• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik fronste nadenkelijk. ''Zac is te sterk, hij heeft veel te veel mannen die bij hem zijn.'' zei ik zacht, en zuchtte even. Ik at ook maar verder voordat het koud werd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik denk even na. Mijn hand gaat automatisch naar mijn Winchester. "Kracht heeft hier niets mee te maken." mompel ik zacht. Ik prop nog een grote hap in mijn mond en kauw er lang op.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    "Wat is er je eet niet?" Vraag ik zachtjes. "Vind je het niet lekker?" Vraag ik. Ik bijt op mijn lip. Zie je nou wel Milio, ze zei maar wat bij royce huis. Ik zucht ook en kijk naar het raan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik schrik op uit mijn gedachten. "Nee! Jawel, tuurlijk wel." Zeg ik zachtjes. "Ik was alleen ergens anders met mijn gedachten." Mompel ik zachtjes. Ik bijt op mijn lip. Ik wou alleen met hem zijn, hem zoenen. Maar ik durfde niet te vragen of we weer naar het appartement gingen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik sloeg mijn ogen neer. Het zal zo veel oplossen als Zac er niet meer was, ik zou zonder angst over de straat kunnen lopen..
    Ik had mijn bord leeggegeten en bracht deze naar de keuken, om vervolgens weer naast Riley te gaan zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Kort erna heb ik mijn bord ook leeg en zet ik die ook in de keuken neer. Ik plof naar Aurelie neer en zucht zacht. "Het spijt me echt voor je dat dit soort dingen jou steeds lijken te overkomen." zeg ik met een zwakke glimlach. "Dat hoort niet."


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem verbaasd aan. ''Daar kan je toch niks aan doen? Het is gewoon mijn eigen domme schuld.'' zei ik uiteindelijk, en leunde met mijn rug tegen de muur, terwijl ik mijn knieën op trok.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik schud mijn hoofd en leg mijn hand op haar knie. "Daarvan is niets jou schuld!" zeg ik meteen met een strenge toon in mijn stem. Dat mag ze echt niet geloven. "Als of jij er iets aan kan doen wat er gebeurd is en waar je to gedwongen bent om te kunnen overleven."


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    "Waar zat je dan met je gedachten?" Ik frunnik aan een draadje van de deken die gister over ons heen lag. Ik weet niiet zo goed wat ik moet doen, wat ik moet zeggen. Ik weet niet eens goed wat ik voel. Ik kijk van mijn ooghoeken even naar Yarella maar kijk snel weer weg.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik besluit eerlijk te zijn. "Ik dacht over- nah um. Heb jij het ooit wel eens met een meisje gedaan, puur om de liefde?" Vroeg ik toen zachtjes terwijl ik een beetje rood werd.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem even aan. ''Ik heb altijd weg kunnen gaan, door het raam, zoals gisteren; ik was alleen te bang voor de gevolgen.'' zei ik zachtjes. Nu nogsteeds, ik stond er alleen niet meer alleen voor. Ik kon er over praten, en had het gevoel dat er een zware last van mijn schouders af is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Het lijkt me heel erg moeilijk om die beslissing te maken in je eentje." zeg ik zacht. "Zeker voor jou." Het is misschien discriminerend maar vrouwen doen dat gewoon niet zo snel.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    Ik merk dat ik vuur rood word. Ik wist dat deze vraag ooit zou komen. Wat moest ik zeggen? Vooral nu de rest er ook bij zat. Ik kijk weg en frunnik aan mijn broek. Ik schraap mijn keel. "Ik heb het nog nooit met een meisje -of jongen- gedaan" fluister ik haast onhoorbaar zodat alleen zij het kan horen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    ''Hoezo?'' vroeg ik hem zacht, terwijl ik voor me uit keek. Ik had er het lef niet voor omdat ik dacht dat Zac me uiteindelijk zou vinden, maar ben blij dat ik er nu éíndelijk weg ben.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Nou eh..." Ik twijfel. "Het is niet denigrerend bedoeld hoor, maar aangezien je een jonge vrouw bent en niet zo sterk." antwoord ik zacht. Ik kijk haar even aan. "Wij samen staan veel sterker dan jij alleen enzo."


    Your make-up is terrible