• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Maakt niet uit, hij wilt delen. x'D]


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik glimlachte. ''Dankjewel.'' zei ik tegen hem, en nam een paar kleine hapjes. Dat van gisteren leek zo onwerkelijk, ik had de neiging om over een paar uur weer naar mijn 'werk' te gaan..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik heb een heel topic gemist! Wat is er gebeurt?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emilio Esteves
    Ik loop met een bordje met ei en brood naar de woonkamer "en voor de madame" ik zet het bordje voor aurelie en zie dat ze al heeft. Ik krab even verbaast op mijn hoofd en haal dan mijn schouders op voor ik naar de keuken loop. "En hoe wil jij je ontbijtje sinorita?" Vraag ik zacht aan Yarella.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik ga op het aanrecht zitten en trek hem naar me toe. "Een omelet à la Emilio." zeg ik zachtjes terwijl ik in zijn ogen kijk. De geur van de omeletten drong mijn neus binnen en het rook overheerlijk. Dit was denk ik mijn eerste warme maaltijd sinds een paar maanden.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik grinnikte toen Emilio me nóg een bord gaf, maar het maakte niks uit; ik rammelde. Rustig at ik verder, en begon aan mijn volgende porite.

    [Eh, Mombasa, er is niet geweldig veel gebeurt geloof ik; Yarella en Emilio hebben geloof ik iets, Riley heeft Aurelie weggehaald bij de pooiers.. Nja]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Niet zoveel denk ik. Iedereen is beetje met zn eigen ding bezig en Emilios beroemde neef prince royce heeft boodschappen voor ze gedaan en Emilio is nu voor iedereen koken]

    Emilio Esteves
    "Ala Emilio?" Vraag ik met twinkelende oogjes als ze me naar zich toe getrokken heeft. "Komt goed" ik maak een omelet met ham en kaas vind nog een ui en wat champignons die ik er ook bij doe. "Alsjeblieft. Omelet ala Emilio" ik doe het op een bordje en geef het aan Yarella. Ze verdient wel een goede maaltijd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oké, thanks. En waar kan ik invallen? Kan ik met iemand praten?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Emilio is voor iedereen ontbijt maken dus je kan gwn binnen komen en praten kan met iedereen wel denk]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik pak het bord aan en kijk naar Emilio terwijl hij de andere omeletten bakt. Ik neem een hap. "Je moet chefkok worden" zeg ik als ik de omelet heb geproefd.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    Ik grinnik even. "Valt mee, daarnaast ben ik tevrede met wat ik doe. Zingen ligt me goed en ooit op en dag zal ik er beter mee verdienen dan ik nu doe" ik glimlach de kuiltjes in mijn wangen terwijl ik de omeletten bak en op bordjes doe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Tevreden en geamuseerd kijk ik hoe Aurelie verder eet. Een lichte grijns speelt om mijn lippen terwijl ik toekijk.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    In mijn ooghoeken zag ik hoe Riley naar me keek, en toen ik mijn hoofd draaide zodat ik in zijn ogen keek, trok ik een wenkbrauw op. ''Wat is er zo grappig?'' zei ik bij het zien van zijn grijns, en ik lachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Het is niet grappig hoor." Ik trek een mondhoek omhoog in een scheve grijns. "Ik kijk gewoon graag toe hoe je eet en hoeveel." Ik grinnik zacht.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik lachte. ''Waarom?'' grinnikte ik, terwijl ik even wat kantelde zodat ik hem beter kon aankijken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''