• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik plof neer op een matras en rek me uit. "Zo, dat was me het dagje wel weer." zeg ik en ik gaap even.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik grinnikte even. ''Ik ga douchen, zo terug.'' zei ik, en liep naar de badkamer. Ik kleedde me snel uit, en stapte onder de koude douche.

    [Oeh, ik laat haar lekker het zout en de mes vinden :3, zat er nog bloed aan?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hehehe okay, ja aan het puntje wel.]

    Riley Winchester

    "Douchse." zeg ik en ik kijk haar na. Dan laat ik mezelf op het matras ploffen en vouw ik mijn handen weer achter mijn hoofd. Zo kijk ik een tijdje naar het plafond.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik had vluchtig mijn haren gewassen, en stapte weer onder de douche uit. Ik rilde even, droogde mezelf af en kleedde me om. Ik trok gewoon een shortje aan met een hemdje, dit zat wat comfortabeler. Ik keek even in mijn spiegelbeeld, maar mijn oog viel op een potje zout. Ik fronste even. Daarnaast lag er een mes met wat bloed aan, en zo te zien was het nog 'vers'. Riley ging net even weg, zou hij..? Nee, vast niet, toch? Ik pakte het zout en de mes, en liep zijn richting op terwijl mijn natte haren heen en weer zwaaiden.
    ''Riley, heb jij hier iets mee te maken?'' vroeg ik hem aarzelend, en hield de zout en het mes omhoog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik kijk op en ga recht op zitten. "Een mes... en zout?" Ik kijk haar gespeeld verbaasd aan. "Eh, nee, waar haal je dat nou weer vandaan? Ik zou daar nooit iets mee doen." Ik verdedig mezelf misschien wel iets te fel.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Er zit bloed aan het mes; voor mij was jij degene die naar de badkamer ging.'' mompelde ik, en het beeld van de littekentjes schoot me weer te binnen. Zonder iets te zeggen liep ik naar hem toe, en trok zijn mouw omhoog. En vers wondje zat naast zeven andere littekentjes. ''Riley, waarom?'' zei ik zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik gooi het stokje van de suikerspin weg en wil twee kaartjes kopen. "Stelletjes gratis vandaag" zegt de man hij houd het bakje voor ons open. We zijn geen stelletje maar gratis is nooit mis. Ik stap in en ga zitten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik ga naast hem zitten en het karretje gaat langzaam omhoog. Ik draaide me naar hem toe, en ik smolt bij het kijken in zijn ogen. Een beetje verlegen kroop ik dichter naar hem toe. Het karretje had bijna zijn hoogste punt bereikt. Zachtjes drukte ik mijn lippen op die van hem.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    Ik trek mijn arm snel terug en leg mijn hand erover heen. Ik sla beschaamd mijn ogen dicht. Ze is ook veel te slim. "Ik..." Kan ik haar zoiets vertellen? Volgens mij kom het enorm luguber over. "Een streepje voor elk slachtoffer." mompel ik zonder haar aan te kijken.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik keek hem even medelevend aan. ''Dat is niet nodig, Riley..'' zei ik, en streek hem even over zijn arm als teken dat ik hem er niet op beoordeelde, en dat het oké was.
    ''Je hoeft je niet te schamen.'' zuchtte ik, en dacht aan het moment dat ik mezelf één keer had gesneden; in mijn zij, op een plek waar ik het kon verbergen. Er zat nu een diep litteken, maar dat was eens en nooit meer. Ik snapte zijn gedachten, maar snapte niet waarom hij er mee doorging.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik ben verbaast als Yarella zacht haar lippen op de mijne drukt. Echt verbaast. Ik laat mijn arm langs haar middel glijden en kus zachtjes terug en sluit mijn ogen. Ik had het niet verwacht maar het is wel heel fijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Het is best idioot." mompel ik zacht. Ik kijk haar even kort aan en wend mijn blik weer af. "Het is mijn manier om elk leven te herdenken." fluister ik. Het zijn wel levens die ik heb weggenomen, hoe noodzakelijk het ook was of ook niet. Ik blijf mezelf eraan herinneren.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    ''Het is een mooie gedachte, maar het kan ook op andere manieren.'' zei ik zacht, en legde mijn hand onder zijn kin en tilde zijn hoofd op zodat hij me aankeek. ''Je hoeft je niet te schamen.'' herhaalde ik, en glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Wat voor andere manieren?" vraag ik zacht. Nu kijk ik haar wel recht aan, maar het maakt het er nu niet beter op. Ik vraag me af hoe ze over me zal denken nu.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik ben opgelucht als hij me terugkust. Zijn lippen zijn zacht. Ik leg mijn armen om zijn nek en zijn handen glijden af naar mijn middel. Het karretje is alweer bijna beneden als ik los ga. Ik glimlach even zacht naar hem en trek hem dan mee het karretje uit.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.