• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Emilio Esteves
    Yarella trekt me mee en ik pak snel de beer voor ze hem vergeet. "Je vergat bijna je beer joh" lach ik. Ik trek terug zodat ze stopt. " Ik weet nog wel een hele leuke attractie" zeg ik met twinkelende oogjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik dacht even na. ''Je kan elke dag een paar minuten stilte houden.'' opperde ik. ''Ik weet niet of je gelovig bent, maar misschien kan je bidden..'' ging ik verder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    "Oops." Zeg ik terwijl ik de beer aanpak. Vast zenuwen van daarnet. "Ik weet nog wel een hele leuke attractie" zegt hij met twinkelende oogjes. "Wat dan?" Vraag ik nieuwschierig.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    Ik schud kort mijn hoofd. "God bestaat niet. En ze verdienen meer dan dat. Ik moet er ook een prijs voor betalen." leg ik uit. Ik laat mezelf weer achterover op het bed vallen en mijn vingers strelen de negen lijntjes. Die laatsten doen nog wel pijn maar ik negeer het.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    Ik wijs naar de breakdance. "Durf je daarin?" Ik grijns even. "Het hoeft niet hoor we kunnen ook daar in" ik wijs naar een saai langzaam ding waarvan ik de naam niet eens weet. Ik grinnik even. "Of gewoon rondlopen.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hahahaha Kayra had daarin op Thomas gekotst.]


    Your make-up is terrible

    Yarella

    "Haha, sure!" Zei ik lachend terwijl ik hem meetrok naar de breakdance. De wind blaasde plukjes haar in mijn gezicht. Ik veegde ze achter mijn oor.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, Riley, zo zit het leven nou eenmaal in elkaar; je zou er vast een reden voor hebben gehad dat je mensen ze van het leven hebt ontnomen.'' ik pauzeerde even. ''Er zijn genoeg mensen die niet denken aan de overledenen, dus als je maar even aan ze denkt is het al genoeg.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik zucht en denk na over die zogenaamde goede redenen. "Volgens mij bestaat er geen reden goed genoeg om een ander leven voor te nemen." besluit ik. En toch doe ik het, is dat niet heel hypocriet? Ik weet wat het goede is en doe toch het tegenovergestelde.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    De man van de attractie let op de beer terwijl wij in de attractie gaan. Het gaat snel hard en ik ben een beetje duizelig als we er uit lopen. De man geeft de beer terug. "Zullen we naar huis gaan, avond eten maken voor de rest? Mijn beroemde pasta?" Vraag ik met een glimlach

    [Emilio gaat avondd eten maken voor iedereen!!:D]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik dacht even na over zijn antwoord. ''Moorden om te overleven kan een goede reden zijn, het ligt alleen aan de situatie.'' zei ik uiteindelijk. ''Maar dat terzijde; Je moet er mee stoppen.'' zei ik vastberaden. ''Het is niet goed, Riley, wat als het een keer mis gaat?'' ik trok een bezorgd gezicht bij het idee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Dan heb ik ongeluk? Wat zou er nou fout moeten gaan?" mompel ik. Ik richt mijn blik op het plafond en blijf daar intens naar staren. "Het kan je niet altijd maar meezitten hoor."


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Een beetje duizelig loop ik met Emilio mee naar huis. Eenmaal aangekomen begroet ik iedereen vrolijk en gooi de beer op 'ons' matras. Ik loop naar de keuken om alvast de borden te pakken. "Komt u, Chef Emilio?" Zeg ik lachend.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem aan. ''Je kan te diep snijden, op de verkeerde plek..'' ik zuchtte. Dit ging ik nooit winnen. ''Riley, iedereen vermoordt hier mensen, dat is om te overleven. Dat doen dieren ook in het wild, right?'' ik trok een moeilijk gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik kijk even naar de binnenkomende mensen. "Ik snij niet verkeerd." brom ik. Maar dan moet ik toch grijnzen en ga ik weer recht op zitten. "Het is echt heel lief dat je bezorgd bent." zeg ik zacht. "Maar ik red mezelf echt wel hoor. Wees jij nou maar blij met geld dat het opleverd."


    Your make-up is terrible