het rond. Snel ga ik ervan door. Nu neem ik echt niet de tijd om te kijken of hij geld heeft. In een snel tempo kom ik op de afgesproken plaats aan, hij staat er al. Ik gooi de portmonnee zijn richting op en hij kijkt erin. Daarna geeft hij me de tweede envelop aan. Zonder een woord te wisselen loop ik terug naar het pand.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik liep snel het pand in, trok mijn jas uit, en legde een deel van het geld, €35,-, tussen het andere geld van Riley. De rest borg ik op in mijn broekzak.
    Ik hoopte dat hij het niet zal merken, of me niet zou verdenken.. Ik liep terug, plofte op een matras en dacht een beetje na.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik loop snel naar binnen en trek ondertussen mijn besmeurde jas uit. Onderweg gooi ik de envelop, de foto en alles wat er in mijn jaszakken zit neer op een matras. Daarna loop ik snel door naar de badkamer, waar ik de kraan opendraai.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik veerde geschrokken op toen Riley binnen kwam, en ik zweer dat ik bloed zag.. Ik liep snel achter hem aan, de badkamer in. ''Gaat het? Ben je gewond?'' vroeg ik hem bezorgd, en keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Volgens mij niet." mompel ik. Ik gooi mijn jas in de douche neer en gooi een plens water in mijn gezicht, wat lichtrood wegspoelt. Als ik in de spiegel kijk zie ik de snee op mijn gezicht, gelukkig valt het wel mee.


    Your make-up is terrible